Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Σάββατο, 21 Αυγούστου 2021

Δημοπρατείται το σιδηροδρομικό έργο Αίγιο-Ρίο

Ο κύβος ερρίφθη για το μεγάλο σιδηροδρομικό έργο που φέρνει το τρένο κυριολεκτικά στην πόρτα της Πάτρας. Σύμφωνα με πληροφορίες του ypodomes.com η εργολαβία Αίγιο (Ροδοδάφνη)-Ρίο πρόκειται να δημοπρατηθεί το αμέσως επόμενο χρονικό διάστημα από την ΕΡΓΟΣΕ.


Το κόστος του έργου έχει προϋπολογιστεί σε ποσό με ΦΠΑ 174,97 εκατ. ευρώ (ποσό χωρίς ΦΠΑ 137 εκατ. ευρώ). Η ΕΡΓΟΣΕ έχει ήδη προχωρήσει σε δέσμευση του ποσού και τώρα επίκειται η προκήρυξη του διαγωνισμού.

Το ευρύτερο έργο, που περιέχει και την εν λόγω εργολαβία, περιλαμβάνεται στα προς χρηματοδότηση έργα του Ε.Π. Υ.ΜΕ.ΠΕΡ.Α.Α. 2014-2020 και του Ε.Π. Υ.ΜΕΤ. 2021-2027, ως τμηματοποιημένο έργο (phasing).

Για το έργο χρειάστηκε να επικαιροποιηθούν οι μελέτες για να καλύψουν τις τρέχουσες ανάγκες της εργολαβίας. Αξίζει να σημειωθεί ότι το έργο έχει εγκεκριμένους περιβαλλοντικούς όρους.

Τι περιλαμβάνεται

Η νέα διπλή γραμμή θα ξεκινά μετά το σταθμό του Αιγίου και θα καταλήγει στο Ρίο. Να προσθέσουμε ότι η ΕΡΓΟΣΕ τρέχει εδώ και καιρό δύο εργολαβίες (στα υποτμήματα Αίγιο-Ψαθόπυργος και Ψαθόπυργος-Ρίο) που αφορούν την υποδομή της συγκεκριμένης νέας γραμμής και ως εκ τούτου η νέα αυτή εργολαβία θα περιλαμβάνει όλα τα υπόλοιπα έργα για να τεθεί σε εμπορική λειτουργία η γραμμή.


Πιο συγκεκριμένα περιλαμβάνονται οι γραμμές (επιδομή), η σηματοδότηση, η ηλεκτροκίνηση, το ETCS και οι νέοι σταθμοί και στάσεις. Η νέα διπλή γραμμή Θα έχει μήκος 32 χιλιόμετρα και περιλαμβάνει τις στάσεις: Ροδοδάφνη, Σελιανίτικα, Καμάρες, Ψαθόπυργος, Αραχωβίτικα, Αγ. Βασίλειος, Ρίο και Μποζαϊτικα.

Αθήνα-Ρίο σε 100 λεπτά

Πρόκειται σαφώς για ένα από τα νέα εμβληματικά σιδηροδρομικά έργα, μέρος του σχεδιασμού του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών. Εκτιμάται πως με την ολοκλήρωση του θα μπορέσει να εξυπηρετηθεί το επιβατικό κοινό της Πάτρας και υπολογίζεται πως η απόσταση Αθήνας-Ρίου θα διανύεται σε περίπου 100 λεπτά.

Στο τμήμα αυτό περιλαμβάνεται η μεγάλη διπλή σιδηροδρομική σήραγγα στον Ψαθόπυργο. Με μήκος 4,4 χιλιόμετρα όταν θα λειτουργήσει θα είναι η τέταρτη μεγαλύτερη σήραγγα του είδους της στην Ελλάδα πίσω από τις σήραγγες Καλλιδρόμου (9 χλμ), Όθρυος (6,4 χλμ)και Τεμπών (5 χλμ).


Κρίσιμο βήμα για την τελική εργολαβία Ρίο-Λιμένας Πατρών

Η εργολαβία Αίγιο-Ρίο συνιστά το πλέον κρίσιμο βήμα για την υλοποίηση του μεγάλου έργου της τελικής έλευσης του τρένου στην πόλη και το λιμάνι της Πάτρας. Εφόσον η εργολαβία μπορέσει να συμβασιοποιηθεί μέσα στο 2022, η γραμμή θα μπορέσει να λειτουργήσει μέχρι το 2025, σχεδόν 15 χρόνια μετά τη διακοπή των υπεραστικών δρομολογίων με την Αθήνα.

Αναφορικά με το έργο Ρίο-Λιμένα Πάτρας ύψους μισού δισ. ευρώ, αυτό προγραμματίζεται να δημοπρατηθεί επίσης φέτος με τη μέθοδος του ανταγωνιστικού διαλόγου. Είναι μέρος από τα συνολικά έξι έργα που προγραμματίζει το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών και η ΕΡΓΟΣΕ που θα συνδέσουν μεγάλα λιμάνια της χώρας με το εθνικό σιδηροδρομικό δίκτυο.

Νίκος Καραγιάννης 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου