Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Πέμπτη 1 Φεβρουαρίου 2024

Π. Τερεζάκης για Τέμπη: “Ζητάμε συγνώμη, ο ΟΣΕ ανέλαβε και θα αναλάβει τις ευθύνες του”


 Στην Εξεταστική Επιτροπή της Βουλής για το τραγικό σιδηροδρομικό δυστύχημα των Τεμπών κατέθεσε σήμερα ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕ, Παναγιώτης Τερεζάκης.


Ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕ, αφού ζήτησε συγνώμη από τους συγγενείς των θυμάτων, τόνισε ότι «ο ΟΣΕ ανέλαβε από την πρώτη στιγμή τις ευθύνες του» και θα αναλάβει όσες αποδειχθεί ότι του αναλογούν.   

Για τις συνθήκες του δυστυχήματος, τόνισε ότι «παραβιάστηκαν 9 Κανόνες Κυκλοφορίας μέσα σε 5 λεπτά. Είναι δεδομένο ότι ο σταθμάρχης έκανε λάθος στη χάραξη, ο ΟΣΕ το έχει παραδεχθεί αυτό από την πρώτη στιγμή».

Στη συνέχεια, παρέθεσε το ιστορικό της μοιραίας σύγκρουσης, υποστηρίζοντας ότι υπέπεσαν σε λάθη / παραλείψεις, τόσο ο σταθμάρχης, όσο και ο μηχανοδηγός της επιβατικής αμαξοστοιχίας. 

Όπως είπε, ο σταθμάρχης Λάρισας είχε προνοήσει να ζητήσει τη γραμμή ανόδου για την επιβατική αμαξοστοιχία και είχε λάβει ενημέρωση από την σταθμάρχη Νέων Πόρων για την κίνηση της εμπορευματικής αμαξοστοιχίας στη γραμμή καθόδου.

Ωστόσο, όπως εκτίμησε, κάτι πρέπει να τράβηξε την προσοχή του, και δεν έκανε χάραξη δρομολογίου, έστω και χειροκίνητα, ενώ δεν είδε τον πίνακα που εμφάνιζε τις θέσεις των κλειδιών αλλαγής γραμμών.

Όσο για τον μηχανοδηγό, είπε ότι από τη στιγμή που οδηγήθηκε σε τροχιά που δεν ήταν εντεταλμένος, όφειλε να σταματήσει την αμαξοστοιχία.

Είπε επίσης, ότι μάλλον είχε αντιληφθεί ότι πήγαινε διαγώνια, αλλά στη σχετική συνομιλία του με τον σταθμάρχη, δεν ακούστηκε η «μαγική λέξη» ότι «με οδηγείς στη γραμμή καθόδου».

Απαντώντας σε σχετική ερώτηση, είπε ότι ο τοπικός πίνακας έδινε στον σταθμάρχη τις ίδιες δυνατότητες με την τηλεδιοίκηση, σε μικρότερο μήκος γραμμής, σημειώνοντας ότι η σύγκρουση έγινε εκτός εμβέλειας και της τηλεδιοίκησης που υπήρχε μέχρι το 2019. Επισήμανε, επίσης τη φράση από το πόρισμα «Γεραπετρίτη» σύμφωνα με την οποία, «οι διατάξεις τηλεδιοίκησης δεν συνιστούν εγκαταστάσεις ασφαλείας».

Για τη σύμβαση 717, υποστήριξε αρχικά ότι αποτελεί κύρια αρμοδιότητα της ΕΡΓΟΣΕ. Στη συνέχεια, ανέφερε ότι από το 2016, σημειώθηκαν σταδιακές παραδόσεις και ότι επιταχύνθηκαν μετά το 2021 – 22.

Για την κατάσταση του δικτύου, είπε ότι «ανησυχίες είχαμε για συγκεκριμένα τμήματα του δικτύου, όπως στις μονοδρομήσεις».

Για το «μπάζωμα» του χώρου του δυστυχήματος, τόνισε ότι ο Οργανισμός δεν είχε καμία ανάμειξη και ότι το πληροφορήθηκε από τα Μέσα Ενημέρωσης.

www.metaforespress.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου