Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Σάββατο 17 Μαΐου 2025

Πλήθος δημοσιευμάτων για την νίκη της +ΣυνΕξέλιξης


Μεγάλη έκταση και  δημοσιότητα έχει λάβει η νίκη της ΣυνΕξέλιξης στις εκλογές του Σωματείου των Μηχανοδηγών κάτι που αποτελεί σαφή ένδειξη της προσοχής  που είχαν

αυτές συγκεντρώσει  απο την Ελληνική Κοινωνία (και όχι μόνο).  
 
2 χαρακτηριστικά άρθρα 

Η ΕΦΣΥΝ σε άρθρο του Άρη Χατζηγεωργίου με τίτλο "Πρώτη η παράταξη του απολυμένου Γενιδούνια"  αναφέρει : 

Ο συνδικαλιστής που εξέθεσε το Μαξίμου για την απαξίωση του ελληνικού σιδηροδρόμου απολύθηκε από τον νέο φιλοκυβερνητικό πρόεδρο της Hellenic Train μόλις ανακοίνωσε την εκ νέου υποψηφιότητά του ● Παρά ταύτα, η παράταξή του θριάμβευσε στις κάλπες του σωματείου με πρωτιά και αυτοδυναμία.

Πρωτιά και αυτοδυναμία με 54% εξασφάλισε στις εκλογές του σωματείου των μηχανοδηγών (ΠΕΠΕ) η παράταξη του Κώστα Γενιδούνια, δύο εβδομάδες μετά την αιφνιδιαστική απόλυσή του από τη Hellenic Train. Οι εκλογές στην Πανελλήνια Ενωση Προσωπικού Ελξης διεξήχθησαν το διήμερο 14-15 Μαΐου μέσα στην τοξική ατμόσφαιρα που είχε δημιουργηθεί τους τελευταίους μήνες, με πιέσεις και εκβιασμούς προς τους εργαζομένους του κλάδου.

Πριν από την απόλυση του Κ. Γενιδούνια είχε σημειωθεί σωρεία πειθαρχικών διώξεων εις βάρος συνδικαλιστών της παράταξής του («Συνεξέλιξη»), ενώ, στο ίδιο διάστημα, ήταν ξεκάθαρο ότι η κυβέρνηση Μητσοτάκη είχε ρίξει όλο της το βάρος να επηρεάσει τους μηχανοδηγούς για να στηρίξουν την αντίπαλη παράταξη («Συμμαχία») στην οποία κυριαρχεί η γαλάζια ΔΑΚΕ, ενώ συμμετέχουν και κάποιοι που πρόσκεινται στην ΠΑΣΚΕ (ΠΑΣΟΚ).

Ηχηρή απάντηση

Το σωματείο των μηχανοδηγών είναι ένα από τα ελάχιστα στα οποία είχε εδώ και χρόνια την απόλυτη πρωτοκαθεδρία μια παράταξη προσκείμενη στην Κεντροαριστερά, καθώς ο Κ. Γενιδούνιας είναι στέλεχος του ΣΥΡΙΖΑ, αλλά συμμετέχουν και εργαζόμενοι που επίσης προέρχονται από την ΠΑΣΚΕ.

Ομως, ο Κ. Γενιδούνιας και η υποψηφιότητά του πολεμήθηκε με σφοδρότητα όχι τόσο λόγω της κομματικής του προέλευσης, αλλά λόγω της στάσης που κράτησε πριν και μετά το έγκλημα των Τεμπών.

Τα εξώδικα που είχε στείλει η ΠΕΠΕ προειδοποιώντας για ελλείψεις ασφαλείας στον ελληνικό σιδηρόδρομο από το 2021 όπως και η άρνηση της κυβέρνησης και του τότε αρμόδιου υπουργού Κ. Αχ. Καραμανλή ακόμα και να απαντήσει σε αυτά, την ώρα που προσέφευγε στα δικαστήρια για να κηρυχθούν παράνομες οι απεργιακές κινητοποιήσεις των μηχανοδηγών, επέστρεψαν ως μπούμερανγκ μετά την τραγωδία των Τεμπών.

Ο Κ. Γενιδούνιας συνέχισε για αρκετούς μήνες να εκθέτει την κυβέρνηση για τους χειρισμούς της και την απαξίωση του ελληνικού σιδηροδρόμου και η απάντηση ήρθε ηχηρή από την κυβέρνηση στις αρχές του 2024, όταν στην Εξεταστική-παρωδία της Βουλής η πλειοψηφία αρνήθηκε να τον καλέσει ως μάρτυρα.

Σε εκείνο το διάστημα, όμως, η διοίκηση της ιταλικής Hellenic Train έδειχνε να συνεχίζει να εμπιστεύεται τον Κ. Γενιδούνια καθώς του είχε αναθέσει θέσεις ευθύνης μέσα στην εταιρεία που κλυδωνιζόταν από υποβάθμιση του κύρους ή ακόμα και από τον κίνδυνο νέου ατυχήματος. Η κυβέρνηση άρχισε και εκείνη όμως να κλυδωνίζεται σοβαρά, όπως έδειξαν και οι πρωτοφανείς διαδηλώσεις του περασμένου χειμώνα.

6 από τις 11 έδρες

Αποφασίστηκε, έτσι, αντεπίθεση σε όλα τα επίπεδα. Στο εσωτερικό του σιδηροδρόμου, οι συνδικαλιστές της ΔΑΚΕ και μερίδα της ΠΑΣΚΕ άρχισαν να διαδίδουν ότι το πρόβλημα δεν ήταν η έλλειψη πολιτικής βούλησης για έναν ισχυρό σιδηρόδρομο, αλλά το σωματείο των μηχανοδηγών και προσωπικά ο Κ. Γενιδούνιας που αντιδρούσαν σε κάθε κυβερνητική πρωτοβουλία!

Στο μεταξύ, είχε αλλάξει η διοίκηση της Hellenic Train, ενώ ως πρόεδρος είχε τοποθετηθεί άνθρωπος της κυβέρνησης, ο Αθ. Ζηλιασκόπουλος, που ήταν και παρέμεινε πρόεδρος του Ταμείου Αξιοποίησης Περιουσίας του Δημοσίου, ΤΑΙΠΕΔ. Ετσι, μόλις ο Κ. Γενιδούνιας ανακοίνωσε πως θα είναι υποψήφιος στις εκλογές της ΠΕΠΕ, θυροκολλήθηκε η απόλυση στο σπίτι του. Η παράταξή του κατάφερε να πάρει τις 6 από τις 11 έδρες με ποσοστό 54%, ενώ η αντίπαλη («Συμμαχία») αύξησε τις δυνάμεις της και πήρε 43% και τις υπόλοιπες 5 έδρες (από 3 που είχε).


Το in.gr αναφέρει 

Γενιδούνιας: Η παράταξη του κέρδισε στις εκλογές των μηχανοδηγών

Νικητής ο Κώστας Γενιδούνιας. Πρώτη και αυτοδύναμη για πέμπτη συνεχή χρονιά η παράταξη «Συνεξέλιξη», στις εκλογές της Πανελλήνιας Ένωσης Προσωπικού Έλξης.

Πρώτη και αυτοδύναμη για πέμπτη συνεχή χρονιά η παράταξη «Συνεξέλιξη» στις εκλογές της Πανελλήνιας Ένωσης Προσωπικού Έλξης που διεξήχθησαν την Τετάρτη 14 και την Πέμπτη 16 Μαΐου. H παράταξη του Κώστα Γενηδούνια, η απόλυση του οποίου από την Hellenic Train οδήγησε σε θύελλα αντιδράσεων, έλαβε ποσοστό 54%.

«Η Συνεξέλιξη τα κατάφερε για άλλη μια φορά. Στις πιο δύσκολες εκλογές -που έχω ζήσει προσωπικά- με 54% κέρδισε για 5η συνεχόμενη φορά την αυτοδυναμία στο σωματείο των Μηχανοδηγών. Ευχαριστούμε τους συναδέλφους για την εμπιστοσύνη», ανέφερε ο Κώστας Γενηδούνιας, σε ανάρτησή του στον προσωπικό του λογαριασμό στο FB.

Αυτοδυναμία με 54% εξασφάλισε η παράταξη «Συνεξέλιξη» στις εκλογές της Πανελλήνιας Ένωσης Προσωπικού Έλξης

Στο τοξικό κλίμα που καλλιεργεί η Hellenic Train και στις «ισχυρές συστάσεις» και τις πιέσεις που ασκεί στους μηχανοδηγούς να μη μιλάνε, αναφέρθηκε προ ολίγων ημερών ο πρώην πρόεδρος των μηχανοδηγών, Κώστας Γενιδούνιας, σημειώνοντας ότι οι συνθήκες που επικρατούν τον οδήγησαν στην απόφαση να ασχοληθεί ξανά ενεργά με τον συνδικαλισμό θέτοντας υποψηφιότητα για το ΔΣ του σωματείου.

Οι τρεις παρατάξεις που συμμετείχαν στην εκλογική διαδικασία

Οι τρεις συνδικαλιστικές παρατάξεις που συμμετείχαν στην εκλογική διαδικασία ήταν η «Συνεξέλιξη», η «Συμμαχία» που πρόσκειται στη ΔΑΚΕ/Νέα Δημοκρατία και η «ΔΕΣΚ» με αναφορά στο ΚΚΕ.

Ο Κώστας Γενιδούνιας, παραμονή της Πρωτομαγιάς, απολύθηκε από την Hellenic Train λόγω της συνδικαλιστικής δράσης του και της στάσης του για τα Τέμπη. Η Ομοσπονδία Συνδικάτων Μηχανοδηγών στην ΕΕ (ALE) κατήγγειλε την απόλυση, αποστέλλοντας τη σχετική επιστολή – καταγγελία προς τις Επιτροπές Μεταφορών της ΕΕ.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου