Η Hellenic Train επιδοτείται με δεκάδες εκατομμύρια Ευρώ ετησίως για την παροχή σιδηροδρομικού έργου στην περιφέρεια , ωστόσο και ενώ σε πολλές περιπτώσεις (χαρακτηριστικό παράδειγμα η γραμμή της Στυλίδας και η σύνδεση με τον Δήμο Αμφίκλειας- Ελάτης) η σιδηροδρομική υποδομή έχει κριθεί κατάλληλη, δεν πραγματοποιεί τα δρομολόγια αλλά τα αντικαθιστά με λεωφορεία, εισπράττοντας όμως και στο ακέραιο την Κρατική επιδότηση των 50 εκ Ευρώ ετησίως .
Οι Μηχανοδηγοί δεν θα παρακολουθούν αμέτοχοι την απαξίωση της Δημόσιας Περιουσίας και ιδιαίτερα αυτήν της σιδηροδρομικής υποδομής αλλά και του τροχαίου υλικού.
Το επόμενο διάστημα και στα πλαίσια του υπό συζήτηση Νομοσχεδίου για τον σιδηρόδρομο, θα καταθέσουμε την άποψη μας για την αναδιοργάνωση του σιδηροδρομικού τομέα, ενώ αν ισχύουν όσα ακούγονται για την αύξηση της Κρατικής χρηματοδότησης προς ιδιώτες operator, τότε θα πρέπει να θεωρείται αυτονόητη η Επανακρατικοποίηση της Hellenic Train.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου