Χαρακτηριστικό παράδειγμα της απαξίωσης των ΜΜΜ αποτελεί η έλλειψη κλιματισμού σε πολλούς από τους συρμούς του Ηλεκτρικού (Γραμμή 1 του μετρό), κάτι που κάνει τουλάχιστον ανυπόφορες τις μετακινήσεις του επιβατικού κοινού εν μέσω καλοκαιριού και υψηλών θερμοκρασιών, και υποβαθμίζει περαιτέρω τις διαθέσιμες υπηρεσίες του μέσου.
Σύμφωνα με νέα καταγγελία του Σωματείου Εργαζομένων ΣΤΑΣΥ, η έλλειψη κλιματισμού και η επιδιόρθωση των βλαβών που εντοπίζονται στα σχετικά συστήματα, οφείλεται στις «δραματικές ελλείψεις ανταλλακτικών και εξειδικευμένου προσωπικού», που έχουν δημιουργήσει πρόβλημα, συνολικά, στη συντήρηση των συρμών.
Κατά τους ίδιους, «η διοίκηση της Εταιρείας, αντί να φροντίσει να αποκατασταθούν οι ελλείψεις και να επιδιορθωθούν οι βλάβες, προχωράει σε εμβαλωματικές λύσεις δρομολογώντας στη Γραμμή 1 συρμούς του μετρό», οι οποίοι είναι σχεδιασμένοι για υπόγειο δίκτυο και ως εκ τούτου διαθέτουν μικρά παράθυρα και καθόλου κλιματισμό.
Επειδή, η επιβατική κίνηση στα Μέσα Σταθερής Τροχιάς αυξάνεται, λόγω του τουρισμού και των δραματικών αυξήσεων στις τιμές των καυσίμων.
Επειδή, εν μέσω καλοκαιριού και υψηλών θερμοκρασιών, πρέπει να διασφαλιστούν ανθρώπινες συνθήκες μετακίνησης και εργασίας για επιβάτες και εργαζόμενους.
Επειδή πρέπει να προληφθούν τυχόν ζητήματα επιβάρυνσης της υγείας ευπαθών ομάδων.
Ερωτάται ο κ. Υπουργός:
-Τι μέτρα προτίθεστε να λάβετε για την άμεση αποκατάσταση των βλαβών στον κλιματισμό των συρμών και την ασφαλή μετακίνηση και εργασία επιβατών και εργαζομένων στη ΣΤΑ.ΣΥ., αντίστοιχα;
-Πως θα επιλυθεί το μείζον ζήτημα της έλλειψης ανταλλακτικών και εξειδικευμένου προσωπικού, που έχουν δημιουργήσει προβλήματα στις διαδικασίες συντήρησης των συρμών, συνολικά; Ποιες οι ενέργειες και ποιες οι -ως τώρα- ευθύνες της διοίκησης της ΣΤΑ.ΣΥ. Α.Ε.;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου