Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Δευτέρα 27 Νοεμβρίου 2017

Η πρώτη full block αμαξοστοιχία της Gefco ταξίδεψε από την Κίνα στη Γαλλία σε λιγότερο από 3 εβδομάδες

Την έμφορτη, με πλήρη εμπορευματοκιβώτια αμαξοστοιχία της, καλωσόρισε η Gefco στην Γαλλία, μετά από ένα ταξίδι 11.000 χλμ. με αφετηρία την Κίνα.

Η αμαξοστοιχία μετέφερε εμπορευματοκιβώτια 40 ποδιών από τη Wuhan της Κίνας στη Dourges της 
Βόρειας Γαλλίας για λογαριασμό της «PSA», σε λιγότερο από 3 εβδομάδες.


Ειδικότερα, η αμαξοστοιχία αναχώρησε από τη Wuhan στις 3 Νοεμβρίου, μεταφέροντας τα εμπορευματοκιβώτια μέσω του Καζακστάν, της Ρωσίας και της Λευκορωσίας.

Τις υπηρεσίες στο σιδηροδρομικό τμήμα 1520 mm μεταξύ Dostyk (Καζακστάν) και Brest (Λευκορωσία) παρείχε η United Transport and Logistics Company (UTLC), κοινοπραξία σιδηροδρομικών εταιρειών.

Η αμαξοστοιχία συνέχισε το ταξίδι της μέσω Πολωνίας και Γερμανίας πριν φτάσει στον τερματικό σταθμό στη Dourges στις 22 Νοεμβρίου.

Μετά τον εκτελωνισμό, το φορτίο διανεμήθηκε απευθείας στην μονάδα της Française de Mécanique, μία θυγατρική της PSA, στη Dourvin της Βόρειας Γαλλίας.

Μετά από ένα ταξίδι μέσα από εφτά χώρες κατά μήκος του δρόμου εμπορίου του Δρόμο του Μεταξιού, με μέση ταχύτητα περίπου 600 χλμ. ανά ημέρα, η αμαξοστοιχία, φορτωμένη με εμπορευματοκιβώτια 12 μέτρων, έφτασε στον προορισμό μέσα σε λιγότερο από 3 εβδομάδες.

Η GEFCO διαχειρίστηκε και συντόνισε το έργο, με τις σιδηροδρομικές εταιρείες εταίρους της στις διάφορες χώρες, μαζί με τις ομάδες Μεταφοράς Εμπορευμάτων της GEFCO στην Σανγκάη, τη Μόσχα και το Παρίσι.

Όπως σημειώνεται, μεταξύ άλλων, στη σχετική ανακοίνωση, «η πρώτη έμφορτη αμαξοστοιχία με πλήρη εμπορευματοκιβώτια είναι μέρος της πρωτοβουλίας One-Belt-One-Road που εισήγαγε η κινεζική κυβέρνηση, ώστε να επωφεληθεί από τον νέο Δρόμο του Μεταξιού που συνδέει την Κίνα με την Ευρώπη.

Η διασύνδεση με τη Γαλλία που δημιουργήθηκε με αυτή τη μεταφορά είναι μια σημαντική βελτίωση της θέσης της Γαλλίας στον νέο Δρόμο του Μεταξιού και φέρνει τους μεταφορείς και τους παραλήπτες πιο κοντά, καθώς οι περισσότερες διαδρομές του νέου Δρόμου του Μεταξιού είχαν, μέχρι τώρα, τελικούς προορισμούς τη Γερμανία και την Πολωνία.

Καθώς η Κίνα επενδύει μαζικά στην ανάπτυξη και την προώθηση των σιδηροδρομικών μεταφορών μεταξύ Ασίας και Ευρώπης, η GEFCO συνεχίζει να αναπτύσσει τις σιδηροδρομικές υπηρεσίες της, ώστε να καλύψει τις αυξανόμενες ανάγκες των πελατών για ευέλικτες λύσεις στην περιοχή».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου