Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τετάρτη 28 Μαΐου 2025

Τέμπη: Πρόσθετες κατηγορίες από την Ευρωπαϊκή Εισαγγελία σε 16 πρόσωπα για την 717

 Οι νέες κατηγορίες αφορούν έρευνα για την αποζημίωση που ενέκρινε ο Κώστας Καραμανλής στην κοινοπραξία ΤΟΜΗ-ALSTOM την ώρα που η ίδια καθυστερούσε το έργο.

Πρόσθετες κατηγορίες κατά 16 υπόπτων, ανάμεσά τους
13 δημόσιοι υπάλληλοι, απήγγειλε σήμερα η Ευρωπαϊκή Εισαγγελία Πρωτοδικών (EPPO), σχετικά με την με την εκτέλεση συμβάσεων για την αποκατάσταση συστημάτων τηλεχειρισμού και σηματοδότησης στο ελληνικό σιδηροδρομικό δίκτυο, που συγχρηματοδοτήθηκαν από την ΕΕ, δηλαδή της αμαρτωλής 717.

Εννέα από τους υπόπτους είχαν ήδη κατηγορηθεί για άλλα εγκλήματα στο πλαίσιο της ίδιας έρευνας, ενώ τώρα απαγγέλθηκαν κατηγορίες σε επιπλέον επτά νέους υπόπτους, στη σκιά του εγκλήματος των Τεμπών που κόστισε τη ζωή σε τουλάχιστον 57 άτομα.

Η έρευνα της EPPO επικεντρώνεται στις συμβάσεις για την αποκατάσταση του τηλεχειρισμού της κυκλοφορίας και των συστημάτων σηματοδότησης στο ελληνικό σιδηροδρομικό δίκτυο που υπεγράφησαν μεταξύ της ΕΡΓΟΣΕ - θυγατρικής του Οργανισμού Σιδηροδρόμων Ελλάδος (ΟΣΕ), υπεύθυνης για τη διαχείριση των συμβάσεων - και της αναδόχου κοινοπραξίας, που σχηματίστηκε από δύο εταιρείες (ΤΟΜΗ-ALSTOM ), υπεύθυνης για την εκτέλεση του έργου.

Η μία από τις εταιρείες ανέλαβε να εκτελέσει το βόρειο τμήμα του έργου, ενώ η δεύτερη εταιρεία ανέλαβε να εκτελέσει το έργο στο μεγαλύτερο τμήμα της διαδρομής Αθήνα-Θεσσαλονίκη μέχρι το Πλατύ, συμπεριλαμβανομένου του τμήματος κοντά στα Τέμπη, όπου σημειώθηκε η θανατηφόρα σιδηροδρομική σύγκρουση στις 28 Φεβρουαρίου 2023.

Οι νέες κατηγορίες προκύπτουν μετά την ολοκλήρωση εκτεταμένης έρευνας, η οποία αποσκοπεί στην εξέταση της ενδεχόμενης ποινικής ευθύνης μη πολιτικών προσώπων, συγκεκριμένα δημόσιων λειτουργών της ΕΡΓΟΣΕ και μελών της κατασκευαστικής κοινοπραξίας, οι οποίοι φέρονται να συμμετείχαν στην υπεξαίρεση κεφαλαίων σε βάρος των οικονομικών συμφερόντων της Ευρωπαϊκής Ένωσης (ΕΕ) και της Ελληνικής Δημοκρατίας.

Τα γεγονότα ανάγονται στην περίοδο μεταξύ 2019 και 2020, όταν τα μέλη της κοινοπραξίας ζήτησαν αποζημίωση για ζημίες, επικαλούμενα δαπάνες για διακοπές λειτουργίας μηχανημάτων - παρά το γεγονός ότι τα έργα δεν είχαν ολοκληρωθεί με υπαιτιότητα της κοινοπραξίας.

Μια πληρωμή ύψους 2,7 εκατομμυρίων ευρώ χορηγήθηκε επισήμως από τον τότε Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών, Κώστα Καραμανλή, μετά από θετική τεχνική γνωμοδότηση από δημόσιους υπαλλήλους της αναθέτουσας αρχής.

www.efsyn.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου