Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Κυριακή 8 Δεκεμβρίου 2024

Οι "μουσαμάδες" και οι καταγραφές που ακόμη περιμένουμε

 "Κουράγιο θα περάσει" εύχεται (σε ποιους άραγε) ο Δ/νων Σύμβουλος του ΟΣΕ κ. Τερεζάκης σε μια επίδειξη παλαιοκομματικού  φανατισμού με αφορμή την έναρξη του Μετρό Θεσσαλονίκης.   
Πρόκειται  για   πρόσωπο που είναι δημόσιο καθώς διοικεί έναν απο τους μεγαλύτερους Δημόσιους Οργανισμούς στην χώρα και κάποιος  θα περίμενε
να τηρεί τα προσχήματα.  

Αυτές οι συμπεριφορές από την κορυφή της Διοίκησης ενός Δημόσιου Οργανισμού, δείχνουν και τι  μπορεί να συμβαίνει στις παραφυάδες αυτής και πως μπορούν να αναπαράγονται και από απλούς εργαζόμενους. Όταν αυτά τα λέει η κορυφή, ας φανταστούμε τι μπορεί να λέει η βάση.  

Καμία δικαιολογία δεν υπάρχει. Καμία. 

Ξεχνά  ο κ. Τερεζάκης ότι και η   συνεχιζόμενη απαξίωση  του ΟΣΕ έχει και αυτή, την υπογραφή του Κυριάκου.  Εκτός αν απο την θητεία ενός Πρωθυπουργού πρέπει να κρατάμε μόνο τα θετικά και να ξεχνάμε τα αρνητικά. 

Αλλά εμείς δεν μπορούμε να ευχηθούμε κουράγιο στους σιδηροδρομικούς που δίνουν καθημερινά τον αγώνα για να κρατήσουν όρθιο τον σιδηρόδρομο. Κουράσανε οι ευχές άλλωστε. Πράξεις χρειάζονται και αυτές δεν φαίνονται πουθενά, όπως και πολιτική βούληση για την ανάπτυξη του μέσου. 

Επί των ημερών του "Κυριάκου" κύριε Τερεζάκη,  ο Ελληνικός σιδηρόδρομος διανύει  μια από τις πλέον μαύρες περιόδους της ιστορίας του. Τόσο απαξιωμενος ο σιδηρόδρομος όσο την τελευταία περίοδο, δεν υπήρξε ποτέ. 

Έφτασαν κάποιοι  στο ποταπό σημείο λίγο καιρό μετά τα Τέμπη να στέλνουν link απο αναρτήσεις μας σε στελέχη  εταιρειών αναγράφοντας "να τους χαίρονται όσοι τους ακολουθούν". Όχι να εργάζονται για να  δίνουν λύσεις, να ασχολούνται με το στέκι της έλξης τους ενδιέφερε. 

Δυστυχώς για όλους αυτούς, υπάρχουν ακόμα αυτοί που αντιστέκονται στην πολιτική απαξίωσης του σιδηροδρόμου. Και είναι ακόμα παρόντες. 

Μιας και τον θυμηθήκαν "φίλοι"  και μας στείλανε την τοποθέτηση του στα social media, να  ρωτήσουμε τον Δ/ντα Σύμβουλο του ΟΣΕ,   πότε θα δώσει ο ΟΣΕ στην δημοσιότητα τις καταγραφές της σηματοδότησης απο τον Κορινό. 

Αν δεν τις δώσει,  θα μείνει στην Ιστορία ως ο Δ.νων Σύμβουλος του ΟΣΕ που μετά απο μια σοβαρότατη καταγγελία μηχανοδηγών το μόνο που έκανε ήταν...προσομοιώσεις. Θα αποτελέσει και case study αυτή η ενέργεια φανταζόμαστε. (της προσομοίωσης).  

 Έτσι γίνεται και στο εξωτερικό, στα σοβαρά σιδηροδρομικά δίκτυα, είμαστε βέβαιοι. 

Φυσικά τίποτα δεν είναι τυχαίο. 

Όλα  στην ώρα τους όμως. 

Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου