Απο ότι φαίνεται νέο πάγωμα μισθών θα υπάρξει για τους εργαζόμενους στο στενό Δημόσιο Τομέα για
τα επόμενα χρόνια .Και αυτό γιατί σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες , στο νέο μισθολόγιο θα επικρατήσει η λογική της προσωπικής διαφοράς , μετά την κατάργηση των επιδομάτων .Οπότε κάθε νέα αύξηση ή ωρίμανση που θα προκύπτει θα αφαιρείται από αυτήν , με αποτέλεσμα να παγώσουν οι μισθοί για ...αρκετά χρόνια .Οι νεοεισερχόμενοι στο Δημόσιο θα αμείβονται με σαφώς χαμηλότερους μισθούς , αφού σε αυτούς δεν θα καταβάλλονται επιδόματα , αλλά μόνο αυτά των οικογενειακών βαρών , το επικίνδυνης και ανθυγιεινής εργασίας , και επίδομα εργασίας σε παραμεθόρια περιοχή .
Δυο κατηγορίες εργαζομένων πλέον και στον στενό Δημόσιο τομέα - χωρίς να υπάρξει εθελουσία , που δινόταν παλαιότερα ως αντάλλαγμα για να περνάν αυτές οι πολιτικές στις ΔΕΚΟ ( βλέπε ΟΤΕ ) .
Όσον αφορά τις ΔΕΚΟ , από ότι φαίνεται η ένταξη τους στο νέο μισθολόγιο θα καθυστερήσει λόγω των ιδιαιτεροτήτων που υπάρχουν ( κλαδικές συμβάσεις κτλπ ) .
Να τονίσουμε ότι στον χώρο μας ο όρος της προσωπικής διαφοράς ( ΚΩΔ 200 , στο εξοφλητικό ) ΔΕΝ έχει αυτή την έννοια , αφού με βάση την τελευταία συλλογική σύμβαση το ποσό παγιώνεται και δεν μειώνεται από τυχόν αυξήσεις ή ωριμάνσεις .
Υπάρχει ακόμα η εκκρεμότητα με το επικίνδυνο και ανθυγιεινό ( θα πρέπει να συγκροτηθούν οι επιτροπές ) , που μόλις αρχίσει να καταβάλλεται θα αφαιρεθεί από την προσωπική διαφορά .
Ωστόσο ένας νέο-προσληφθείς μηχανοδηγός ( αν θα δεήσουμε κάποτε να δούμε βέβαια ) θα αμείβεται με 30 έως 40 % λιγότερα από τους παλαιότερους, οπότε και η ΠΕΠΕ θα έχει να αντιμετωπίσει ένα από τα δυσκολότερα προβλήματα διαχρονικά, με την παρουσία εργαζομένων 2 ταχυτήτων στον κλάδο .
Το ερώτημα στους φωστήρες που σκέφτονται όλα αυτά , είναι πως θα καταφέρνουν τα ταμεία να καταβάλλουν συντάξεις όταν οι εισφορές των εργαζομένων θα έχουν μειωθεί ( λόγω των χαμηλών μισθών ) έως και 40 % , και όταν τα αποθεματικά τους από την ...ορθή διαχείριση είναι στο κόκκινο .
τα επόμενα χρόνια .Και αυτό γιατί σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες , στο νέο μισθολόγιο θα επικρατήσει η λογική της προσωπικής διαφοράς , μετά την κατάργηση των επιδομάτων .Οπότε κάθε νέα αύξηση ή ωρίμανση που θα προκύπτει θα αφαιρείται από αυτήν , με αποτέλεσμα να παγώσουν οι μισθοί για ...αρκετά χρόνια .Οι νεοεισερχόμενοι στο Δημόσιο θα αμείβονται με σαφώς χαμηλότερους μισθούς , αφού σε αυτούς δεν θα καταβάλλονται επιδόματα , αλλά μόνο αυτά των οικογενειακών βαρών , το επικίνδυνης και ανθυγιεινής εργασίας , και επίδομα εργασίας σε παραμεθόρια περιοχή .
Δυο κατηγορίες εργαζομένων πλέον και στον στενό Δημόσιο τομέα - χωρίς να υπάρξει εθελουσία , που δινόταν παλαιότερα ως αντάλλαγμα για να περνάν αυτές οι πολιτικές στις ΔΕΚΟ ( βλέπε ΟΤΕ ) .
Όσον αφορά τις ΔΕΚΟ , από ότι φαίνεται η ένταξη τους στο νέο μισθολόγιο θα καθυστερήσει λόγω των ιδιαιτεροτήτων που υπάρχουν ( κλαδικές συμβάσεις κτλπ ) .
Να τονίσουμε ότι στον χώρο μας ο όρος της προσωπικής διαφοράς ( ΚΩΔ 200 , στο εξοφλητικό ) ΔΕΝ έχει αυτή την έννοια , αφού με βάση την τελευταία συλλογική σύμβαση το ποσό παγιώνεται και δεν μειώνεται από τυχόν αυξήσεις ή ωριμάνσεις .
Υπάρχει ακόμα η εκκρεμότητα με το επικίνδυνο και ανθυγιεινό ( θα πρέπει να συγκροτηθούν οι επιτροπές ) , που μόλις αρχίσει να καταβάλλεται θα αφαιρεθεί από την προσωπική διαφορά .
Ωστόσο ένας νέο-προσληφθείς μηχανοδηγός ( αν θα δεήσουμε κάποτε να δούμε βέβαια ) θα αμείβεται με 30 έως 40 % λιγότερα από τους παλαιότερους, οπότε και η ΠΕΠΕ θα έχει να αντιμετωπίσει ένα από τα δυσκολότερα προβλήματα διαχρονικά, με την παρουσία εργαζομένων 2 ταχυτήτων στον κλάδο .
Το ερώτημα στους φωστήρες που σκέφτονται όλα αυτά , είναι πως θα καταφέρνουν τα ταμεία να καταβάλλουν συντάξεις όταν οι εισφορές των εργαζομένων θα έχουν μειωθεί ( λόγω των χαμηλών μισθών ) έως και 40 % , και όταν τα αποθεματικά τους από την ...ορθή διαχείριση είναι στο κόκκινο .
Συνάδελφοι, σωστά διαπιστώνετε ότι δεν επηρεάζεται η δική μας ΣΣΕ, γιατί πολύ απλά το Μισθολόγιο πατάει πάνω σε αυτήν!!! Η διαπίστωση που κάναμε κι εμείς αλλά και πολλοί άλλοι συνάδελφοι ότι η ΣΣΕ η δική μας θα λειτουργήσει ως πιλότος, αποδεικνύεται τόσο από το Μισθολόγιο του Δημοσίου όσο και από τις προτάσεις που έγιναν στους άλλους συναδέλφους των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς. Τώρα σε ότι αφορά τα δικά μας, όσοι κάνουν τον κόπο να διαβάσουν την νέα ανακοίνωση της ΣΕΚ, νομίζω θα ενημερωθούν καλύτερα.
ΑπάντησηΔιαγραφή