Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τετάρτη 8 Νοεμβρίου 2017

Ιταλικό πρέσινγκ στην κυβέρνηση για τα έργα στο σιδηροδρομικό δίκτυο

Αναστάτωση σε ΥΠΟΜΕ και ΕΡΓΟΣΕ από επιστολή με την οποία ζητείται ενημέρωση για τον προγραμματισμό των έργων. Πιθανές οι οικονομικές διεκδικήσεις.
Αναστάτωση επικρατεί στην ΕΡΓΟΣΕ και την κυβέρνηση, μετά την επιστολή
που έστειλε την προηγούμενη Πέμπτη η νέα, ιταλική, διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ με την οποία και ζητάει να ενημερωθεί για τον προγραμματισμό των έργων στο σιδηροδρομικό δίκτυο- νέα έργα και έργα συντήρησης- χωρίς να έχει παράλληλα ενημερώσει το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών.
Σύμφωνα με πληροφορίες της Voria.gr, από τη στιγμή που παραλήφθηκε η παραπάνω επιστολή επικράτησε αναστάτωση στον Όμιλο και την κυβέρνηση γιατί πλέον γίνεται φανερό, ότι οι Ιταλοί πιθανότατα θα αρχίσουν να προβάλλουν διεκδικήσεις για τις καθυστερήσεις στα χρονοδιαγράμματα έργων που επηρεάζουν την λειτουργία της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, η οποία σημειωτέον από τα μέσα Σεπτεμβρίου έχει περάσει στην ιδιοκτησία της Ferrovie dello Stato Italiane.

Πριν λίγες ημέρες υπήρξαν δημοσιεύματα σύμφωνα με τα οποία η F.S. σκοπεύει να φέρει στην Ελλάδα τις ηλεκτροκίνητες μηχανές Frecciabianca (λευκό βέλος) και να τις δρομολογήσει στον άξονα Αθήνα – Θεσσαλονίκη περί τα μέσα Ιανουαρίου 2018, ώστε η διαδρομή μεταξύ των δύο αστικών κέντρων να γίνεται πλέον σε τεσσεράμισι ώρες.
Όμως, για να μπορέσουν να τεθούν σε κυκλοφορία οι συρμοί με τις Frecciabianca,  θα πρέπει εντός Δεκεμβρίου, να παραδοθεί το νέο τμήμα στο Τιθορέα – Λιανοκλάδι, με διπλή πλέον γραμμή και ηλεκτροκίνηση. Βεβαίως, για να ολοκληρωθεί η νέα σύγχρονη, ταχεία σιδηροδρομική σύνδεση στη διαδρομή Αθήνα- Θεσσαλονίκη, θα πρέπει να παραδοθεί και το δεύτερο υποτμήμα του Τιθορέα- Λιανοκλάδι- Δομοκός, από το Λιανοκλάδι ως το Δομοκό με δίδυμη σήραγγα να διασχίζει το όρος Όθρυς. Το υποτμήμα Λιανοκλάδι – Δομοκός θα πρέπει να παραδοθεί εντός του 2018.
Οι Ιταλοί, αν οι Ελληνικοί Σιδηρόδρομοι δεν τηρήσουν τα χρονοδιαγράμματα των παραπάνω προγραμματισμένων έργων, όπως και προγραμματισμένων δημοπρατήσεων μελετών και άλλων έργων,  θεωρείται βέβαιο ότι θα αρχίσουν να προβάλλουν διεκδικήσεις οικονομικές και δεν θα αρκεστούν στην άσκηση πιέσεων για να επιταχυνθούν οι ρυθμοί εκτέλεσης των εργασιών. Συνεπώς είναι απολύτως εύλογη η αναστάτωση που δημιουργήθηκε στο ΥΠΟΜΕ και στον ΟΣΕ/ΕΡΓΟΣΕ, γιατί τα προειδοποιητικά καμπανάκια άρχισαν ήδη να κτυπάνε.

Άννη Καρολίδου - voria.gr

1 σχόλιο:

  1. Καλά υπάρχ3ει κανείς που να πιστεύει ότι η ιδιωτική ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα δουλεύει όπως όταν ήταν κρατική; Κάθε λεπτό καθυστέρησης θα καταλογίζεται και κάθε καθυστέρηση στην παράδοση έργων, επίσης. Όμως τίθεται το ερώτημα: Πρίν κάνουν προσφορά οι FS, τι ενημέρωση είχαν; Δεν ζήτησαν τότε ακριβές χρονοδιάγραμμα παράδοσης έργων; Γιατί σε αυτό το θέμα, αλλά και σε πολλά άλλα το λίγο καιρό που είναι στην Καρόλου, εμφανίζονται σαν να μην ήξεραν τι πήραν. Είναι δυνατόν;

    ΑπάντησηΔιαγραφή