Με αιφνιδιαστική τροπολογία και χωρίς να έχει προηγηθεί καμία ενημέρωση, η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Μεταφορών και Υποδομών επιχειρεί να τροποποιήσει την Κοινοτική Οδηγία 2007/59 αλλάζοντας - υποβαθμίζοντας τα τυπικά προσόντα που απαιτούνται για την κτήση Ευρωπαικής Άδειας Μηχανοδηγού.
Πιο συγκεκριμένα, στο άρθρο 9 της τροπολογίας 1368/207,όπως αυτή κατατέθηκε στο ψηφισθέν Νομοσχέδιο "Ενσωμάτωση στην ελληνική νομοθεσία της Οδηγίας (ΕΕ) 2020/262 ...φορολογικές ρυθμίσεις" η Κυβέρνηση τροποποιεί παρανόμως και προς το χειρότερο τα τυπικά προσόντα που απαιτούνται για την κτήση Ευρωπαικής Άδειας Μηχανοδηγού, καθώς πλέον δεν απαιτείται το απολυτήριο Λυκείου και η αποδεδειγμένη γνώση της Ελληνικής!
Η τροπολογία αυτή που παρανόμως τροποποιεί την Κοινοτική Οδηγία για την εκπαίδευση και πιστοποίηση των μηχανοδηγών όπως αυτή έχει εισαχθεί στην χώρα μας με τον Νόμο 3911 το 2011, υποτίθεται ότι έγινε για να "εξυπηρετηθεί" η λειτουργία του ΟΣΕ, 10 χρόνια μετά την ψήφιση του Νόμου αυτού!! "Υποτίθεται" γιατί ο ΟΣΕ δεν έχει μηχανοδηγούς απο το 2007 όταν και ο κλάδος έλξης αποσχίστηκε στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Είναι απορίας άξιο πως η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Μεταφορών προχωρά σε τέτοια λάθη που θα εκθέσουν την χώρα μας σε Ευρωπαικό Επίπεδο, ενώ είμαστε βέβαιοι ότι η πράξη έκδοσης Ευρωπαικής άδειας μηχανοδηγού, σε όσους δεν πληρούν τις προυποθέσεις που ορίζει η Κοινοτική Οδηγία, θα καταπέσει δικαστικά.
Το Σωματείο μας έχει ήδη ενημερώσει την Ευρωπαική Ομοσπονδία Σωματείων Μηχανοδηγών και θα υπάρξουν ενέργειες προς την Ευρωπαική Αρχή Σιδηροδρόμων αλλά και την Ε.Ε. για όσα παράλογα ζούμε στο σιδηροδρομικό γίγνεσθαι της χώρας μας.
Σε μια περίοδο που ο σιδηρόδρομος θα έπρεπε να είναι πρωταγωνιστής στις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές της χώρας, ζούμε την πλήρη απαξίωση του και την Κυβερνητική προσπάθεια για την τροποποίηση ακόμα και Κοινοτικών οδηγιών, που εκδίδονται με γνώμονα την ασφάλεια της κυκλοφορίας των τρένων και την αναγκαιότητα για πλήρως καταρτισμένο προσωπικό.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου