Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Σάββατο 24 Φεβρουαρίου 2024

+ΣυνΕξέλιξη : Η μισή αλήθεια, χειρότερη από ένα ψέμα

Συναδέλφισες συνάδελφοι 

Την Τετάρτη 14 Φεβρουαρίου η Διοίκηση της HellenicTrain απέστειλε στο Σωματείο μας πρόταση

για τα νέα κυκλώματα εργασίας στο μηχανοστάσιο Λάρισας- Βόλου, λόγω της αλλαγής στο τροχαίο υλικό που χρησιμοποιείτε στον Προαστιακό Θεσσαλονίκης. 

Στην πρόταση αυτή η εταιρεία πρότεινε για τους μηχανοδηγούς που είχαν έδρα το μηχανοστάσιο Βόλου, μηνιαία επιπλέον αποζημίωση 450 Ευρώ (καθαρά)  για την μετακίνηση προς και απο την Λάρισα. Η εταιρεία ανέφερε ότι  μέχρι το τέλος του 2025 (στο αισιόδοξο σενάριο) ο Βόλος θα παραμένει σιδηροδρομικά αποκλεισμένος,  προτείνοντας εναλλακτικά την απόσπαση των μηχανοδηγών του Βόλου στην Λάρισα για 1 χρόνο, αναφέροντας πως σε αυτό το ενδεχόμενο θα εξεταστεί η δυνατότητα παροχής στέγης (ξενοδοχείο)

Η πρόταση εστάλη ΑΜΕΣΑ και προς τους εκπροσώπους της Συμμαχίας Μηχανοδηγών αλλά αυτοί ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΗΣΑΝ ΠΟΤΕ, ΔΕΝ ΚΑΤΕΘΕΣΑΝ ΚΑΜΙΑ ΠΡΟΤΑΣΗ ΠΟΤΕ, παρά ζήτησαν την έκτακτη συνεδρίαση ΔΣ ΜΕΤΑ την  απόσπαση των μηχανοδηγών του Βόλου στην Λάρισα.

 Οι συνάδελφοι με έδρα τον Βόλο, δεν συμφώνησαν σε καμία από τις 2 προτάσεις της Hellenic και  μετά την απόσπαση τους κατέθεσαν πρόταση που ζητούν την έναρξη και λήξη της εργασίας τους στον Βόλο, την αναστολή της απόσπασης τους, έξοδα μετακίνησης (χωρίς να αναφέρουν ποσό) που θα καταβάλλονται εντός 10 ημερών, καθώς και εκτέλεση μόνο συγκεκριμένων υπηρεσιών από το νέο κύκλωμα εργασίας που αν συνδεθούν με τις λεωφορειακές γραμμές προκύπτει  11 ωρη εργασία. 

Προς τι και ποιους λοιπόν τα  υπονοούμενα λοιπόν της Συμμαχίας για αυτούς που δήθεν πετάνε αετό, εκτός αν εννοούν την Διοίκηση του ΟΣΕ. 6 μήνες μετά δεν έχει εκπονήσει σχέδιο για την σιδηροδρομική επανασύνδεση της Λάρισας και του Βόλου, της Καλαμπάκας με τον Παλαιοφάρσαλο, όπως και σχέδιο για την ανάταξης της διπλής γραμμής στον άξονα Αθήνα-Θεσσαλονίκη. 

Σήμερα είναι ΑΓΝΩΣΤΟ πότε θα επανακυκλοφορήσουν τρένα στην Θεσσαλία, αλλά και στον Έβρο όπου ο ΟΣΕ έχει αφήσει την υποδομή στο έλεος της ημι-διάλυσης με δεκάδες σιδηροδρομικές διαβάσεις να μην λειτουργούν και να μην φυλάσσονται. Η Διοίκηση του ΟΣΕ   προκλητικά καλεί τους μηχανοδηγούς να διέρχονται αυτών με βάση τις διατάξεις του….Γενικού Κανονισμού Κίνησης και Κυκλοφορίας, για να χρεώσει στο «ανθρώπινο λάθος» το επερχόμενο νέο δυστύχημα. Να κατηγορήσει δηλαδή και πάλι ΕΜΑΣ τους μηχανοδηγούς για την Διοικητική ανεπάρκεια της, που είναι συνεπακόλουθο της πολιτικής εγκατάλειψης του σιδηροδρόμου. 

 Συνεχίζοντας στο θέμα της απόσπασης των συναδέλφων μας, ενημερώνουμε ότι εκπρόσωπος της Συμμαχίας  δεν προσήλθε ΟΥΤΕ  στην συνάντηση με την Δ/νση Λειτουργίας για το θέμα την περασμένη Τετάρτη, παρότι είχε κληθεί. 

Σε εκείνη την συνάντηση, μετά τις διαμαρτυρίες μας,  καταφέραμε  οι μηχανοδηγοί του Βόλου όταν θα εκτελούν υπηρεσία όπου δεν υπάρχει λεωφορειακή σύνδεση μεταξύ Βόλου -Λάρισας (με τα εταιρικά μέσα)  να έχουν παροχή στέγης ενώ μετά από αίτημα μας τροποποιήθηκαν οι ώρες σε συγκεκριμένες  υπηρεσίες ώστε να μπορούν να τα χρησιμοποιούν οι συνάδελφοι από τον Βόλο για την μετακίνηση τους στην Λάρισα. Εκτός αυτών θα τους παρέχετε και επιπλέον αποζημίωση 100 Ευρώ μηνιαίως για έξοδα μετακίνησης.  

Και όλα αυτά όταν  εδώ και 2 χρόνια δεν  έχει καταβληθεί Ευρώ έναντι της αποζημίωσης για την εκτέλεση των δρομολογίων των άγονων γραμμών στην ΗellenicTrain, όπου και  τις οφείλονται πλέον των 120 εκ Ευρώ! 

Όπως συνήθως, ακούσαμε τους  εκπροσώπους  της Συμμαχίας να λένε στην τελευταία  συνεδρίαση του Σωματείου μας , ότι αυτό δεν τους ενδιαφέρει. Αλλά διαφήμιζαν πέρυσι τον Δεκέμβρη ότι η Hellenic έλαβε τα οφειλόμενα, παραπλανώντας τους 1250 εργαζόμενους στην εταιρεία.

Ούτε φυσικά η είδηση για την  ακύρωση της επένδυσης σε νέο τροχαίο υλικό από την ΓΑΙΑΟΣΕ τους ενδιαφέρει, αλλά διαφήμιζαν τα τρένα ….υδρογόνου που ΘΑ έφερνε στην Ελλάδα η Κυβέρνηση μετά την συμφωνία με την Hellenic τον Ιούνιο του 2022. 

Ούτε η μείωση των αναγκαστικών  επενδύσεων της Hellenic τους ενδιέφερε, όπως αυτή ψηφίστηκε τον Ιούνιο του 2022, αλλά τότε –χωρίς μάλλον να διαβάσουν- διαφήμιζαν την παραπάνω συμφωνία. 

Η ΣΥΝΕΞΕΛΙΞΗ θα στηρίξει τα αιτήματα των μηχανοδηγών του Βόλου. 

Θα συνεχίσουμε  να  αγωνιζόμαστε  για να αμβλυνθούν οι επιπτώσεις που επιφέρει  στην καθημερινότητα και την ζωή ΟΛΩΝ των μηχανοδηγώνη αντισιδηροδρομική πολιτική των τελευταίων ετών που είχε ως αποτέλεσμα το έγκλημα των Τεμπών. 

Θα πούμε την αλήθεια σε ΟΛΟΥΣ τους μηχανοδηγούς και στην Ελληνική Κοινωνία και ΔΕΝ θα αναπαράγουμε ανακοινώσεις στελεχών σιδηροδρομικών εταιρειών που θέλουν να μας πείσουν ότι ο σιδηρόδρομος είναι ασφαλής χωρίς συστήματα ασφάλειας (ETCS- Φωτοσήματα- Τηλεδιοίκηση) και πως με την τήρηση του ΓΚΚ, όλα θα είναι καλά. 

Αυτοί που πετάνε αετό -εδώ και χρόνια-  είναι γνωστοί στους μηχανοδηγούς, όπως γνωστοί είναι αυτοί που προσπάθησαν να ενοχοποιήσουν τους μηχανοδηγούς της InterCity 62 , καταθέτοντας μισές αλήθειες στην δήθεν «εξεταστική επιτροπή». Και δεν ήταν μόνο κατηγορούμενοι αλλά ήταν και "συνάδελφοι" μας.  

Καλούμε όλους τους μηχανοδηγούς  να συμμετέχουν στην απεργία της 28ης Φλεβάρη και να δώσουν ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΠΑΡΩΝ στα συλλαλητήρια σε όλη την χώρα για το έγκλημα των ΤΕΜΠΩΝ                    

                   βροντοφωνάζωντας 

                    ΟΙ ΜΗΧΑΝΟΔΗΓΟΙ ΔΕΝ ΞΕΧΝΟΥΝ 

Υ.Γ. Το αίτημα να μεταφέρει το Σωματείο μας διεκδικήσεις του προς την Ομοσπονδία, προκαλεί θυμηδία στους μηχανοδηγούς. Εκτός αν η Συμμαχία Μηχανοδηγών θέλει να ζήσουμε και στην Hellenic συμβάσης εργασίας με παροχή έργου. 

Τα όσα ακούσαμε και είδαμε στην «δήθεν» εξεταστική επιτροπή, ήταν αποκαλυπτικά για το πως συμφωνήθηκε και εισήλθε  στον σιδηρόδρομο η εργασία με μπλοκάκι σε κρίσιμες ειδικότητες  στον ΟΣΕ. 

Οι συνάδελφοι μας νέοι σταθμάρχες ακόμα περιμένουν να μονιμοποιηθούν. Χορτάσανε τάξιμο και μισές αλήθειες όμως....


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου