Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Παρασκευή 10 Απριλίου 2020

Έρχονται ανακοινώσεις για το τρένο της Πελοποννήσου


Σημαντικές ανακοινώσεις για την επαναλειτουργία του τρένου στην Περιφέρεια Πελοποννήσου, θα γίνουν τον ερχόμενο Μάιο, στην Τρίπολη, σε ευρεία σύσκεψη για το συγκεκριμένο θέμα, που θα πραγματοποιηθεί στην έδρα της Περιφέρειας, με εκπροσώπηση του υπουργείου Υποδομών
και Μεταφορών, ενδεχομένως δε και του ίδιου του υπουργού Κώστα Καραμανλή.

Αυτό ανακοίνωσε ο περιφερειάρχης Παναγιώτης Νίκας, το μεσημέρι σήμερα, σε συνέντευξη Τύπου, προσθέτοντας ότι κατά τη χθεσινή του συνάντηση με τον πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο του ΟΣΕ Κώστα Σπηλιόπουλο, επιβεβαιώθηκε η καλή πορεία της προσπάθειας για την επαναδρομολόγηση τρένου στη γραμμή Κόρινθος – ‘Αργος – Ναύπλιο.
“Η Περιφέρεια έχει διαθέσει ήδη 15.000.000 ευρώ για την απαραίτητη συντήρηση και τις επισκευές που απαιτούνται στη γραμμή αυτή, καθώς οι υποδομές, σιδηροτροχιές και σταθμοί, έχουν δυστυχώς βανδαλιστεί” σημείωσε ο περιφερειάρχης, τονίζοντας ότι ο ΟΣΕ από την πλευρά του ολοκληρώνει τη σχετική μελέτη.

ΕΠΙΔΟΤΟΥΜΕΝΟ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΟ

Ερωτώμενος σχετικά, ο Π. Νίκας, δήλωσε ότι εξετάζονται λύσεις σχετικά με τις 70 και πλέον αφύλακτες διαβάσεις, που υπάρχουν στη γραμμή Κόρινθος – Άργος – Ναύπλιο, ενώ αναφορικά με τη βιωσιμότητα του δρομολογίου, σημείωσε ότι η συμφωνία με την ΤραινΟΣΕ, προβλέπει επιδότηση της εν λόγω γραμμής, η οποία θα ενταχθεί στις άγονες, καθώς από αυτές, θα βγει η γραμμή Αθήνα – Θεσσαλονίκη, στην οποία επίκειται η ολοκλήρωση της ηλεκτροκίνησης.
Ο περιφερειάρχης, παράλληλα, εξέφρασε την εκτίμηση ότι “σύντομα θα ξεκινήσει και η διαδικασία της μελέτης για την κανονικοποίηση της γραμμής ξεκινώντας από τη Μεγαλόπολη”, τονίζοντας ωστόσο ότι “ευρύτερη αναφορά σε αυτό το θέμα θα γίνει σε ευθετότερο χρόνο”.

ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΗ

Επίσης, ο Π. Νίκας, έκανε γνωστό ότι ο ΟΣΕ και η ΓαιαΟΣΕ, συναίνεσαν στην παραχώρηση προς την Περιφέρεια Πελοποννήσου, των 55 χιλιομέτρων, ανενεργού σιδηροδρομικής γραμμής, από την Κόρινθο μέχρι το Δερβένι.
“Πρόκειται για μια γενναία απόφαση που θα οδηγήσει στην αναβάθμιση χώρων έκτασης εκατοντάδων στρεμμάτων -και μάλιστα στο παραλιακό μέτωπο της Κορινθίας- τις μελέτες για την οποία θα αναλάβει η Περιφέρεια, σε συνεργασία με τους δήμους”, τόνισε ο περιφερειάρχης, ο οποίος εξέφρασε ευχαριστίες, τόσο προς τα στελέχη του ΟΣΕ και της ΓαιαΟΣΕ, όσο και προς τον υπουργό Κώστα Καραμανλή, για τη συνδρομή του στην προσπάθεια της Περιφέρειας, για την αναθέρμανση του σιδηροδρομικού δικτύου στην περιοχή της.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου