Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Πέμπτη 12 Δεκεμβρίου 2024

Πρώτη στην Ευρώπη, τελευταία στην Ελλάδα. Γιατί άραγε;

 Διαβάζοντας κάποιος την έρευνα για τις καλύτερες σιδηροδρομικές εταιρείες στην Ευρώπη, διαπιστώνει ότι η Trenitalia είναι μεταξύ των πρώτων ενώ η θυγατρική της στην Ελλάδα είναι κυριολεκτικά τελευταία! Το γιατί συμβαίνει αυτό έχει απλή και κατανοητή εξήγηση

  1. Μετά την ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ καμία ουσιαστική επένδυση δεν  έγινε σε νέο τροχαίο υλικό για να αισθανθεί το επιβατικό κοινό κάποια αναβάθμιση στις παρεχόμενες υπηρεσίες. Αυτό συνέβη με την απόλυτη στήριξη της Κυβέρνησης Μητσοτάκη, που με την συμφωνία του 2022 για τις άγονες γραμμές προέβλεψε την ...αγορά τρένων υδρογόνου για το 2027 ενώ ενέταξε στις επενδύσεις και τα ETR 470, αγορά που είχε αποφασιστεί τον Ιούλιο του 2019.
  2. Στην συνείδηση του επιβατικού κοινού η Hellenic Train είναι συνώνυμη του ΟΣΕ και άρα αποτελεί αναπόσπαστο μέρος των προβλημάτων που προκύπτουν στην καθημερινότητα του, από την κατάσταση της σιδηροδρομικής υποδομής. Ιδιαίτερα η σιωπή/αφωνία  της ΗΤ μετά το έγκλημα των Τεμπών την κατέστησε μέρος του προβλήματος του Ελληνικού Σιδηροδρόμου στην συνείδηση της πλειοψηφίας της Ελληνικής Κοινωνίας. Η αφωνία  αυτή για την πραγματική αιτία πολλών προβλημάτων,  που συνεχίζεται   και μετά τα Τέμπη, επιδεινώνει απλά την κατάσταση.  
  3. Και φυσικά επειδή η Εταιρεία χρηματοδοτείται  απο το Ελληνικό Δημόσιο για τις "άγονες γραμμές" δεν λείπει ο Κυβερνητικός Παρεμβατισμός απο τις αποφάσεις σε όλα τα διοικητικά επίπεδα. Καλές οι αναφορές στις οδηγίες και τις διαδικασίες της μητρικής που ακολουθούνται και υποτίθεται ότι θα δώσουν αδιέξοδο στο τέλμα, αλλά όλοι θυμούνται ότι στις συναντήσεις με τα Σωματεία οι Διοικήσεις έμμεσα παραδέχονταν τις πιέσεις που δέχονταν για κάθε απόφαση τους από την Κυβέρνηση. Με λίγα λόγια καμία σχέση δεν υπάρχει με όσα εφαρμόζονται στην μητρική της ΗΤ και δεν πρόκειται ποτέ άλλωστε να υπάρξει τέτοια, καθώς εδώ είναι....Βαλκάνια. 
Το γεγονός ότι 6 μήνες μετά την έλευση του πολυδιαφημισμένου  "πετυχημένου" manager κ. Ζηλιασκόπουλου στην  θέση του Προέδρου της Hellenic δεν έχει αλλάξει τίποτα προς το καλύτερο, αλλά μάλλον τα πράγματα πάνε προς το χειρότερο, αποδεικνύει του λόγου το αληθές. 
Όσα έζησαν επιβάτες και εργαζόμενοι τις τελευταίες 10 μέρες με το κλείσιμο της σήραγγας των Τεμπών, τα λέει κυριολεκτικά, όλα.

Έτσι είναι όμως όταν νομίζει κάποιος ότι με επικοινωνιακές κορώνες και προσλήψεις συνταξιούχων θα βελτιωθεί η κατάσταση.
Τώρα κρίνονται όλοι και θα κριθούν πολύ αυστηρά καθώς όσα ειπώθηκαν στην εξεταστική της Βουλής δεν είναι "γραμμένα στην πέτρα" αλλά είναι γραμμένα στα πρακτικά του Ελληνικού Κοινοβουλίου. 

Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών

Υ.Γ. Σύντομα οι φωνές για επανα-κρατικοποίηση της Hellenic θα πληθαίνουν ΚΑΙ απο το πολιτικό σύστημα. Όχι φυσικά στην λογική του πολιτικού σχεδίου της σημερινής Κυβέρνησης που θέλει έναν ΟΣΕ απαξιωμένο, αλλά στην λογική της πραγματικής ανάγκης για την αναγέννηση των Ελληνικών Σιδηροδρόμων.  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου