Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Σάββατο 29 Νοεμβρίου 2014

ΕΡΓΟΣΕ ,λίφτινγκ στον Σταθμό Λαρισης

Το έργο προχωρά έπειτα από την εξασφάλιση 34 εκατ. ευρώ, εκ των οποίων 28 εκατ. ευρώ από το ΕΣΠΑ και 6 εκατ. ευρώ από το εθνικό πρόγραμμα δημοσίων επενδύσεων 
Σε «λίφτινγκ» του σιδηροδρομικού σταθμού Αθηνών θα προχωρήσει η ΕΡΓΟΣΕ, η οποία τις επόμενες ημέρες θα δημοπρατήσει εργολαβία για την ολοκλήρωση των έργων του προαστιακού σιδηροδρόμου στον άξονα Πειραιάς - Αθήνα.
Πρόκειται για τις υπολειπόμενες εργασίες της σύμβασης του ΟΣΕ 994/2005, την οποία διέλυσε τον Φεβρουάριο του 2011 το διοικητικό συμβούλιο του οργανισμού.
Ειδικότερα, η ΕΡΓΟΣΕ θα δημοπρατήσει τις υπολειπόμενες εργασίες υποδομής, επιδομής και ηλεκτροκίνησης στο τμήμα από τον Σταθμό Πειραιά έως την έξοδο του Σταθμού Αθηνών, οι οποίες έχουν μείνει ημιτελείς λόγω της διάλυσης της προηγούμενης εργολαβίας και με την ολοκλήρωση τους μπορούν να αποτελέσουν αυτοτελές λειτουργικό έργο.
Βασικό κομμάτι της εργολαβίας αποτελούν τα έργα στον Σιδηροδρομικό Σταθμό Αθηνών, όπου προγραμματίζεται να ολοκληρωθούν οι εργασίες στις αποβάθρες του σταθμού, η μεγάλη υπόγεια διάβαση και οι ηλεκτρομηχανολογικές εγκαταστάσεις για την ευκολότερη μετακίνηση των επιβατών.
Στην υπόγεια διάβαση θα υπάρχουν καταστήματα, κυλιόμενες κλίμακες και ανελκυστήρες, ενώ στις προσόψεις θα τοποθετηθούν γυψοσανίδες. Η υπάρχουσα παλιά πεζογέφυρα θα καθαιρεθεί, καθώς θα διακοπεί η λειτουργία των υφισταμένων γραμμών και ο επιβάτες θα διοχετεύονται από το ανατολικό τμήμα του σταθμού Λαρίσης στο δυτικό, μέσω ενός συνδυασμού ισόπεδης διάβασης και υπόγειας πεζοδιάβασης. Στη θέση της θα δημιουργηθεί νέα υπερυψωμένη μεταλλική πεζογέφυρα με ανελκυστήρες.
Παράλληλα, θα εκτελεστούν εργασίες οδοποιίας στην είσοδο και την έξοδο του σταθμού, ενώ θα γίνει αναμόρφωση μέρους του κυκλοφοριακού ιστού πέριξ του σταθμού, με καθαίρεση παλαιών κτισμάτων και περιφράξεων, κατασκευή μικρών έργων οδοποιίας και αποχετευτικών έργων, καθώς και εργασιών φύτευσης δένδρων και θάμνων σε πεζοδρόμια και ελεύθερους χώρους. Παράλληλα, θα δημιουργηθεί υπαίθριο πάρκινγκ επί της οδού Δεληγιάννη στο ανατολικό τμήμα του σταθμού.
Ο σταθμός θα έχει τέσσερα επίπεδα. Στο πρώτο θα υπάρχει η υπόγεια πεζοδιάβαση, στο δεύτερο θα κατασκευαστούν οι έξι αποβάθρες και οι 11 σιδηροδρομικές γραμμές, ενώ στο τρίτο και στο τέταρτο επίπεδο θα υπάρχουν εγκαταστάσεις γραφείων και καταστήματα.
Παράλληλα, προβλέπεται η εγκατάσταση ηλεκτροκίνησης σε όλο τον άξονα Πειραιάς Αθήνα, η λειτουργία όλων των αναγκαίων ηλεκτρομηχανολογικών εγκαταστάσεων, η δημιουργία υποδομής και επιδομής της σιδηροδρομικής γραμμής στην νότια του Σιδηροδρομικού Σταθμού του Ρέντη και η συμπλήρωση του τμήματος της γραμμής μεταξύ Σ. Σ Ρουφ και εισόδου Σ. Σ. Αθηνών.
Το έργο προχωρά έπειτα από την εξασφάλιση 34 εκατ. ευρώ, εκ των οποίων 28 εκατ. ευρώ από το ΕΣΠΑ και 6 εκατ. ευρώ από το εθνικό πρόγραμμα δημοσίων επενδύσεων, που κατά πάσα πιθανότητα θα βγάλουν τη χώρα από την δυσάρεστη θέση της επιστροφής 130 εκατ. ευρώ στην Ε.Ε., λόγω της μη ολοκλήρωσης της ηλεκτροκίνησης της γραμμής Πειραιάς - Θεσσαλονίκη, η οποία ξεκίνησε το 1997 με στόχο να ολοκληρωθεί σε δύο χρόνια.
Παράλληλα, η ηλεκτροκίνηση στο τμήμα Αθήνας - Τρεις Γέφυρες θα ολοκληρωθεί με την εν εξελίξει εργολαβία ανάταξης της ηλεκτροκίνησης στον άξονα Αχαρνές - Τιθορέα.

Αχ. Χεκίμογλου  "βήμα"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου