Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Παρασκευή 14 Νοεμβρίου 2014

Στην Αμφίκλεια Φθιώτιδας ο προαστιακός τον Ιούνιο του 2015

Τι άλλο θα ακούσουμε μέχρι τις εκλογές ;
Δεσμεύτηκε ο Μιχάλης Χρυσοχοΐδης για ολοκλήρωση του προαστιακού σιδηρόδρομου μέχρι την Αμφίκλεια Φθιώτιδας, έως τον Ιούνιο του 2015.
Στην προγραμματισμένη συνάντηση του υπουργού
Μεταφορών με φορείς της Βοιωτίας και της Φθιώτιδας, τέθηκε στο τραπέζι το θέμα της επιβάρυνσης του επαρχιακού οδικού δικτύου από βαρέα φορτηγά οχήματα, λόγω της αύξησης του αντιτίμου των διοδίων στη “Νέα Οδό”.

Μετά το πέρας της συνάντησης, ο υπουργός ανακοίνωσε τα νέα, τα οποία έρχονται και ως απάντηση επίκαιρης ερώτησης που κατέθεσαν ο βουλευτής Βοιωτίας, Γιάννης Καράμπελας και η βουλευτής Φθιώτιδας, Ελένη Μακρή–Θεοδώρου.

Υπενθυμίζεται ότι οι δύο βουλευτές από την περασμένη εβδομάδα είχαν ζητήσει από τον υπουργό να τους ενημερώσει για ποιο λόγο δεν έχει παραδοθεί ακόμη το κομμάτι του προαστιακού Οινόη–Θήβα, παρότι η ημερομηνία περάτωσης του έργου έχει παρέλθει κατά πολύ.

Το θέμα για τους δύο βουλευτές γίνεται ακόμη σοβαρότερο, τη στιγμή που πλέον υπάρχει δέσμευση για λειτουργία του προαστιακού μέχρι την Αμφίκλεια σε 7 μήνες.

Οι δύο βουλευτές, με νέα τους παρέμβαση, ρωτούν τον υπουργό, αν ο προαστιακός σιδηρόδρομος θα χρησιμοποιεί αυτούσιο το υφιστάμενο σιδηροδρομικό δίκτυο με το οποίο η Αμφίκλεια συνδέεται ήδη με την Αθήνα μέσω δρομολογίων του ΟΣΕ.

Ακόμη, ζητούν να μάθουν ποιοι θα είναι οι ενδιάμεσοι σταθμοί στο κομμάτι Θήβα – Αμφίκλεια και επίσης, αν υπάρχουν διαθέσιμες αμαξοστοιχίες για να εξυπηρετήσουν τη νέα γραμμή και τη συχνότητα των δρομολογίων, που απαιτεί ο προαστιακός ή εκκρεμεί διαγωνιστική διαδικασία για την παραγγελία τους.

news.gr

1 σχόλιο:

  1. Πραγματικα οταν η ασχετοσυνη περι σιδηροδρομου χτυπαει κοκκινο, τα αποτελεσματα ειναι τραγικα.

    Ο εμφανιζομενος ως "Προαστιακος Σιδηροδρομος" μεχρι την Αμφικλεια, δεν ειναι τιποτα περισσοτερο απο μια συνδεση του σταθμου με την Αθηνα με εναν συρμο προαστιακων ή περιφερειακων δρομολογιων. Κατι παρεμφερες ειχε γινει το 2009 μεταξυ Αλεξανδρουπολης-Ξανθης με αυτοκινηταμαξες ΜΑΝ-2000 και AEG για 3 ζευγη δρομολογιων την ημερα. Σκετη αποτυχια δλδ και μαλιστα εξαιτιας αυτης της αποτυχιας, κοπηκε το πολυ πετυχημενο InterCity 48/47 Αθηνων-Καλαμπακας. Κι ολα αυτα επειδη ο υποψηφιος της περιοχης ηταν υπουργους μεταφορων.

    Στην προκειμενη λοιπον περιπτωση, ο "προαστιακος" για Τιθορεα ή Αμφικλεια, δεν θα ειναι τιποτα περισσοτερο απο μια αυτοκινηταμαξα Desiro. η οποια αρχικως θα πηγαινει μεχρι Τιθορεα, ως προς αντικατασταση των ντηζελοκινητων συρμων που εκτελουν το 1510 και μετα βλεπουμε. Οσο για τις σταθμευσεις. Εκτος απο τις μεγαλες (Θηβα-Αλιαρτος-Λειαβαδεια-Τιθορεα), απο τις μικρες, μια σχετικη κινηση εμφανιζουν οι Αλαλκομενες και η Δαυλεια ενω απο τις στασεις μονο ο Κηφισσος και το Παρορι εμφανιζουν απο 0-15 επιβατες εβδομαδιαιως. η Χαιρωνεια και ο Υψηλαντης δεν πρεπει να βγαζουν ουτε τοσους.

    Δ.Π.Π

    ΑπάντησηΔιαγραφή