Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Σάββατο 14 Δεκεμβρίου 2024

Α. Μεϊκόπουλος¨ Στην Ελλάδα 2.0 του κ. Μητσοτάκη, οι επιβάτες μπαίνουν σε μέσο σταθερής τροχιάς και βγαίνουν πεζοί.

 Δήλωση του Τομεάρχη Υποδομών & Μεταφορών του ΣΥ.ΡΙΖ.Α. - Προοδευτική Συμμαχία κ. Μεικόπουλου.

Στην Ελλάδα 2.0 του κ. Μητσοτάκη, οι επιβάτες μπαίνουν σε μέσο σταθερής τροχιάς και βγαίνουν πεζοί.

Οι εικόνες επιβατών του

Μετρό Θεσσαλονίκης να περπατούν επί 10 λεπτά μέσα στη σήραγγα μέχρι τον επόμενο σταθμό, έπειτα από τεχνικό πρόβλημα συρμού, δεν παραπέμπουν σε σύγχρονο, αξιόπιστο και ασφαλές συγκοινωνιακό μέσο.

Τα καθημερινά προβλήματα από την έναρξη λειτουργίας του και οι διαβεβαιώσεις Υπουργείου και Διοίκησης για επίλυση το επόμενο διάστημα δείχνουν ότι, παρά τις φιέστες, το Μετρό βρίσκεται ακόμα σε πειραματική λειτουργία.

Είναι δεδομένο ότι οι φιέστες δεν αποτελούν και «εντολή» στον εργολάβο της διαχείρισης του μετρό Θεσσαλονίκης (μ) για να λειτουργήσει με ασφάλεια και τεχνική επάρκεια το συγκοινωνιακό μέσο. 

Δεν θέλουμε να σκεφτούμε ότι τα φαινόμενα αυτά γίνονται για να υπάρξει πίεση για μεγαλύτερη αποζημίωση στον εργολάβο, γιατί αυτό δε θα ήταν θέμα της πολιτικής, αλλά της δικαιοσύνης.

Κατά τα λοιπά, να θυμίσουμε ότι το μπλε κουμπί της έναρξης το πάτησε ο κ. Μητσοτάκης, τίποτα άλλο, κουράγιο στους Θεσσαλονικείς…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου