Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Κυριακή 26 Νοεμβρίου 2017

Ξεπέρασε ΚΑΙ την γελοιότητα ο γραφικός εκπρόσωπος του ΠΑΜΕ Σιδηροδρομικών

Κάνουμε μάθημα μαθηματικών δημοτικού σχολείου, στον γραφικό συνδικαλιστή του ΠΑΜΕ!
Ξεπέρασε κάθε όριο αυτογελοιοποίησης ο γραφικός συνδικαλιστής του ΠΑΜΕ Σιδηροδρομικών.Αναλύοντας την πρόταση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ ο γραφικός έκανε τον σιδηροδρομικό κόσμο να γελάει και τους μηχανοδηγούς να
απορούν αν εργάζονται σε άλλη εταιρεία!
Έφτασε στο σημείο ο γραφικός αυτός τύπος που παριστάνει τον συνδικαλιστή 3 χρόνια τώρα,διασκεδάζοντας το Πανελλήνιο, να αναφέρει πως οι...μηχανοδηγοί λαμβάνουν 70 Ευρώ το μήνα ως αποζημίωση ελιγμών.
Μαθηματικά του Μητσοτάκη κανονικά (0+0=14!).

Το τραγικό στην περίπτωση του, που εκθέτει όλη την ΑΣΚΕ πλέον,είναι ότι υπονοεί σαφώς ότι οι αποζημιώσεις για τους ελιγμούς είναι πλασματικές.

Τον ενοχλούσαν τον γραφικό εκπρόσωπο του ΠΑΜΕ τα "εννιάωρα" στα αρτηριακά τρένα,αλλά δεν τον ενοχλούσαν οι ελιγμοί.
Στόχος του φυσικά, είναι να βοηθήσει σε επιχειρηματολογία την Διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.Στόχος του είναι η φτωχοποίηση.  Πάντα κριτική εκ του ασφαλούς και ...προσφυγή στο ΣΕΠΕ για το ...γεύμα στο Capsis!!!
Θυμούνται τώρα στο ΠΑΜΕ και τον δεύτερο μηχανοδηγό στους ελιγμούς,το 2017,όταν τριάντα χρόνια,κάποιοι απο το ΠΑΜΕ κάνανε τον Ταρζάν σε βάρδιες ενώ κάποιοι άλλοι απο το ΠΑΜΕ στην έλξη  ΆΝΟΙΞΑΝ ενυπόγραφα το 2004 τον δρόμο για τα εμπορικά εφόλης απο το ΜΑΙ στην Θεσσαλονίκη!
ΠΟΙΟΝ κοροιδεύουν οι ιερές αγελάδες του συνδικάτου ;

Άραγε υπάρχει κάποιος απο τους μηχανοδηγούς σε ΜΑΙ και ΜΘ που δεν αντιλαμβάνεται ότι οι ελιγμοί που πραγματοποιούν οι μηχανοδηγοί στο οχτάωρο,σε υπηρεσίες ελιγμών, θα αποζημιώνονται στο ακέραιο, καθώς στα μεγάλα μηχανοστάσια το προσωπικό βρίσκεται σε συνεχή κίνηση στο 8ωρό ;

Υπάρχει κάποιος στο Λιανοκλάδι για παράδειγμα,που δεν αντιλαμβάνεται ότι οι εφεδρείες είναι σε διαρκή κίνηση; Ή στον Παλαιοφάρσαλο;

Άραγε τελικά υπάρχει μηχανοδηγός που δεν αντιλαμβάνεται ότι μέρος των ελιγμών μηνιαίως (40-50%) χρόνια τώρα, υπολογίζετε και αποζημιώνετε στην διαδικασία παράδοσης - παραλαβής των τρένων , διαδικασία που ΚΑΤΟΧΥΡΩΝΕΤΑΙ επίσημα με την συμφωνία ΠΕΠΕ -ΤΡΑΙΝΟΣΕ και με τους χρόνους που ισχύουν μέχρι σήμερα;
Αυτούς τους ελιγμούς γιατί δεν τους υπολογίζει στα 70 Ευρώ που φαντασιώνετε  ο γραφικός εκπρόσωπος του ΠΑΜΕ; Μήπως γιατί του χαλάνε τα μαθηματικά νηπιαγωγείου;

Παράδειγμα 
Μηχανοστάσιο ΜΑΙ. 
Μέσος όρος ελιγμών 2000 χλμ το μήνα ανά μηχανοδηγό.
Με την συμφωνία, ΟΛΕΣ οι υπηρεσίες τρένων θα έχουν ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟ 60 χλμ ελιγμών.(παράδοση - παραλαβή)
22 εργάσιμες μέρες * 60 χλμ > 1320 χλμ
Δηλαδή ένας μηχανοδηγός που ΔΕΝ πραγματοποιεί εφεδρείες θα αποζημιώνετε για τουλάχιστο 1320 χλμ περίπου 20 Ευρώ.Φυσικά αν κάνει υπηρεσίες ελιγμών ή εμπορικά θα αποζημιώνετε και πάλι στο ακέραιο.
Τα ίδια και στο ΜΘ.Τι ακριβώς χάνει λοιπόν; 

Τι θέλει ακριβώς ΌΜΩΣ να μας πεί το ΠΑΜΕ Σιδηροδρομικών;

Ότι στα μηχανοστάσια που δεν υπάρχουν μηχανές,γίνονται ελιγμοί;
Kαι πως αυτοί γίνονται αφού δεν υπάρχουν ΚΑΝ υπηρεσίες εφεδρείας  ή υπηρεσίες ελιγμών; Με τηλεδιάσκεψη; Ή με μηχανές μοντελισμού ;

Τι θέλει να επιχειρηματολογήσει ως αντίλογο στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ, η ΠΕΠΕ; 

Ότι όταν ένα εμπορικό τρένο συναντά ένα άλλο στον Ορεινό όγκο, και περιμένει την άφιξη του, κάνει ελιγμούς ...στην Λυγαριά ή στην Καλλιπεύκη; 

Eίναι όμως και επικίνδυνος ο γραφικός του ΠΑΜΕ Σιδηροδρομικών.
Όταν τολμά να αναφέρει  ως χρόνο εργασίας αυτόν που ο μηχανοδηγός είναι ΜΟΝΟ επί των χειριστηρίων ή κάνει ελιγμούς  και τολμά να χαρακτηρίζει -ο γραφικός- τον υπόλοιπο ως ανενεργό!
Εφήυρε ο γραφικός του ΠΑΜΕ Σιδηροδρομικών,τον όρο "ανενεργός χρόνος εργασίας" στον σιδηρόδρομο!
Να του δώσει η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, παράσημο. 
Που να βρεί καλύτερη επιχειρηματολογία,που να βρεί άλλον σαν αυτόν να κάνει τέτοιες αναλύσεις!Του έμεινε το κουσούρι της συν-Διοίκησης φαίνεται, απο τότε που ο γραφικός του ΠΑΜΕ, ήταν μηχανοστασιάρχης στον Προαστιακό,με μηδενικά ένσημα εμπειρίας και χωρίς ποτέ να δημοσιοποιηθούν τα αποτελέσματα των εξετάσεων που τον προήγαγαν σε θέση ευθύνης.
Και τώρα παριστάνει και τον εργοδοτικό συνδικαλιστή!

Πόσο αφελής ή επικίνδυνος πρέπει να είσαι για να πείς κάτι τέτοιο,την ώρα που το Σωματείο έδωσε ΜΑΧΗ για να υπολογίζεται ο χρόνος μετάβασης απο την έδρα στον τόπο εργασίας,ως χρόνος εργασίας ;

Ποσό μικρός και εμπαθής πρέπει να είσαι όταν δεν αναγνωρίζεις ότι η συμφωνία ΠΕΠΕ-ΤΡΑΙΝΟΣΕ επιλύει διαχρονικά προβλήματα του κλάδου, και ΕΝΙΣΧΥΕΙ το εισόδημα των μηχανοδηγών.
Πόσο γραφικός όταν δεν βλέπεις αυτό που βλέπουν όλοι!

Υπάρχει πόνος για την επερχόμενη συμφωνία σε όλο το σιδηροδρομικό συνδικαλιστικό κατεστημένο.Όλοι το έχουν καταλάβει.
Όταν σταματήσει το κυνήγι μαγισών, ας βγάλει   το εκκαθαριστικό  του 2015 και μετά αυτό του 2016 και ΑΝ ΤΟΛΜΑ αυτό του 2017 ο γραφικός στην δημοσιότητα.
Για να δούμε αν μειώθηκε τελικά το εισόδημα του, όπως προσπαθεί να μας πείσει 2 χρόνια τώρα.
Όσον αφορά το ότι η συμφωνία ακυρώνει την ΣΣΕ ΓΙΑΤΙ το "έπιασε ο πόνος" το ΠΑΜΕ Σιδηροδρομικών.
Αφού δεν την ψήφισε. Αφού οι "πουλημένοι" την υπέγραψαν.Κατάπτιστη ήταν.
Η μήπως  η επικράτηση του συλλογικού δικαίου τελικά την ενισχύει ;

Κλείνοντας 
Περιμένουμε την επόμενη της συμφωνίας - αν αυτή εγκριθεί απο την ΠΕΠΕ- ως γνήσιος κομμουνιστής να πέρνει τα ρεπό του.
Αυτό το Σωματείο το ΚΑΤΑΦΕΡΕ,να επιβάλει το πενθήμερο,και έρχονται και οι προσλήψεις.
ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΕΣ πλέον ΤΕΛΟΣ για τους διπρόσωπους,περιμένουμε απο αυτούς  που εκπροσωπούν τον ταξικό συνδικαλισμό στην έλξη,αυτούς που στελεχώνουν τα ψηφοδέλτια των ταξικών προσανατολισμών, να πέρνουν τα ρεπό τους.
Απλά και λαικά.
Και μάλιστα θα μετράμε και μέρες εδώ στο στέκι της έλξης.
Όπως εμείς ξέρουμε.
1 βδομάδα και ακόμα να ζητήσει τα ρεπό του,ο συνδικαλιστής του ΠΑΜΕ, ένας μήνας,δύο χρόνια κτλπ κτλπ
Αυτά που ΔΕΝ ζήτησε ακόμα και όταν 45 μετατάσονταν ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ το 2010. Τότε που η υπερεργασία,που σήμερα καταγγέλει, τον οδηγούσε στους ΚΟΦΤΕΣ. 
Κωλοτούμπας ολκής ή μήπως είδε στον ύπνο του ,το 2015, τον Μάρξ;

Αρκετά.....

Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου