Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τετάρτη 8 Νοεμβρίου 2017

Gold Air : Εμπορικά τρένα απο Βαλκάνια και Κεντρική Ευρώπη για Θεσσαλονίκη

8 "πρόσφατα συνταξιούχους" μηχανοδηγούς θέλει να προσλάβει και να πιστοποιήσει η εταιρεία....
Η εταιρεία του Ομίλου Goldair και των Αυστριακών Σιδηροδρόμων θέλει από το 2018 να δρομολογήσει εμπορευματικούς συρμούς στο ελληνικό δίκτυο.

Την άμεση έγκριση του υπουργείου Μεταφορών αναμένει η Rail Cargo Logistics Goldair, για την πρόσληψη μηχανοδηγών και την έναρξη, από το 2018, των δικών της σιδηροδρομικών δρομολογίων εμπορευματικών μεταφορών, με σκοπό την διεύρυνση του μεριδίου 25% που έχει ο όμιλος της Goldair, στην εμπορευματική κίνηση με το σιδηρόδρομο.


Όπως δήλωσε στη Voria.gr ο εκτελεστικός αντιπρόεδρος του Goldair Group κ. Κ. Καλλίνικος και πρόεδρος της R.C.L.G, μετά την υπογραφή της σύμβασης με τον ΟΣΕ και τη συμφωνία για μίσθωση μηχανών από τη ΓΑΙΑΟΣΕ, στα μέσα Οκτωβρίου, εντός του μήνα θα υπογραφεί και σύμβαση με την ΕΕΣΣΤΥ, για τη συντήρηση του τροχαίου υλικού που η ιδιωτική εταιρεία της Goldair και των Αυστριακών Σιδηροδρόμων θα χρησιμοποιεί στο ελληνικό δίκτυο.

Σημειώνεται ότι μέχρι και σήμερα τα εμπορεύματα για την R.C.L.G. μεταφέρει, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ.

«Ετοιμαζόμαστε για να ξεκινήσουμε, αυτή τη φορά με μέσα που θα λειτουργεί η R.C.L.G., με εμπορευματικές μεταφορά από και προς την Ελλάδα, στους άξονες Κεντρική Ευρώπη - Βαλκάνια- Θεσσαλονίκη και, ελληνοτουρκική μεθόριο μέχρι Ασπρόπυργο. Στόχος μας είναι, να αυξήσουμε το τμήμα των μεταφορών που εκτελεί ο Όμιλος, με το σιδηρόδρομο, με την επιβίβαση φορτηγών σε ειδικές πλατφόρμες», τόνισε ο κ. Καλλίνικος προσθέτοντας:

«Συμφωνήσαμε με την ΓΑΙΑΟΣΕ για την ενοικίαση τεσσάρων μηχανών, δύο ηλεκτροκίνητων και δύο ντιζελοκίνητων, αφού αναταχθούν και παραδοθούν σταδιακά, μία- μία, ξεκινώντας από το τέλος Νοεμβρίου. Βαγόνια έχουμε εξασφαλίσει από τους αυστριακούς εταίρους μας. Επίσης, περιμένουμε από το αρμόδιο υπουργείο να εγκρίνει την πρόσληψη, πρόσφατα συνταξιοδοτημένων μηχανοδηγών της ΤΡΑΙΝΟΣΕ αφού έχει καθυστερήσει ήδη για δύο χρόνια η λειτουργία του Εκπαιδευτικού Κέντρου του ΟΣΕ και, όταν λειτουργήσει, κάτι που λέγεται ότι θα γίνει σύντομα, ο χρόνος εκπαίδευσης νέων μηχανοδηγών είναι 18 μήνες. Θέλουμε για αυτό το μεταβατικό στάδιο να προσλάβουμε οκτώ μηχανοδηγούς, αριθμός που θα διπλασιαστεί το 2018».

Σημειώνεται ότι για το θέμα πρόσληψης συνταξιούχων μηχανοδηγών είχαν αντιδράσει οι συνδικαλιστές σιδηροδρομικοί αλλά όπως υπογραμμίζει ο κ. Καλλίνικος, η εταιρεία δεν ευθύνεται για τις καθυστερήσεις στη λειτουργία του Εκπαιδευτικού Κέντρου του ΟΣΕ.

Σήμερα η R.C.L.G. απασχολεί 25 άτομα προσωπικό, που βάσει προγραμματισμού θα αυξηθούν σε τουλάχιστον 45 άτομα το 2018.

Άννη Καρολίδου - voria.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου