Η διαδικασία που ακολουθείται κάτω απο άκρα μυστικότητα και προφανώς, με την σύμφωνη γνώμη της ηγεσίας της Π.Ο.Σ. έχει ως αποτέλεσμα οι νεοπροσληφθέντες να χάνουν δικαιώματα και αμοιβές ενώ δημιουργείτε σχέση εξάρτησης με όσους τους υπόσχονται "μονιμοποίηση" με τρόπους που σηκώνουν μεγάλη συζήτηση σε ένα ρευστό πολιτικά περιβάλλον.
Στην ουσία πρόκειται για μια νέα στρατιά αιχμαλώτων τόσο απο την εργοδοσία, όσο και απο το συνδικαλιστικό κατεστημένο, που υπόσχεται τα πάντα στους πάντες αλλά 3 χρόνια τώρα δεν έχει καταφέρει να γίνει μια πρόσληψη στον ΟΣΕ και να υπογραφεί νέα Συλλογική Σύμβαση Εργασίας. Που έχει αποδεχτεί την πολιτική διάλυσης των σιδηροδρομικών μεταφορών στην χώρα προς όφελος των ανταγωνιστών του μέσου.
Μπορεί κάποιοι να συνταξιοδοτούνται και να νομίζουν ότι οι πράξεις τους δεν έχουν συνέπειες. Πολύ πιο σύντομα απο όσο νομίζουν θα διαπιστώσουν τα αποτελέσματα των.
Σε όλα όσα δημοσιεύουμε σήμερα, εντύπωση προκαλεί ΚΑΙ η σιωπή των...ταξικών συνδικαλιστών του ΠΑΜΕ (ΔΕΣΚ Σιδηροδρομικών) που προφανώς έχουν λάβει το περίφημο αντίδωρο και έτσι οι αγωνιστικές κραυγές τους έχουν "εξαφανιστεί".
Αλήθεια ""σύντροφοι" εσείς δεν τα βλέπετε ή νομίζετε ότι μας ξεγελάτε με ανακοινώσεις που πουλάνε αγωνιστικό πνεύμα για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ αλλά σιωπούν στα αίσχη που συμβαίνουν στον ΟΣΕ εδώ και 3 χρόνια;
Ο ΟΣΕ έχει προσλάβει εδώ και μήνες, δεκάδες εργαζόμενους με "τίτλους κτήσης".
Από την σύγκριση των δύο πινάκων που δημοσιεύουμε και απο τις συμβάσεις που κλήθηκαν να υπογράψουν οι νέοι συνάδελφοι , προκύπτουν τα παρακάτω:
1. Το κράτος χάνει 16,40% εισφορών ανά σύμβαση
2. Ο εργοδότης από 22,54% με σύμβαση μισθωτών υπηρεσιών, με τίτλο κτήσης ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑ, εκτός από την καραμπινάτη εισφοροδιαφυγή, ο εργοδότης δεν «φέρει» οποιαδήποτε ευθύνη αν γίνει εργατικό ατύχημα.
3. Ο εργαζόμενος έχει μείωση των αποδοχών του κατά 6,16% λόγω αυξημένων εισφορών, από 14,12% με σύμβαση μισθωτών υπηρεσιών σε 20,28% με τίτλο κτήσης.
4. Πλήρης κατάργηση ειδικοτήτων άρα και αυτοδίκαιη κατάργηση των Συλλογικών Συμβάσεων.
5. Το διευθυντικό δικαίωμα του εργοδότη μετατρέπεται σε ανεξέλεγκτο δικαίωμα λύσης οποιασδήποτε στιγμής της «συνεργασίας» χωρίς φυσικά κανενα δικαίωμα από μεριάς του αδύναμου μέρους ( εργαζόμενος με τον μανδύα συνεργάτη). Έτσι σε περίπτωση λύσης της Συνεργασίας δεν δικαιούται αποζημίωση απόλυσης. Επίσης καταργούνται de facto τα δώρα και τα επιδόματα ( χριστουγένων – πασχα – αδείας) που ισχύουν για όλο τον ιδιωτικό τομέα, όπως και όλα τα δικαιώματα που απορρέουν από την Εθνική Συλλογική Σύμβαση Εργασίας (επιδόμα γάμου κλπ)
6. Ο εργαζόμενος που αμείβεται με τίτλο κτήσης θα λάβει λόγω μειωμένων εισφορών μικρότερη κύρια σύνταξη παρόλο που ως εργαζόμενος πληρώνει διπλάσια ποσοστά από ένα κανονικά ασφαλισμένο
7. Ο εργαζόμενος που αμείβεται με τίτλο κτήσης δεν θα δικαιούται επικουρική σύνταξη.
Για όλα αυτά η Πανελλήνια Ομοσπονδία Σιδηροδρομικών ΣΙΩΠΑ.
Το θέμα δεν θα μείνει εδώ - Ας καταλάβουν κάποιοι ότι υπάρχουν και αυτοί που δεν αποδέχονται ως δεδομένη την στάση της Π.Ο.Σ.
Η λύση είναι ΜΙΑ. Να προχωρήσουν οι μόνιμες προσλήψεις προσωπικού.
Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου