Σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες ο κ. Rinaudo, βρίσκεται ήδη στην Αθήνα και ενημερώνεται για τα θέματα της Εταιρείας, αλλά και του ελληνικού σιδηροδρόμου, σε μία περίοδο που την επικαιρότητα απασχολεί έντονα το τραγικό πολύνεκρο δυστύχημα των Τεμπών, καθώς βρίσκονται σε εξέλιξη οι συνεδριάσεις της αρμόδιας Εξεταστικής Επιτροπής της Βουλής, ενώ στις 28 Φεβρουαρίου κλείνει ένας χρόνος από εκείνη την αποφράδα ημέρα.
Ο Roberto Rinaudo, έχει διαγράψει μακρά πορεία στον όμιλο F.S.I. καθώς από το 1993 και από διάφορες θέσεις, είναι ενταγμένος στο στελεχικό του δυναμικό. Πρόκειται για έμπειρο μάνατζερ καθώς μάλιστα από το 2016 ήταν διευθύνων σύμβουλος της Trenitalia France όπως και country manager όλου του Ομίλου F.S.I. για τη Γαλλία.
Να σημειωθεί ότι η αποχώρηση Capotorto, δεν συνδέεται, όπως πληροφορείται το makthes.gr, με το δυστύχημα της 28ης/2/2023 στα Τέμπη και τα όσα επακολούθησαν, καθώς λήγει η σύμβαση του έως και σήμερα CEO της Ηellenic Train. Πάντοτε σύμφωνα με πληροφορίες, με την υπογραφή του κ. Capotorto θα δημοσιευτούν οι οικονομικές καταστάσεις του 2023, μετά τη δημοσίευση των οποίων, θα αποχωρήσει από τη Hellenic Train.
Να σημειωθεί ότι ο κ. Capotorto, που έχει καταθέσει στην Εξεταστική Επιτροπή της Βουλής, αρνήθηκε να υπογράψει την κατάθεσή του ισχυριζόμενος ότι η μετάφρασή της, σε ορισμένα σημεία, δεν είναι ακριβής.
Και ενώ η ελληνική κοινωνία, ξαναζεί το δράμα των Τεμπών, γίνεται φανερό ότι για τον ελληνικό σιδηρόδρομο «it’s now or never». Το μεγαλύτερο βάρος της ανασύνταξης του ελληνικού σιδηροδρόμου πέφτει στο κράτος και το αρμόδιο υπουργείο και στις δημόσιες σιδηροδρομικές επιχειρήσεις, αλλά στο πλαίσιο αυτής της προσπάθειας, πρέπει να υπάρξει συνεργασία και με τις Εταιρείες που εκτελούν μεταφορικό έργο και, κυρίως με την Hellenic Train, το μοναδικό πάροχο επιβατικών δρομολογίων και κύριο πάροχο εμπορευματικών
Έχουν επανειλημμένως γίνει αναφορές στην ανάγκη προμήθειας, πρόσθετου τροχαίου υλικού από τη Hellenic Train, στη βάση ενός ρεαλιστικού σχεδιασμού και όχι ευσεβών πόθων περί τραίνων υδρογόνου, υβριδικών τραίνων κ.ο.κ.. Ο ελληνικός σιδηρόδρομος, για να έχει μέλλον, πρέπει πρώτα να έχει παρόν. Ο σιδηρόδρομος πρέπει να πατήσει σε στέρεα και ασφαλή υποδομή και οι μεταφορές να εξυπηρετούνται με αξιόπιστο και ικανό, αριθμητικά, τροχαίο υλικό.
Άννη Καρολίδου - www.makthess.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου