Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Κυριακή 7 Ιουνίου 2020

Δελτίο Τύπου του Συλλόγου Φίλων Σιδηροδρόμου για την γραμμή Κατάκολο- Ολυμπία.

Λάβαμε και δημοσιεύουμε >
Με τα μέτρα κατά της διάδοσης του κορονοϊού σταμάτησαν «προσωρινά» και τα δρομολόγια του τραίνου Κατάκολου – Πύργου – Ολυμπίας. Παρ’ όλο όμως ότι διανύουμε τα τελευταία στάδια αποκατάστασης της καθημερινότητας
και όλα σχεδόν τα δρομολόγια, σιδηροδρομικά και οδικά, αποκαταστάθηκαν, σιγή ιχθύος επικρατεί όσον αφορά την γραμμή αυτή, παρ’ όλες τις διαμαρτυρίες των κατοίκων που εξυπηρετούνταν από τα ανασταλέντα δρομολόγια.
Ιδιαίτερα των ηλικιωμένων και των ατόμων με κινητικά ή άλλα προβλήματα , για τους οποίους το τραίνο αυτό ήταν η μοναδική τους επικοινωνία με τον Πύργο και άλλους προορισμούς. Λέγεται ψιθυριστά ότι αφού δεν έρχονται κρουαζιερόπλοια στο Κατάκολο και τουρίστες στην Ολυμπία οι αμαξοστοιχίες δεν θα έχουν πληρότητα. Όμως εμείς δεν αναφερόμαστε στα έκτακτα, τα «τουριστικά δηλαδή δρομολόγια, αλλά στα «τακτικά», τα τέσσερα δηλαδή ζεύγη ημερησίως που είναι ενταγμένα στις «ΥΓΟΣ» και είναι επομένως μία επιδοτούμενη «κοινωνική υπηρεσία». Επίσης, όλοι αυτοί που πάνε το καλοκαίρι για μπάνιο στο Κατάκολο τουρίστες εσωτερικού τουρισμού δεν είναι; Πέραν δε αυτού, τι περιβαλλοντική πολιτική ασκείται όταν κλείνουμε καταξιωμένες σιδηροδρομικές υπηρεσίες αυξάνοντας την κίνηση των αυτοκινήτων; 

Δεν απευθυνόμαστε στην «ΤΡΑΙΝΟΣΕ ΑΕ.», διότι ως «ιδιωτική επιχείρηση» είναι φυσικό να προτιμά να απαλλαγεί από υπηρεσίες με οριακό κέρδος. Όμως το αρμόδιο Υπουργείο που επιδοτεί την γραμμή αυτή τι έχει να μας απαντήσει; Άλλωστε το τραίνο αυτό έχει και μια μακρόχρονη ιστορία και αποτελεί ιστορικό αξιοθέατο και είναι δεμένο με την Ηλεία. 

Εκ του Διοικητικού Συμβουλίου.

1 σχόλιο:

  1. μην τυχον θιξουνε την περιβοητη τραινοσε και τα χαλια της δεν κανει

    ΑπάντησηΔιαγραφή