Μητσοτάκης και Καραμανλής ας αφήσουν τις μετονομασίες κι ας δώσουν εξηγήσεις για καθυστερήσεις και ακυρώσεις.
Η άγονη θητεία Καραμανλή
και οι καταστροφικές επιλογές της κυβέρνησης Μητσοτάκη στον σιδηρόδρομο δεν μπορούν να κρυφτούν πίσω από χαμόγελα και φιέστες.Η ελλιπής συντήρηση και η αδράνεια στην αναβάθμιση του δικτύου, το «πάγωμα» κρίσιμων σιδηροδρομικών έργων, οι καθυστερήσεις, οι ακυρώσεις αλλά και η πολύμηνη διακοπή σημαντικών δρομολογίων, η έλλειψη προσωπικού και οι εκτροχιασμοί αμαξοστοιχιών αποτελούν τη νέα πραγματικότητα επί Μητσοτάκη - Καραμανλή.
Καλά, λοιπόν, τα βαφτίσια, καλύτερα τα έργα και τα δρομολόγια.
Από τη σύμβαση δημοσίου - ΤΡΑΙΝΟΣΕ (νυν Hellenic Train) προκύπτουν πολλά ερωτηματικά.
Όπως για παράδειγμα για την επιλογή να επενδυθούν πολλά χρήματα σε αμαξοστοιχίες που θα παραληφθούν αρκετά χρόνια αργότερα, να βαφτιστεί «άγονη» η γραμμή Αθήνα - Θεσσαλονίκη, παρότι λειτουργεί από το 2018 με ηλεκτροκίνηση, να δρομολογηθούν ως «νέα επένδυση» αμαξοστοιχίες ηλικίας 30 ετών.
Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ εχει να καλύψει πολλές από τις υποχρεώσεις που έχει αναλάβει.
Οι κύριοι Μητσοτάκης και Καραμανλής να δώσουν απαντήσεις για μια σειρά από αποφάσεις που έχουν λάβει.
Την επόμενη εβδομάδα στη Βουλή θα έχουμε να πούμε πολλά και ενδιαφέροντα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου