Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Πέμπτη 29 Φεβρουαρίου 2024

Τέμπη: Δύο καταθέσεις που «καίνε» την κυβέρνηση και δεν έφτασαν ποτέ στη Βουλή


Ο πρόεδρος των μηχανοδηγών Κώστας Γενιδούνιας και ο πρώην Διευθύνων Σύμβουλος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ Φίλιππος Τσαλίδης είναι δύο από τα πρόσωπα που δεν κάλεσαν να καταθέσουν στην Εξεταστική Επιτροπή για τα Τέμπη, προκαλώντας την οργή των συγγενών των θυμάτων. Το iEidiseis αποκαλύπτει όσα κατέθεσαν στον Ανακριτή και τα οποία
αποτελούν τμήμα της δικογραφίας για την τραγωδία στα Τέμπη.

«Το σύστημα τηλεδιοίηση έχει τεθεί εκτός εδώ και 4 χρόνια περίπου», υπογραμμίζει ο Κώστας Γενιδούνιας. «Το σωματείο μας τα τελευταία 2 χρόνια έκανε 3 εξώδικα για το θέμα αυτό προς την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, στο υπουργείο Μεταφορών και στη ΡΑΣ» αλλά και στον «υπουργό Μεταφορών, τον ΓΓ Γραμματέα Μεταφορών και στη Hellenic Train».

Ο Φίλιππος Τσαλίδης διετέλεσε Διευθύνων Σύμβουλος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ από τον Μάρτιο του 2016 ως τον Σεπτεμβρίου του 2021, που παραιτήθηκε. Όπως κατέθεσε ενημέρωνε τακτικά τον εκάστοτε υπουργό και ΓΓ Μεταφορών για την κατάσταση στα τρένα. Οι ενημερώσεις, όπως σημειώνει, αφορούσαν στις υποδομές αλλά στις περισσότερες δεν ελάμβανε απαντήσεις.

«Η λειτουργία της τηλεδιοίκησης της Λάρισας θα βοηθούσε τους μηχανοδηγούς με την εικόνα που θα είχε ο υπεύθυνος της τηλεδιοίκησης» και προσθέτει ότι «σηματοδότηση και τηλεδιοίκηση δεν λειτουργούσαν στον κύριο άξονα», ενώ «λειτουργούσε με προβλήματα στο τμήμα ΣΚΑ- Αεροδρόμιο και μόνο τηλεδιοίκηση με προβλήματα στο τμήμα ΣΚΑ- Κόρινθος».

Η κατάθεση του προέδρου των μηχανοδηγών Κώστα Γενιδούνια >

«Μετά την ολοκλήρωση των έργων υποδομής και ηλεκτροκίνησης τον Φλεβάρη του 2019 στο τμήμα Αθήνα - Θεσσαλονίκη (...), βλέπαμε ότι δεν ολοκληρώνονται ... Για την συνέχεια > 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ στο ieidiseis.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου