Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τετάρτη 8 Νοεμβρίου 2017

Κ. Γενιδούνιας : Το ΜΘ να γίνει επίκεντρο των εμπορευματικών μεταφορών,ΠΑΣΚ-ΠΑΜΕ και ΔΑΚΕ να σοβαρευτούν

Άρθρο του Προέδρου της ΠΕΠΕ Γενιδούνια Κώστα για τις εξελίξεις στο σιδηρόδρομο.
Διαβάζοντας το άρθρο του voria.gr, επιβεβαίωση των όσων λέμε τόσο καιρό , για την προσπάθεια ιδιωτικών εταιρειών να πιστοποιήσουν συνταξιούχους μηχανοδηγούς, θυμήθηκα την τοποθέτηση των εκπροσώπων της +ΣυνΕξέλιξης στην τελευταία
συνεδρίαση του ΔΣ στην Θεσσαλονίκη.

Εκεί ξεκαθαρίσαμε στους παρευρισκόμενους συναδέλφους αλλά και στις υπόλοιπες παρατάξεις ότι το Μηχανοστάσιο Θεσσαλονίκης θα πρέπει άμεσα να τοποθετήσει ως στρατηγικό προσανατολισμό του,την επέκταση των εμπορευματικών δραστηριοτήτων και την κάλυψη ΟΛΟΥ του εμπορευματικού έργου προς και απο το λιμάνι της Θεσσαλονίκης , που αποτελεί πόλο έλξης επενδυτών τα τελευταία χρόνια και όπου η επερχόμενη αναβάθμιση του θα καταστήσει  την Μακεδονία μας ως την σημαντικότερη πύλη εισόδου - εξόδου για τα εμπορεύματα στα Βαλκάνια. 
 Η συμφωνία Sea2Sea με την Βουλγαρία για την σιδηροδρομική σύνδεση της Καβάλας με την γείτονα χώρα,δείχνουν τις γεωστρατηγικές σκέψεις της επόμενης μέρας όπως και ο σχεδιασμός της Σιδηροδρομικής Εγνατίας,που αποτελεί έργο πνοής για την χώρα.

Η ηλεκτροκίνηση "διευκολύνει" την εργασία στα εμπορικά τρένα για τους μηχανοδηγούς και θα πρέπει στρατηγικά να προσανατολιστούμε στο να κλείσει η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ΟΛΕΣ τις διαδρομές περιορίζοντας τις δυνατότητες των ιδιωτών και καλύπτοντας το σύνολο των φορτίων.
Για τον σκοπό αυτό το μηχανοστάσιο Αθηνών αλλά και περιφερειακά μηχανοστάσια θα αναλάβουν τα αρτηριακά τρένα και μέχρι φυσικά να γίνουν απο τους νέους ιδιοκτήτες οι απαραίτητες προσλήψεις καθώς στο Μηχανοστάσιο Θεσσαλονίκης υπάρχει τρομερό πρόβλημα έλλειψης μηχανοδηγών εδώ και χρόνια.
Απαραίτητη προυπόθεση για όλα αυτά και η συμφωνία ΠΕΠΕ-ΤΡΑΙΝΟΣΕ για τον τρόπο εργασίας των μηχανοδηγών μέχρι να πιστοποιηθούν οι μηχανοδηγοί που θα προσλάβει η ΤΡΑΙΝΟΣΕ αλλά και να εκπαιδευτούν οι 21 βοηθοί.

ΔΥΣΤΥΧΩΣ διαπιστώνουμε καθημερινά ότι η καιροσκοπική-οπορτουνιστική τακτική των εκπροσώπων της ΠΑΣΚ  και ΔΑΚΕ αλλά και η ξύλινη γλώσα του ΠΑΜΕ θέτει σε κίνδυνο την προοπτική του ΜΘ στην περιοχή της Βόρειας Ελλάδας.

Τι ακούσαμε

Την ΠΑΣΚ να κάνει πρόταση για να καλύψουν οι συνάδελφοι απο το ΜΘ τρένα στον άξονα για Αθήνα,λες και δεν έχουνε ΠΟΤΕ ακούσει για τους ανταγωνιστές που περιμένουν στην γωνία στην Σίνδο.
Την ΔΑΚΕ να ...το σκέφτεται.
Το ΠΑΜΕ να κατηγορεί τους πάντες και τα πάντα για τα...κακά του καπιταλισμού (οποιαδήποτε άλλη κριτική για τους ΚΥΠατζήδες του συνδικάτου μας και τον γραφικό τους εκπρόσωπο,είναι ανάξια αναφοράς, οι άνθρωποι  είναι εκτός τόπου και χρόνου).

Την ίδια ώρα η Κεντρική Υπηρεσία δια του συναδέλφου Θεοδωρόπουλου δείχνει επίσης να μην αντιλαμβάνεται το προφανές, παρότι ο Θεοδωρόπουλος είναι και έμπειρος και γνωρίζει τους κινδύνους , θέτοντας ζητήματα για το πιο μηχανοστάσιο θα κάνει τι ακριβώς(60/61)με την σκέψη προφανώς στις επικείμενες εκλογές του Σωματείου, όπου η ΠΑΣΚ και ο Νώντας  εναγωνίως ψάχνει σανίδα σωτηρίας  -βλέπε λυκοσυμμαχία με το ΠΑΜΕ- για το συνδικαλιστή που αναδείχθηκε στην έλξη ,κρυπτόμενος διαχρονικά -πάντα πίσω απο άλλους-.

Η απάντηση της +ΣυνΕξέλιξης σε όλα αυτά είναι αυτονόητα ξεκάθαρη.
Όσοι πέρνουν τις αποφάσεις, έχουν και την ευθύνη.
Η θέση μας για το βραχυπρόθεσμο μέλλον του ΜΘ είναι ξεκάθαρη,θέση που διασφαλίζει  ΚΑΙ το παρόν της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στο πεδίο των εμπορευματικών μεταφορών.

Δεν είμαστε ούτε στο 2010,ούτε στο 12,ούτε στο 15,αλλά στο κατώφλι του 2018 με την απελευθέρωση της αγοράς σύμφωνα με τις οδηγίες της ΕΕ, προ των πυλών.

Το μηχανοστάσιο Θεσσαλονίκης αυτήν την περίοδο  θα πρέπει να έχει ως προτεραιότητα του το εμπορευματικό έργο,για να περιορίσουμε τις δυνατότητες των ανταγωνιστών, ενώ μετά την πιστοποίηση των νέων μηχανοδηγών όλα θα τεθούν και πάλι στο τραπέζι.
Αν αυτό σημαίνει ότι άλλα μηχανοστάσια θα αναλάβουν επιπλέον διανυκτερεύσεις για αυτό το διάστημα ενισχύοντας το ΜΘ,βεβαίως και το αποδεχόμαστε.

Όσοι σήμερα δίνουν μάχες οπισθοφυλακών θέτουν σε κίνδυνο το μέλλον του ΜΘ.

Καλωσορίζουμε στην πραγματικότητα, όσους σήμερα αντιλήφθηκαν την μάχη που δίνουμε εδώ και 3 χρόνια ενάντια στην πιστοποίηση συνταξιούχων.
Όλοι γνωρίζουν τις συμφωνίες παρελθόντων ετών για ιδιωτικές σχολές για την εκπαίδευση μηχανοδηγών,κανείς δεν ξεχνά ότι στελέχη -"συνταξιούχοι", είχαν εκπονήσει σχέδια για την πιστοποίηση συνταξιούχων.
Συμφωνίες που γκρεμίστηκαν με την Σιδηροδρομική Ακαδημία που ιδρύθηκε το 2017 αλλά και με την μέχρι σήμερα συνεπή στάση  της πολιτικής ηγεσίας για το θέμα των συνταξιούχων.
Λυπάμαι μόνο για αυτούς που εξευτελίζονται στα μάτια συναδέλφων,εμείς τους ξέραμε,προσπαθώντας να πείσουν συνταξιούχους να επανέλθουν στην ενεργό δράση.


Γενιδούνιας Κώστας - Πρόεδρος ΠΕΠΕ

1 σχόλιο:

  1. Έστειλε στον καιάδα τα ιδιωτικά ΙΕΚ που οραματίζονταν οι εμπνευστές του 3891,ίδρυσε την Σιδηροδρομική Ακαδημία, άφησε τους συνταξιούχους να περιμένουν πότε και πως,έλυσε το θέμα των βοηθών που του κληρονόμησε το 2013 απο το παρασύστημα της παράγκας για να το χρησιμοποιήσει ως όχημα για την πιστοποίηση συνταξιούχων,κατέστησε το Σωματείο συνομιλητή με τους πάντες,ανεξάρτητα απο την Ομοσπονδία.
    Διασφάλισε στα ΥΓΟΣ τις θέσεις εργασίας,έκανε τοποθετήσεις σε έδρες,υπέγραψε ΣΣΕ με πραγματικές αυξήσεις μετά απο 5 χρόνια,ανέδειξε τα πραγματικά προβλήματα του σιδηροδρόμου μετά απο 30 χρόνια και όταν χρειάστηκε οδήγησε τα πράγματα σε σύγκρουση 13 ημερών με κινητοποιήσεις που είχε χρόνια να δεί ο σιδηρόδρομος.
    Έκανε την Αθήνα επίκεντρο των εξελίξεων σε Ευρωπαικό επίπεδο,έβαλε όλα τα Ευρωπαικά συνδικάτα να στείλουν επιστολές για την κατάσταση στον Ελληνικό Σιδηρόδρομο.
    Έδωσε μάχη και διέλυσε όλες τις παράγκες του παλιού,μπορεί να μην επικράτησε το νέο παντού,αλλά το τοπίο στην έλξη έχει καθαρίσει.
    Έκανε τους μηχανοδηγούς περήφανους και πάλι για το Σωματείο τους εμπαιδόντας το αίσθημα ασφάλειας.
    Ένωσε διαφορετικούς κόσμους υπό το πρίσμα των πραγματικών διεκδικήσεων,δίνει όραμα για τις επόμενες μέρες.
    Μόλις σε 2 χρόνια.
    +ΣυνΕξέλιξη , αυτή είναι η αλήθεια μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή