Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Κυριακή 28 Σεπτεμβρίου 2025

Διοίκηση απολύσεων, Ρουσφετιών και εξυπηρέτησης ημετέρων (Kρατικοδίαιτοι "Manager")

 Κυριακή σήμερα και η στήλη στο 3ο επεισόδιο,  θα απασχοληθεί με τους δήθεν "πετυχημένους" αλλά στην ουσία 
 

Κρατικοδίαιτους manager που εργάζονται στον σιδηροδρομικό τομέα και οι πολιτικές που εφάρμοσαν με την δραστική μείωση του προσωπικού και την εντατικοποίηση της εργασίας των σιδηροδρομικών, στα πλαίσια μιας δήθεν "εξυγίανσης", ουσιαστικά οδήγησαν στο έγκλημα των Τεμπών. 

Οι Kρατικοδίατοι αυτοί manager  έβαλαν τα θεμέλια στο οικοδόμημα που οδήγησε στα Τέμπη, επιβάλλοντας  την δραστική μείωση του προσωπικού τόσο επί των αμαξοστοιχιών το 2010 (300 και πλέον μετατάξεις απο τον κλάδο κίνησης) και αντίστοιχα οδηγώντας  στην έξοδο έμπειρο προσωπικό σε πολλούς κλάδους με κορυφαίο παράδειγμα την υποχρεωτική μετάταξη 45  εμπειρότατων μηχανοδηγών εκείνη την περίοδο.

Το σύστημα, μαζί με τους εργοδοτικούς και Κυβερνητικούς συνδικαλιστές της καταστροφικής για τον σιδηρόδρομο  περιόδου 2010-2015,  παρουσίαζε την πολιτική που εφάρμοζαν οι "πετυχημένοι" ως εξυγίανση και ως πολιτική που οδηγεί σε κερδοφορία τις σιδηροδρομικές επιχειρήσεις που χρόνια παρουσίαζαν ζημιογόνες χρήσεις. 

Οι μέθοδοι που χρησιμοποιούσαν -με την στήριξη των εργοδοτικών συνδικαλιστών- ήταν ίδιες με αυτές που βλέπουμε σήμερα. 

Ευελιξία στις εργασιακές σχέσεις, μείωση των εργαζόμενων με ταυτόχρονη μείωση των κανόνων ασφαλείας, ψήφιση Κανονισμού Εργασίας που επέτρεπε την εργασία μέχρι και 31 μέρες συνεχόμενα, ρουσφέτια στις τοποθετήσεις για να ικανοποιούνται όσοι τους στηρίζουν, άγριο κυνηγητό με στημένα πειθαρχικά σε όσους διαφωνούσαν, καμία πρόβλεψη για προσλήψεις.  

Μετά την παραίτηση τους λόγω της Κυβερνητικής αλλαγής, το 2015,  ΟΥΤΕ ΜΙΑ σιδηροδρομική εταιρεία δεν εμπιστεύτηκε τις υπηρεσίες τους. Υποθέτουμε γιατί κανείς σοβαρός ιδιώτης δεν εμπιστεύεται  ανθρώπους που δεν ξέρουν να χτίζουν, παρά μόνο να γκρεμίζουν. Μάλιστα υπάρχει έντονη φημολογία για manager που επιχείρησε να επανέλθει στο σιδηροδρομικό σύστημα και απομακρύνθηκε μερικούς μήνες μετά, κακήν κακώς. 

Μετά την Κυβερνητική αλλαγή του 2019, το σύστημα εξουσίας "εντελώς τυχαία" τους θυμήθηκε απο την αφάνεια και τους επανάφερε στο προσκήνιο στα Τέμπη. 

Τα ίδια πρόσωπα που εφάρμοσαν τις πολιτικές διάλυσης του Ελληνικού Σιδηροδρόμου,  βρέθηκαν ξανά στο επίκεντρο, στα Τέμπη, καθώς εμφανίστηκαν είτε ως "πετυχημένοι" είτε   ως "τιμητές".

Η Κυβέρνηση είχε βρεί στο πρόσωπο τους αυτούς που θα δικαιολογούσαν την δομική κατάρρευση της περιόδου 2020-2023, παραπληροφορώντας την κοινή γνώμη για τα πραγματικά αίτια του εγκλήματος των Τεμπών, αλλά και αυτούς που αργότερα  θα έπερναν  τις θέσεις που ήθελαν. 

Έτσι πριν  15 μήνες τα πρόσωπα αυτά έλαβαν τις θέσεις που ήθελαν και στην ουσία διοικούν και πάλι τον Ελληνικό Σιδηρόδρομο. 

Καλούμε τους συναδέλφους και τους επιβάτες να σκεφτούν τι έχει αλλάξει προς το καλύτερο απο τους Κρατικοδίατους manager και την πολιτική που εφαρμόζεται στον σιδηρόδρομο .

  • Άλλαξαν προς το καλύτερο οι παρεχόμενες υπηρεσίες; 
  • Αυξήθηκαν τα δρομολόγια; 
  • Έγιναν επενδύσεις ; 
  • Έγιναν προσλήψεις ; 
  • Βελτιώθηκαν οι συνθήκες εργασίας; 
  • Αυξήθηκε η χρηματοδότηση στον Ελληνικό Σιδηρόδρομο; 
  • Εγκαθιδρύθηκε κουλτούρα ασφάλειας;  

To μόνο που άλλαξε επί της ουσίας, είναι η εγκαθίδρυση ενός κλίματος τρομοκρατίας στους χώρους εργασίας με τις απολύσεις και μαζί ένα πογκρόμ διώξεων σε βάρος όσων δεν είναι αρεστοί. 

Η αναξιοκρατία και τα ρουσφέτια στα μηχανοεργοστάσια, στις υπηρεσίες επιβατών, στους μηχανοδηγούς και στο προσωπικό κίνησης κυριαρχούν, καθώς οι Κρατικοδίαιτοι manager βρίσκονται σε απόλυτη συνεργασία με τους Κυβερνητικούς συνδικαλιστές που είτε σιωπούν, είτε  φτάνουν δημόσια να επικροτούν τα όσα εφαρμόζονται, αγνοώντας το  ρητό ότι " ο καιρός έχει γυρίσματα"  και ότι αυτές οι πρακτικές είναι αδιέξοδες και επικίνδυνες . 

Το ράπισμα σε αυτό το σύστημα εξουσίας ήταν ηχηρό απο τους ίδιους τους εργαζόμενους στις πρόσφατες εκλογές επιχειρησιακού Σωματείου. Προηγουμένως είχε προσπαθήσει - λυσσαλέα- να ελέγξει το Σωματείο των Μηχανοδηγών. Απέτυχαν.

Η αποδρομή για την αποδόμηση αυτού του καθεστώτος  που κατέστρεψε τον σιδηρόδρομο, έχει ξεκινήσει.

Όσες απολογίες και να στείλει, όσα ψέματα και να καταθέσει σε ένορκες καταθέσεις, όσους ψευδομάρτυρες και να επιστρατεύσει από τον λήθαργο της σύνταξης τους για να δικαιολογήσουν απολύσεις, η Ελληνική Κοινωνία ξέρει καλά και σύντομα, όπως και στο παρελθόν, όλοι οι "Κρατικοδίαιτοι" θα βρεθούν εκεί που τους αξίζει. 

Στο περιθώριο της ιστορίας.

Όσο για τους συνεργάτες τους, που δικαιολογούσαν κάθε απόφαση σε βάρος του σιδηροδρόμου και των σιδηροδρομικών, κρίνονται ήδη αυστηρά απο τους ίδιους τους σιδηροδρομικούς. 

Το στέκι της έλξης - Το blog των Σιδηροδρομικών


Υ.Γ. Ραντεβού σήμερα Κυριακή στο Σύνταγμα στις 18.30 για την στήριξη στον απεργό πείνας Π. Ρούτσι 

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου