Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Πέμπτη, 12 Αυγούστου 2021

Πιο γραφικός γίνεσαι σοκάκι (Θα λύσει και τα προβλήματα στην DB)


 Συνεχίζει να διασκεδάζει τους μηχανοδηγούς ο γραφικός της έλξης με αφορμή την απεργία των μηχανοδηγών στην DB. Στην Ελλάδα υπογράφηκε σύμβαση με
πάγωμα μισθών ενώ στην Γερμανία απεργούν για αυξήσεις. 

Ξεχνά φυσικά να αναφέρει ότι στην Γερμανία απεργεί το Σωματείο των μηχανοδηγών και όχι το επιχειρησιακό Σωματείο της DB που συμφώνησε στην πρόταση της Κυβέρνησης και αφορά αυξήσεις για το 2022.

Το Σωματείο των μηχανοδηγών στην Γερμανία  ζητά οι αυξήσεις που πρότεινε η Κυβέρνηση ,να δοθούν συντομότερα στους μηχανοδηγούς και το ελάχιστο ποσό να είναι 50 Ευρώ το μήνα και απο 1 Απριλίου 2021. 

Στην Ελλάδα το Σωματείο των μηχανοδηγών δείχνοντας την έμπρακτη αλληλεγγύη του στους προερχόμενους απο την ΕΕΣΣΤΥ και πλέον εργαζόμενους στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ συναδέλφους, μετά την ένταξη τους σε αυτήν  διαπραγματεύτηκε και συμφώνησε για αυξήσεις απο 60 - 100 Ευρώ το μήνα απο την 1η Ιανουαρίου του 2021! 

Δηλαδή απο 10 εως 50 Ευρώ παραπάνω απο όσα διεκδικούν οι Γερμανοί Μηχανοδηγοί.  

Και αυτά στην Ελλάδα, όπου ο  κατώτατος μισθός είναι στα 650 Ευρώ και όχι στην Γερμανία όπου ο κατώτατος μισθός είναι στα 1200+.

Άλλα Σωματεία στην Γερμανία  στον σιδηρόδρομο έχουν συμφωνήσει για πάγωμα των μισθών και αποδοχή της πρότασης της Κυβέρνησης για αυξήσεις το 2022 και φυσικά εμείς δεν θα κρίνουμε την απόφαση των συναδέλφων μας.  Καλώς έπραξαν εφόσον αυτό αποφάσισαν. Μια λεπτομέρεια που όμως ξεφεύγει απο τον γραφικό. 

Τέλος στην Ελλάδα η πρόταση της Κυβέρνησης για τις εταιρείες που αντιμετώπιζαν προβλήματα μέσα στην πανδημία  ήταν να βγάζουν τους εργαζόμενους σε αναστολή έναντι 534 Ευρώ το μήνα ή σε εκ περιτροπής εργασία. 

Με λίγα λόγια το Σωματείο των μηχανοδηγών στην Ελλάδα ΑΝΕΤΡΕΨΕ την Κυβερνητική πολιτική της φτωχοποίησης των 534 Ευρώ τον μήνα και στην Γερμανία το Σωματείο των μηχανοδηγών αγωνίζεται για να δοθούν οι αυξήσεις που προτείνει η Κυβέρνηση εκεί συντομότερα σε αυτούς. 

Και το Σωματείο μας το πέτυχε αυτό στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ που είχε μείωση των δραστηριοτήτων της κατά 45% την περίοδο της κρίσης (που διήρκεσε πάνω απο 10 μήνες και ακόμα είναι άγνωστο πότε θα τελειώσει) κάτι που  θα σήμαινε - αν η ΤΡΑΙΝΟΣΕ εφάρμοζε τα "εργαλεία" που προσέφερε η Κυβέρνηση στις πλητόμενες επιχειρήσεις- μειώσεις μισθών κατά 50-75% για τους μηχανοδηγούς. 

Φυσικά όταν είσαι γραφικός και το Σωματείο σου έχει διασφαλίσει ότι ΔΕΝ θα εφαρμοστούν για σένα αυτές οι διατάξεις και θα πληρώνεσαι ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΑΚΟΜΑ και όταν δεν εργάζεσαι,  μπορείς να λες ότι θες. 

Ακόμα και να υποστηρίζεις ότι τα 60 Ευρώ το μήνα αύξησης, είναι λιγότερα απο τα 50 Ευρώ το μήνα που διεκδικούν οι συνάδελφοι μας στην Γερμανία. (και μακάρι να τα πετύχουν). 

Αναρωτιόμαστε οι συνάδελφοι στον ΟΣΕ έχουν Συλλογική Σύμβαση Εργασίας ; 

Γιατί καλά είναι να είσαι γραφικός και να θες να λύσεις τα προβλήματα στην....DB, αλλά πως και βλέπεις την Γερμανία και δεν ασχολείσαι με τα προβλήματα των συναδέλφων στον ΟΣΕ , δίπλα σου. 

Αυτές οι τακτικές έχουν καταδικαστεί απο τους μηχανοδηγούς χρόνια τώρα. Και καταδικάστηκαν με τρόπο τόσο ξεκάθαρο που οι γραφικές παρουσίες επέλεξαν τον δικό τους δρόμο. Της απομόνωσης και της απαξίωσης. 

Τα "κουρέλια" αυτά λοιπόν, στυλ γραφικών, μπορούν να συνεχίσουν να τραγουδούν ακόμα. Το θέμα είναι ότι μόνο διασκέδαση προσφέρουν σε όλους εμάς.

Για αυτό και τελευταία έχουν περιορίσει και τον δημόσιο λόγο.

Το στέκι της έλξης -Το blog των μηχανοδηγών 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου