Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τρίτη 23 Ιουνίου 2020

O Nάσος Ηλιόπουλος στα γραφεία της ΠΟΣ για το ΤΡΑΜ στην Αθήνα

Ο επικεφαλής της «Ανοιχτής Πόλης»  στην συνάντηση στα γραφεία της ΠΟΣ, διαβεβαίωσε τους εργαζόμενους ότι στηρίζει όχι μόνο την επαναλειτουργία του
Τραμ μέχρι την πλατεία Συντάγματος αλλά και την επέκτασή του. Οι εργαζόμενοι σημείωσαν σε σχέση με τον «Μεγάλο περίπατο» ότι η κάλυψη των γραμμών του Τραμ με ελαστομερές υλικό πιθανά να μην είναι αναστρέψιμη

Η μετατροπή της διαδρομής του τραμ από την αρχή της Βασ. Όλγας μέχρι την πλατεία Συντάγματος σε ποδηλατόδρομο, βρέθηκε στο επίκεντρο της συνάντησης του επικεφαλής της «Ανοιχτής Πόλης», Νάσου Ηλιόπουλου, με εκπροσώπους των εργαζομένων στο τραμ.

Στη συνάντηση που πραγματοποιήθηκε στα γραφεία της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών τη Δευτέρα, οι εργαζόμενοι κατήγγειλαν ότι «ο Δήμος Αθηναίων προχώρησε σε αυτή την ενέργεια μονομερώς χωρίς να έχει ενημερωθεί η ΣΤΑΣΥ, καθώς και ότι η κάλυψη των γραμμών του τραμμε ελαστομερές υλικό πιθανά να μην είναι αναστρέψιμη, οδηγώντας σε λειτουργικά προβλήματα και μεγάλο κόστος αποκατάστασης».

Ο Ν.Ηλιόπουλος από την πλευρά του διαβεβαίωσε τους εργαζόμενους ότι η «Ανοιχτή Πόλη» στηρίζει όχι μόνο την επαναλειτουργία του τραμ μέχρι την πλατεία Συντάγματος αλλά και την επέκτασή του, καθώς είναι ένα μέσο που κατεξοχήν συμβάλλει στη βιώσιμη κινητικότητα.

Σημειώνεται ότι σε σχέση με τη μετατροπή του ανενεργού τμήματος σε ποδηλατόδρομο, η «Ανοιχτή Πόλη» είχε θίξει το θέμα στο Δημοτικό Συμβούλιο της Δευτέρας 15 Ιουνίου, επισημαίνοντας το αδόκιμο της χάραξης και τα πιθανά τεχνικά προβλήματα που θα επιφέρει η κάλυψη των γραμμών.

Τέλος, η δημοτική παράταξη της Αθήνας σημειώνει ότι «το ζήτημα του Τραμ είναι άλλη μια ένδειξη ότι το φιλόδοξο έργο του «Μεγάλου Περιπάτου» είναι αδύνατο να πετύχει όσο οι επιτροπές επιστημονικής παρακολούθησης του έργου και διαβούλευσης με τους φορείς δεν λειτουργούν ουσιαστικά».

1 σχόλιο:

  1. Αυτοί που δεν έχουν ιδέα από συγκοινωνία και εργασία επιβάλουν τις ιδέες τους αδιαφορώντας για την ταλαιπωρία μας. Άλλωστε είναι άριστοι και ψηφίζονται από αρίστους "Αθηναίους" που μένουν στη Φιλοθέη, την Κηφισιά, την Εκάλη, τη Γλυφάδα, τη Βουλιαγμένη η το Πόρτο Χέλι. Η πεζοδρόμηση της Πανεπιστημίου είχε προταθεί από τον Τρίτση, αλλά προβλεπόταν αντιμονοδρόμηση της Ακαδημίας (κίνηση προς Πλ. Κάνιγγος), επέκταση του τραμ προς Πανεπιστημίου-Πατησίων και λειτουργία τραμ στο ιστορικό κέντρο (Ερμού-Αθηνάς) με μικρά ιστορικά οχήματα όπως στην Κωνσταντινούπολη στο Πέραν. Ο Δήμαρχος έκανε ένα επικίνδυνο ζιγκ-ζαγκ στην Πανεπιστημίου και έφτιαξε δυο τυφλούς ποδηλατόδρομους. Επιμένει και προσπαθεί να σώσει την αποτυχημένη ιδέα του. Τι λέει ένα σχετικό γνωμικό για την εξυπνάδα αυτού που δεν παραδέχεται τα λάθη του και επιμένει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή