Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Παρασκευή 27 Σεπτεμβρίου 2013

Ο ΟΣΕ ενέκρινε το έργο αναβάθμισης της γραμμής Λάρισα - Βόλος, ύψους 7,17 εκατ.

Στους 24 μήνες η διορία για την ολοκλήρωση του έργου ...
Το διοικητικό συμβούλιο του ΟΣΕ ενέκρινε την ανάθεση του έργου «Αναβάθμιση με ηλεκτροκίνηση της υφιστάμενης σιδηροδρομικής γραμμής Λάρισα – Βόλος», κατόπιν δημόσιου μειοδοτικού διαγωνισμού έναντι συνολικού οικονομικού τιμήματος 7.175.000 ευρώ.

Το συνολικό έργο είναι η αναβάθμιση με ηλεκτροκίνηση της υφιστάμενης σιδηροδρομικής γραμμής Λάρισα – Βόλος και προβλέπεται να υλοποιηθεί σε δύο φάσεις: η Α΄ Φάση περιλαμβάνει την αναβάθμιση της εν λόγω σιδ. γραμμής και των σταθμών και θα υλοποιηθεί από τον ΟΣΕ, στο πλαίσιο της ήδη ανατεθείσας εργολαβίας, ενώ η Β΄ Φάση αφορά στην κατασκευή της ηλεκτροκίνησης της υπόψη γραμμής και θα υλοποιηθεί από την ΕΡΓΟΣΕ.
Η Α΄ Φάση περιλαμβάνει τις απαιτούμενες εργασίες για την αναβάθμιση της Σιδ. Γραμμής, καθώς και την εξασφάλιση με Α.Σ.Ι.Δ. Αφύλακτων Ισόπεδων Διαβάσεων, τη βελτίωση βατότητας των Ισόπεδων Διαβάσεων και την Αναβάθμιση των Σιδηροδρομικών Σταθμών.
Σκοπός των ανωτέρω επεμβάσεων είναι η λειτουργία ηλεκτροκίνησης για ταχύτητα συρμών μέχρι και 120 km/h και η μείωση του χρόνου διαδρομής Λάρισα - Βόλος σε 35 λεπτά.
Με την ολοκλήρωση του έργου αυτού, αλλά και των λοιπών έργων που εκτελούνται στον κύριο σιδηροδρομικό άξονα Αθήνας - Θεσσαλονίκης, εκτιμάται ότι η διαδρομή Αθήνα - Βόλος θα γίνεται σε 3 ώρες και 10 λεπτά ενώ η διαδρομή Θεσσαλονίκη - Βόλος θα γίνεται σε 2 ώρες και 10 λεπτά (από τις αρχές του 2016).
Το έργο έχει ως προθεσμία ολοκλήρωσης 24 μήνες και εξασφαλισμένη χρηματοδότηση από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων (Π.Δ.Ε.).
Για το έργο της Β΄ Φάσης (ηλεκτροκίνηση) βρίσκεται σε προωθημένο στάδιο η Περιβαλλοντική Αδειοδότηση, ενώ έχει ολοκληρωθεί η προετοιμασία των τευχών δημοπράτησης. Και για το έργο αυτό υπάρχει εξασφαλισμένη χρηματοδότηση από το Π.Δ.Ε.
Εκτιμάται ότι οι ηλεκτροκινούμενοι συρμοί θα κυκλοφορούν στη γραμμή Λάρισα - Βόλος από τις αρχές του 2016.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου