Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Δευτέρα 22 Σεπτεμβρίου 2025

Διαμαρτυρία ΠΕΠΕ για απολογίες και φωτογραφικές προκηρύξεις θέσεων

 
2 επιστολές έστειλε σήμερα το Σωματείο Μηχανοδηγών στην  Διοίκηση της Hellenic Train εκφράζοντας την διαμαρτυρία του για τις δεκάδες απολογίες που λαμβάνουν οι μηχανοδηγοί την ώρα που η Εταιρεία
ενυπογράφως έχει παραδεχτεί ότι εντόπισε πρόβλημα σε ταχύμετρα σε τροχαίο υλικό καθώς και  για την προκήρυξη θέσεων ευθύνης με προσόντα που αλλάζουν κάθε 2 μήνες, γεγονός που εύλογα τις καθιστά "φωτογραφικές".

Το Σωματείο παραθέτει επισκευολόγια που έχουν καταθέσει μηχανοδηγοί για προβλήματα στα ταχύμετρα και καταγγέλει τις πρακτικές που εφαρμόζονται σε μια Εταιρεία μέλος του Ομίλου FS.

Διαβάζομε 

  • Η επιστολή για την προκήρυξη θέσεων 

Αξιότιμε Κύριε Δ/ντα Σύμβουλε της Hellenic Train (μέλος του Ομίλου FS)

Στις  19 Σεπτεμβρίου η Διοίκηση σας , δια της Διεύθυνσης Ανθρώπινου Δυναμικού εξέδωσε εσωτερική πρόσκληση ενδιαφέροντος για την πλήρωση δύο (2) θέσεων Υπεύθυνων Βάρδιας Μηχανοδηγών Κεντρικού Μηχ/σίου Ρέντη/ Διεύθυνση Λειτουργιών.

Θα θέλαμε να μας ενημερώσει η Διεύθυνση Προσωπικού – την οποία καταγγέλλουμε για αυτές τις πρακτικές -  

1. Για ποιο λόγο εξεδόθη η εν λόγω προκήρυξη καθώς σήμερα δεν υπάρχουν συνταξιοδοτήσεις προ των πυλών, ενώ  δεν έχει προκύψει κάποιο πρόβλημα-ενημέρωση στους εργαζόμενους σχετικά  με την απόδοση τους  σε αυτές τις θέσεις.  

2. Πως είναι δυνατόν μέσα σε 2 μήνες να αλλάζουν τα προσόντα που απαιτούνται καθώς με την υπ αρ πρωτοκόλλου 31754/24/Τ4 στις  3 Ιουνίου 2025 πρόσκληση,  θα έπρεπε κάποιος ενδιαφερόμενος να έχει Εργασιακή Εμπειρία ως Μηχανοδηγός στον κλάδο έλξης τουλάχιστο 18 έτη, ενώ με την πρόσκληση της Παρασκευής  η απαιτούμενη εμπειρία μειώνεται στα 5 έτη! Οι προκηρύξεις εκδίδονται με «αλά κάρτ» προσόντα ή μήπως τελικά  είναι φωτογραφικές. 

Τονίζουμε και πάλι ότι αυτές οι  πρακτικές –μετά και τις γραπτές αναφορές μελών μας για τα κριτήρια των μεταθέσεων, που ακόμα δεν έχουν απαντηθεί - προάγουν την ΑΔΙΑΦΑΝΕΙΑ ενώ κλονίζουν την εμπιστοσύνη των εργαζόμενων και το αίσθημα δικαιοσύνης.


  • Η επιστολή για τις απολογίες 

Αξιότιμε Κύριε Δ/ντα Σύμβουλε της Hellenic Train (μέλος του Ομίλου FS)

Όπως πληροφορηθήκαμε, μέλος του Σωματείου μας έλαβε απολογία για υπέρβαση ταχύτητας στην γραμμή των Σερρών με τροχαίο υλικό τύπου… Desiro! 
Επειδή η ηλεκτροκίνηση, όπως γνωρίζετε,  δεν έχει φτάσει ακόμα στις Σέρρες, ζητούμε την πραγματοποίηση άμεσης συνάντησης για το θέμα του ελέγχου και των απολογιών υπέρβασης ταχυτήτων, καθώς το παράδειγμα που αναφέρουμε καταδεικνύει τόσο την προχειρότητα με την οποία στέλνονται λάθος απολογίες σε επαγγελματίες μηχανοδηγούς όσο και την έλλειψη ουσιαστικού ελέγχου αυτών (των απολογιών). 
Επιπλέον σας αναφέρουμε  και  επισκευολόγια που μηχανοδηγοί κατέθεσαν για πρόβλημα στην λειτουργία των ταχογράφων

Συγκεκριμένα 
1. Επισκευή νο22 στις 20/6/2025, νο 19 στις 31/7/2025, νο 3 στις 13/8/2025 και νο 8  στις 29/8/2025  για το τροχαίο υλικό 460.....
2. Επισκευή νο 42 στις 6/9/2025 για το τροχαίο υλικό 460....
3. Επισκευή νο 7 στις 22/8/2025 για το τροχαίο υλικό 460.....

Επαναλαμβάνουμε το αίτημα για άμεση συνάντηση και  με την παρουσία του Διευθυντή Λειτουργίας για να συζητηθεί και αυτό το ζήτημα. 
Μέχρι τότε καλούμε την Διεύθυνση Ανθρώπινου Δυναμικού να ΜΗΝ παρακρατήσει καμία ποινή από τις μισθοδοσίες των Μηχανοδηγών. 



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου