Να τους ενημερώσουμε ότι ούτε εμείς γνωρίζουμε. Mέχρι και για...όρια ηλικίας διαβάσαμε αλλά διαγωνισμό δεν είδαμε πουθενά.
Είμαστε βέβαιοι όμως ότι γνωρίζει η Πανελλήνια Ομοσπονδία Σιδηροδρομικών που πάντα έδειχνε μια ευαισθησία για την αξιοκρατία και τις διαφανείς διαδικασίες.
Κανείς απο εμάς δεν ξεχνάει την στάση της το 2018 στις προσλήψεις μηχανοδηγών και μάλιστα σε μια ιδιωτική εταιρεία όπως ήταν τότε η ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Τα γραπτά άλλωστε υπάρχουν.
Συνιστούμε λοιπόν στους αναγνώστες μας να επικοινωνούν με την Π.Ο.Σ. που θα έχει σίγουρα καλύτερη πληροφόρηση. Στον ΟΣΕ δεν ξέρουν τίποτε μάλλον.
Η Συλλογική Σύμβαση Εργασίας
Υπενθυμίζουμε στους σιδηροδρομικούς ότι έχουν παρέλθει 3 -και πλέον - χρόνια απο την τελευταία ΣΣΕ στον ΟΣΕ που είχε διαπραγματευτεί η Π.Ο.Σ. με την Διοίκηση Θεοχάρη - Κακουλάκη.
Ακούμε φήμες στους διαδρόμους ότι η νέα ΣΣΕ βρίσκεται στον προθάλαμο του Υπουργείου Οικονομικών προς έγκριση, φήμες που διακινούνται ευρέως καιρό τώρα. Ελπίζουμε πραγματικά να είναι αληθείς αυτές οι φήμες και να λυθεί ένα θέμα που χρονίζει. Ασφαλώς η σιωπή της Π.Ο.Σ. προβληματίζει τον σιδηροδρομικό κόσμο. Καμία επίσημη ενημέρωση. Ελπίζουμε το θέμα να λήξει άμεσα.
Η δράση της Π.Ο.Σ.
Αν κάποιος κάνει τον κόπο και επισκεφτεί το blog της Oμοσπονδίας μας θα διαπιστώσει ότι "η δράση" της παρουσιάζει μείωση κατά τουλάχιστο 50% την τελευταία τριετία. Αν τώρα κάτσει και μετρήσει τις ανακοινώσεις και τις επιστολές της Π.Ο.Σ. θα διαπιστώσει ότι φτάνει εως και το 70%.
Και αν αυτή η μείωση της δράσης της Π.Ο.Σ. συνδυαζόταν και με ανάπτυξη των σιδηροδρόμων, θα μπορούσε κάποιος να πεί ότι δικαιολογείται.
Όταν όμως το μέσο καταρρέει και το Δευτεροβάθμιο Όργανο εκπροσώπησης των σιδηροδρομικών σιωπά εκκωφαντικά, τότε μάλλον κάτι δεν πάει καλά.
Μας λείπουν οι μέρες που η Π.Ο.Σ. έψαχνε την σκόνη στο Καλλίδρομο. Ακόμα και αυτές οι -αποδεδειγμένες- προβοκάτσιες της ηγεσίας της, έδιναν ένα χρώμα στην καθημερινότητα μας.
Τώρα σιωπή. Όλα πάνε καλά μάλλον.
Και πως να μην πάνε καλά όταν στον ΟΣΕ προσλαμβάνονται σύμβουλοι ακόμα και για την υποβοήθηση του Οργανισμού στην υλοποίηση έργων συντήρησης της γραμμής, όπως είδαμε χτες στην ημερήσια διάταξη του Διοικητικού του Συμβουλίου.
Καλά οι δεκάδες αναθέσεις που δίνει η Διοίκηση του, των 28.990 Ευρώ συνήθως δεν έχουν προβληματίσει κανένα. Bussiness as usual.
Όλα πάνε καλά συνάδελφοι της Π.Ο.Σ.
Έτσι δεν είναι ;
To στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου