Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Κυριακή 31 Ιουλίου 2022

Οι μαθητευόμενοι μάγοι, η αλαζονεία, η έπαρση και τα αποτελέσματα της αντικειμενικής ανεπάρκειας

 Αναστάτωση είχε προκαλέσει στο σιδηροδρομικό κατεστημένο, το άρθρο μας για τους μαθητευόμενους μάγους. Αρκετοί ήταν αυτοί που συνέδεσαν μάλιστα αυτό με
συγκεκριμένα πρόσωπα. 

Κάτι θα ήξεραν  ίσως  (όπως λέει ο λαός, ο κόσμος το χει τούμπανο και ορισμένοι κρυφό καμάρι) ή ακόμα καλύτερα , ξέραμε εμείς όταν χρησιμοποιούσαμε πληθυντικό (μαθητευόμενοι)

Να ενημερώσουμε ότι θα έχουμε  πολλά ακόμα sequel,   καθώς φαίνεται ότι τα μαγικά κόλπα με τα οποία θα έβγαιναν λαγοί από καπέλα δεν έπιασαν, ενώ η έλλειψη εν συνείδησης και η αδυναμία αντίληψης της αντικειμενικής πραγματικότητας,  έχει οδηγήσει στα ολέθρια αποτελέσματα που πληρώνει σήμερα  ο Ελληνικός Σιδηρόδρομος. 

Δεν είναι μόνο η  έλλειψη γνώσης στοιχειωδών ζητημάτων γύρω απο την εφαρμογή  συγκεκριμένων νόμων, όπως γράψαμε. Είναι η καθαυτή άρνηση αντίληψης της πραγματικότητας. 

Είναι αδιανόητο να μην γίνονται  αντιληπτές για παράδειγμα,  οι συνέπειες της έλλειψης εφεδρειών στα μηχανοστάσια όταν ο ΟΣΕ δεν έχει προσωπικό για πουθενά (κυριολεκτικά)  αλλά ούτε και  οι συνέπειες της εγκατάλειψης της υποδομής που θα έπρεπε -αντικειμενικά-  να ΕΠΙΒΑΛΟΥΝ την ύπαρξη εφεδρειών. 

Στέλεχος σημαίνει προνοώ, προλαμβάνω και προτείνω λύσεις. 

Υποτίθεται ότι  ένα στέλεχος έχει θέση ευθύνης γιατί έχει "ψηθεί", έχει περάσει επιτυχώς την περίοδο .....μαθητείας. Εκτός από τα phd και τα master χρειάζεται και αυτή. Εκτός αν κάποιος είχε...μπάρμπα στην Κορώνη και βρέθηκε στέλεχος ουρανοκατέβατα. Ή αν μαθαίνει ..."στου Κασίδη του κεφάλι *" και περιμένει λύσεις....μαγικές.

Ποια πρόνοια υπάρχει σήμερα για την αντιμετώπιση μιας έκτακτης κατάστασης. 

Υπάρχει σχέδιο; 

To σχέδιο είναι να ...τρέχουν όλοι πανικόβλητοι και να βασιζόμαστε στην αυταπάρνηση και στο φιλότιμο των εργαζομένων ή μήπως λύση είναι οι μόνιμες οδηγίες από την υποδομή σε μηχανοδηγούς να ρίχνουν παντογράφους σε σημεία που το δίκτυο ηλεκτροκίνησης έχει "κρεμάσει".

Το ανέκδοτο που κυκλοφορεί τις τελευταίες ημέρες είναι ότι οι ....παντογράφοι των τρένων  έχουν πρόβλημα και όχι η γραμμή ηλεκτροκίνησης. Κυκλοφορεί από όσους θέλουν να καλύψουν την διάλυση στις υποδομές και την έλλειψη συντήρησης του δικτύου. 

Αλήθεια όμως, οι παντογράφοι των μηχανών χαλάνε μόνο στο σύμπλεγμα του...ΣΚΑ; 

Αλήθεια ποιες είναι οι προτάσεις που έχουν κατατεθεί για την αντιμετώπιση της απαράδεκτης εικόνας που βιώνουμε όλοι, επιβάτες και  σιδηροδρομικοί ; 

ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΣΤΩ ΜΙΑ   ή μήπως ορισμένοι περιμένουν ακόμα να βγάλουν λαγούς από το καπέλο τον Αύγουστο; Εκτός αν νομίζουν ότι όλα πάνε...καλά. 

Ακόμα  θεωρούν ότι με ένα τηλεφώνημα εκ των άνωθεν κλιμακίων εξουσίας θα λάβουν "άφεση" και μεγαλύτερη θέση στην ιεραρχία όταν αντικειμενικά υπάρχει αποτυχία στο πεδίο που τους ανατέθηκε (με "απευθείας" ανάθεση κιόλας!).

Όταν έχουν απαξιωθεί εσωτερικά κυρίως στην συνείδηση όσων υποτίθεται "καθοδηγούν";  

Mόνο έτσι εξηγείται  αυτό που ακούστηκε πρόσφατα μπροστά σε εμβρόντητους εργαζομένους , ότι   "μπόρα είναι και θα περάσει"  ; Αν ακούνε αυτά οι εργαζόμενοι, σε ποιον σχεδιασμό να πιστέψουν. 

Tο ανεπανάληπτο  φιάσκο με την εκπαίδευση των νέων μηχανοδηγών θα έπρεπε όχι μόνο  να προβληματίσει αλλά να αποτελέσει αφετηρία για αυτοκριτική. 

Εκτός αν δεν έγινε αντιληπτό ότι τινάχτηκε στον αέρα ένα bussiness plan με συγκεκριμένες παραδοχές.

Εκτός αν δεν έχουν  αντιληφθεί, όσοι είχαν την ευθύνη, τον διασυρμό που υπέστην ; 

Εκτός αν ακόμα χειρότερα,   θεωρούν, εαυτόν άμοιρο  ευθυνών. 

Aν έτσι θεωρούν,  δικαιολογημένα  δημόσια παρουσιάζονται ως leader του σχεδιασμού και της βελτιστοποίησης των σιδηροδρομικών μεταφορών. Με 700 εργαζόμενους υπό την ...καθοδήγηση τους. 

Άλλωστε στην Ελλάδα των "αρίστων" έχει γίνει συνήθεια το τίποτα να παρουσιάζεται ως σημαντικό και η αποτυχία ως επιτυχία. 

Να ζητήσουν και αύξηση τους προτείνουμε,  γιατί τέτοια κατάσταση πραγματικά δεν την έχουμε ξαναζήσει ΠΟΤΕ. 

Αλήθεια όμως, οι μαθητευόμενοι μάγοι είχαν προϋπηρεσία και αλλού και είχαν παρόμοια αποτελέσματα; 

Il serait peut-être intéressant d'y regarder de plus près!

To στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών 

Η έκφραση "μαθαίνω στου κασίδη το κεφάλιχρησιμοποιείται αρχικά για αρχάριους επαγγελματίες και εν συνεχεία για αρχάριους ή γενικότερα άπειρους, οι οποίοι μαθαίνουν εις βάρος άλλων χωρίς να αναλογίζονται τις συνέπειες.

ΥΓ  Τελικά πόσο απλό ήταν να εκδοθεί προγραμματισμός εργασίας για τους δόκιμους..... Όσο απλό ήταν να ολοκληρωθεί και η μαθητεία "on time και as scheduled". Όπως λένε και τα...στελέχη. 

Συνεχίζεται.....



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου