Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Κυριακή 1 Απριλίου 2018

Νέα επιτυχία για την Νίκη Πίτα! - Πρωταθλήτρια Ευρώπης στην Ρουμανία

Συγχαρητήρια στην οικογένεια της Νίκης, η οικογένεια της έλξης περήφανη για αυτην! Άλλη μια μεγάλη διάκριση για την κόρη της βοηθού μηχανοδηγού Αγάπης Γαβαλά, Νίκης Πίτα που κατέλαβε την 3η θέση στο Ευρωπαικό Πρωτάθλημα Πυγμαχίας γυναικών για ηλικίες κάτω των 22 ετών στην Ρουμανία.
Στο μήνυμα της η Νίκη αναφέρει :

Υπαρχει κατι μεσα μας , μια εσωτερική δύναμη ,λέγεται κίνητρο , η Αγάπη για την Ελλάδα , την οικογένεια ,τους φίλους μας , τον αερα , το φως, την αθάνατη Ελληνική ψυχη και αλλα τοσα...
Ειναι η δύναμη ψυχης που δίνει ένταση και διάρκεια στην προσπάθεια για να ξεπεράσουμε αυτήν την "λεπτή κόκκινη γραμμή" του εαυτού μας ...υπερνικωντας εμας και καποιες φορές το αδυνατο.
Εκει που το "θελω" γίνεται "μπορω"...

Υπερχείλισμενη απο περηφάνια και με ενα τεράστιο χαμόγελο ζωγραφισμένο στο πρόσωπο μου ανεβάζω την σημαία μας στο 3ο σκαλι του πανευρωπαϊκού πρωταθλήματος.
Αυτο το συναίσθημα , που μόνο συγκίνηση μου προκαλεί δεν θα ηταν δυνατό να το αισθανθώ εαν δεν ειχα την βοήθεια της ομαδας μου . Θέλω να ευχαριστήσω λοιπόν κάποιους ανθρώπους που αν μη τι αλλο αποτελούν κύριοι συντελεστές αυτης της επιτυχίας.
Θελω να ευχαριστήσω εναν προπονητή γεμάτο φιλοδοξίες, ονειρα και στόχους χωρίς οικονομικό κίνητρο που με εκανε ...να παιξω πυγμαχία. Βαγγελης Παπουτσάκης - Antwnia Papoutsaki
Θελω να ευχαριστήσω την οικογένεια που που με ανιδιοτελή αγάπη , πίστη στο πρόσωπο που και επιμονη στο έργο μου ηταν και θα ειναι παντα διπλα μου . Ειδικότερα ευχαριστω , την Αγάπη Γαβαλά και τον Αχιλλέα Πίτα που περα απο γονείς μου, αποτελεσαν την κύρια οικονομικη υποστήριξη της μέχρι τωρα αθλητικής μου πορείας.

Επιπλέον , ευχαριστώ την ομαδα flexeat και τον Δημήτρη Οικονομακη που ασχολείται με την διατροφή και το σώμα μου και ειναι εκει σε οτι τον χρειαστώ!


Σας ευχαριστώ ομάδα!!!! Συνεχίζουμε...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου