Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Σάββατο 17 Μαΐου 2025

Είμαστε μια ωραία ατμόσφαιρα, είμαστε

 Πασχίζει η κυβέρνηση να παράγει καθημερινά «θετικές ειδήσεις». Οι επικοινωνιολόγοι της, εντός και εκτός ομάδων αλήθειας και ψεύδους, προετοιμάζουν από μέρες πριν τις ανακοινώσεις και τα
«γεγονότα» εκείνα που θα φανερώνουν ότι όλα πηγαίνουν καλά και όσοι ζουν με αδιέξοδα ευθύνονται οι ίδιοι και ουδείς έτερος.

Το επικοινωνιακό παιχνίδι έχει εξελιχθεί σε τέτοιο βαθμό που θετικές ειδήσεις παράγονται ακόμη και με αφορμή προβλήματα που ταλαιπωρούν την κοινωνία εδώ και χρόνια. Για παράδειγμα, χθες εκδόθηκε μια κοινή ανακοίνωση δύο φορέων, του ΟΣΕ και της Hellenic Train, στην οποία προσπαθούν να δικαιολογηθούν για τις «σημαντικές καθυστερήσεις» και ματαιώσεις στα δρομολόγια των τρένων. Δυστυχώς, καθυσταερήσεις και ματαιώσεις στα σιδηροδρομικά δρομολόγια αποτελούν καθημερινότητα εδώ και πολλά χρόνια, δείχνουν ότι ένα σύστημα δεν λειτουργεί ορθά, ενίοτε προειδοποιούν και για σοβαρό ατύχημα. Η χθεσινή ανακοίνωση, όμως, τις αποδίδει σε έναν «θετικό λόγο», δηλαδή στις «εκτεταμένες αναγκαίες τεχνικές εργασίες που βρίσκονται σε εξέλιξη σε τμήματα του δικτύου».

Το κείμενο αναφέρεται σε οκτώ σημεία όπου γίνονται έργα. Μόνο που, στα περισσότερα από αυτά, τα έργα εξελίσσονται εδώ και πολλά χρόνια (π.χ. υπογειοποίηση Σεπολίων), είτε πολλούς μήνες (Αυλώνας, Δεκέλεια, Λειανοκλάδι, Παλαιοφάρσαλος), επηρεάζοντας υπεραστικά και προαστιακά δρομολόγια.

Προς τι λοιπόν η κοινή ανακοίνωση και μάλιστα από δύο φορείς, ο ένας του ελληνικού Δημοσίου και ο άλλος του ιταλικού, που μπορεί στο παρελθόν να κατηγορούσαν ο ένας τον άλλο για το ίδιο θέμα; Εδώ κρύβεται η δεύτερη «θετική είδηση». Οτι, δηλαδή, μετά τις συναντήσεις κορυφής στην Ιταλία με την Τζόρτζια Μελόνι και τις «αποτελεσματικές πιέσεις» του Κυριάκου Μητσοτάκη, τα θέματα λύθηκαν. Ενα καινούργιο μέλλον ξημερώνει για τον ελληνικό σιδηρόδρομο!

Η πραγματικότητα, βέβαια, βρίσκεται πολύ μακριά, αρκεί κάποιος να μετρήσει πόσα ανοικτά θέματα υπάρχουν μεταξύ ελληνικής και ιταλικής πλευράς. Ο ΟΣΕ, για παράδειγμα, θεωρεί ότι η Hellenic Train του χρωστά συσσωρευμένα 110 εκατομμύρια ευρώ για τη χρήση των υποδομών του αφού δεν υπάρχει Σύμβαση Πρόσβασης μεταξύ των δύο πλευρών. Για το θέμα αυτό πότε θα βγει κοινή ανακοίνωση;

www.efsyn.gr - Άρης Χατζηγεωργίου 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου