Πραγματικά απορεί κανεί με την επικοινωνιακή φιέστα που έστησε ο Υφυπουργός Μεταφορών κ. Οικονόμου επειδή το τρένο έφτασε στο Ορμένιο, εκεί δηλαδή που πήγαινε καθημερινά μέχρι τον Μάρτιο του 2023 όχι μια αλλά 3 φορές την ημέρα!
Όπως γράφει και το e evros : "διαβάζοντας κάποιος το δελτίο Τύπου του Υφυπουργού Υποδομών και Μεταφορών Βασίλη Οικονόμου για την αυριανή επίσκεψη του στον Έβρο, δεν μπορεί το μυαλό του να μην πάει στην γνωστή ελληνική ταινία “Υπάρχει και φιλότιμο”, με τον συγχωρεμένο Λάμπρο Κωνσταντάρα σε ρόλο Μαυρογιαλούρου.
Γιατί υπάρχουν πολλές ομοιότητες με την εποχή που διακωμωδούσε εκείνη η ταινία, αφού άλλωστε με όσα αναφέρονται στο δελτίο Τύπου του αρμόδιου για τις Μεταφορές και Υποδομές Υφυπουργού, κάποιοι νομίζουν πως βρισκόμαστε σιδηροδρομικά στο… 1960. Γιατί όπως διαβάζουμε, βασικό θέμα της επίσκεψης του κ.Οικονόμου είναι η… επαναλειτουργία της γραμμής Ορεστιάδα – Ορμένιο. Μια γραμμή φυσικά που λειτουργούσε από τον… προηγούμενο αιώνα, αλλά σταμάτησε πριν κάποια χρόνια και θα ξεκινήσει μετά την επαναλειτουργία πριν λίγο καιρό της γραμμής Αλεξανδρούπολη-Ορεστιάδα στο πλαίσιο του Έβρος ΜΕΤΑ. Μόνο που αυτό που συμβαίνει μάλλον… Έβρο; ΠΡΙΝ είναι.
Αυτό που είναι γεγονός είναι ότι "εγκαινιάστηκε" με διθύραμβους απο τον κ. Οικονόμου μια γραμμή που κυκλοφορούν ΚΑΙ λιγότερα τρένα ΚΑΙ σε χειρότερες συνθήκες από αυτές του 2018 και 2019.
Όπως αναφέρει το site της τοτε ΤΡΑΙΝΟΣΕ και σήμερα Hellenic Train στις 6 Μαρτίου 2018, απο την επόμενη ημέρα 7 Μαρτίου 2018, θα κυκλοφορούσαν 3 (τρία) ζεύγη τρένων καθημερινά στην γραμμή Αλεξανδρούπολη - Ορμένιο και με τον χρονοαπόσταση στις 2 ώρες και 35 λεπτά. (ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ)
Εν έτος 2024 ο κ. Οικονόμου "εγκαινίασε" την γραμμή Αλεξανδρούπολη - Ορμένιο με 1 ζεύγος δρομολόγιων την ημέρα και την χρονοαπόσταση διάνυσης του στις 2 ώρες και 53 λεπτά, 18 λεπτά παραπάνω δηλαδή και χωρίς να υπολογίζονται οι τυχόν σταθμεύσεις σε αφύλακτες ΑΣΙΔ. (ΘΑ τις φτιάξουν).
Και φυσικά τον "Μαυρογιαλούρο" ακολούθησαν και οι χειροκροτητές του τίποτα στον σιδηρόδρομο, αναφέροντας πως θα χρειαστούν "μικροεπεμβάσεις" για να επανέλθουν οι χρόνοι στην κατάσταση του.... 2018!
Δηλαδή 2 χρόνια που ήταν κλειστή η γραμμή, από τον Μάρτιο του 2023 μέχρι σήμερα, τι κάνανε οι αρμόδιοι και το 2024 "εγκαινίασαν" μια γραμμή με το πρωτοφανές, να δίνεται αυτή στην κυκλοφορία σε χειρότερη από την πρότερη της κατάσταση ;
Η ΑΛΗΘΕΙΑ είναι ότι η κατακραυγή για την κατάσταση στον σιδηρόδρομο συνεχώς μεγαλώνει.
Και οι υπεύθυνοι ψάχνουν κυριολεκτικά κάτι να πουν. Και πέφτουν σε σημαντικά λάθη καθώς νομίζουν ότι απευθύνονται σε ιθαγενείς.
Αλλά όταν ακούς συνταξιούχους αυτά παθαίνεις, να σε τρολάρουν ακόμα και τοπικά site.
To στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών
Υ.Γ. Αν αυτά έγιναν για το Ορμένιο, φανταζόμαστε ήδη τι θα κάνουν στην Φλώρινα. Μέχρι και "αρκούδες να χορεύουν" θα βάλουν.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου