Η φωνή των μηχανοδηγών! Ένας χώρος που φιλοξενούνται ειδήσεις για τον σιδηρόδρομο.Για επικοινωνία στείλτε τα σχόλια σας στην διεύθυνση mixanodigoiose@gmail.com
Λέμε ξεκάθαρα ότι....
Τρίτη 24 Ιουνίου 2025
Συνεχίζει να προκαλεί με τη Hellenic Train
Δευτέρα 23 Ιουνίου 2025
Μεϊκόπουλος: Από τις ράγες της ανάπτυξης, στα χόρτα της εγκατάλειψης ο σιδηρόδρομος
H Γεωργία Αϋφαντοπούλου του ΙΜΕΤ ΕΚΕΤΑ προτείνεται για νέα Πρόεδρος της ΡΑΣ
Συνάντηση Υπουργού Εργασίας με ΓΣΕΕ
Πάνω απο 10 χιλιάδες το μήνα και διαρροή προσωπικών δεδομένων;
Πολλά σχόλια γίνονται τελευταία, καθώς πρόσφατα υπήρξε σοβαρή διαρροή σε προσωπικά δεδομένα, με αποκλειστική ευθύνη εργοδότη που έδωσε πρόσβαση σε αυτά σε εκατοντάδες εργαζομένους.
Σε αυτά που συζητιόνται ευρέως
Απίθανη ταλαιπωρία για τους επιβάτες της Hellenic Train
Το τρένο της Hellenic Train ξεκίνησε απο τον σταθμό της Λάρισας στις 22:20 και έφτασε τελικά στη Θεσσαλονίκη στις
Κυριακή 22 Ιουνίου 2025
Η αιτιολογική έκθεση για τον Προϊστάμενο Αμαξοστοιχίας
Αλλαγές σε ΡΑΣ και Γραμματεία Υπουργείου Μεταφορών
Εργατικό Κέντρο Πειραιά : Έξω η Ελλάδα από τον πόλεμο!
Tην άμεση απεμπλοκή της Ελλάδας από τον πόλεμο απαιτεί το Εργατικό Κέντρο Πειραιά με αφορμή την κλιμάκωση
Σάββατο 21 Ιουνίου 2025
+ΣυνΕξέλιξη : Το κλίμα τρομοκρατίας στην Hellenic συνεχίζεται. Δέσμευση για την αποκατάσταση των εκδιωχθέντων
Επικοινωνούμε μαζί σας για 1η φορά μετά τις εκλογές του Σωματείου μας θέλοντας να ευχαριστήσουμε όσους και όσες
Η Hellenic Train ψηφιοποιεί τα εισιτήρια και κλείνει τα εκδοτήρια στους σταθμούς
Τέλος στα εκδοτήρια των σταθμών βάζει πλέον η Hellenic Train σε μια προσπάθεια ψηφιοποίησης και εξυγχρονισμού των μεταφορών, την ώρα όμως που «πετάει στον δρόμο» τους ανθρώπους που εργάζονταν στα εκδοτήρια με τους περισσότερους να ενημερώνονται τελευταία στιγμή.
Παρασκευή 20 Ιουνίου 2025
ΣΣΕ Hellenic Train : Γιατροί στο σπίτι χωρίς ενημέρωση - Μείωση 30% και στις χιλιομετρικές αποζημιώσεις!
Eπιστολή συνταξιούχων σιδηροδρομικών στον Πρόεδρο του ΕΦΚΑ
Πέμπτη 19 Ιουνίου 2025
ΟΣΕ : Δικηγόρος ζήτησε την αναβολή .... όχι ο Τερεζάκης
Διαβάζουμε : Προς αποκατάσταση της αληθείας των πραγμάτων, λόγω σχετικών δημοσιευμάτων, σας γνωρίζουμε ότι
Τρίτη 17 Ιουνίου 2025
Ποιος εγγυάται τελικά την ασφάλεια των τρένων;
Η συζήτηση είχε διάρκεια περίπου μισής ώρας και αποτελείτο από ένα και μοναδικό γύρο τοποθετήσεων, χωρίς τη δυνατότητα των μη εγγεγραμμένων ευρωβουλευτών να τοποθετηθούν. Έτσι, στην πραγματικότητα δεν δόθηκαν απαντήσεις και δεν υπήρξε οι δυνατότητα οι ευρωβουλευτές να θέσουν στον Απόστολο Τζιτζικώστα όλες τις ερωτήσεις που ενδεχομένως είχαν.
Ξεκινώντας τη διαδικασία, ο Επίτροπος Μεταφορών, Απόστολος Τζιτζικώστας τόνισε ότι κανείς δεν θα μπορούσε να διανοηθεί ότι στην Ευρώπη του 2023 θα συγκρούονταν 2 τρένα στην αντίθετη γραμμή. «Μόλις ανέλαβα τα καθήκοντά μου ζήτησα και έλαβα ενημέρωση από τις αρμόδιες Υπηρεσίες της Επιτροπής για όλα τα θέματα του ελληνικού σιδηροδρόμου. Στις 16 Δεκεμβρίου 2024 ξεκίνησα τη διαδικασία παραβίασης της ευρωπαϊκής νομοθεσίας από την Ελλάδα, το πλέον ισχυρό εργαλείο που έχει η Επιτροπή στην διάθεσή της. Αφορά κυρίως στην πλημμελή ενσωμάτωση των ευρωπαϊκών οδηγιών και απαιτήσεων για την ασφάλεια των μεταφορών. Στο πλαίσιο της διαδικασίας υπάρχει ρητή και ξεκάθαρη αναφορά στις συστημικές και διαχρονικές έλλειψης του ελληνικού σιδηρόδρομου. Πριν μία εβδομάδα συζήτησα με τον αρμόδιο Έλληνα Υπουργό Μεταφορών. Η Ελλάδα έχει εκπονήσει σχέδιο δράσης για να γίνει ασφαλής ο σιδηρόδρομος. Αυτό ορίζει και η ευρωπαϊκή νομοθεσία. Ότι αρμόδια είναι τα κράτη-μέλη. Η Επιτροπή δεν έχει την αρμοδιότητα για το σχέδιο δράσης, αλλά το παρακολουθούμε στενά και διαρκώς με στόχο να διασφαλίσουμε την εφαρμογή του εντός του συμφωνημένου χρονοδιαγράμματος», τόνισε ο Απ. Τζιτζικώστας.
Ακόμη, εκτίμησε ότι υπάρχει πρόοδος από τη χώρα μας στην υλοποίηση του σχεδίου δράσης (action plan) για το σιδηρόδρομο, ωστόσο έχει ζητηθεί από την Κομισιόν η επιτάχυνση των συμφωνημένων παρεμβάσεων. Μάλιστα, τόνισε ότι δεν θα επιτρέψει καμία ολιγωρία: « Εάν διαπιστώσουμε οποιαδήποτε ολιγωρία, την ίδια στιγμή θα προχωρήσουμε τη διαδικασία παραβίασης της ευρωπαϊκής νομοθεσίας από την Ελλάδα στις επόμενες φάσεις. Είμαστε έτοιμοι να παρέχουμε κάθε δυνατή υποστήριξη στην Ελλάδα για να γίνει ο ελληνικός σιδηρόδρομος σύγχρονος, ασφαλής και αξιόπιστος. Το ίδιο αξίζει στην Ελλάδα και όλους τους ευρωπαίους πολίτες. Θα προχωρήσουμε στην αναθεώρηση του κανονισμού 2016 του ERA με στόχο την ενίσχυση του ρόλου μας στην επιθεώρηση της εφαρμογής του ευρωπαϊκού δικαίου, ώστε να γίνει ο ERA πιο παρεμβατικός στα κράτη μέλη. Δουλεύουμε στην αναθεώρηση την οποία θα παρουσιάσουμε μέχρι τις αρχές του 2026. Έχω πει από την πρώτη στιγμή ότι η ασφάλεια είναι η απόλυτη και αδιαπραγμάτευτη προτεραιότητα μου», κατέληξε.
Από πλευράς του Ευρωπαϊκού Λαϊκού Κόμματος (EPP) το λόγο πήρε η ευρωβουλευτής της ΝΔ, Ελίζα Βόζεμπεργκ, που προσπάθησε να δικαιολογήσει τα...αδικαιολογητά από την πλευρά της ελληνικής κυβέρνησης. Αναφερόμενη, αρχικά, σε ανάλογες πολύνεκρες συγκρούσεις τρένων στην Ιταλία και τη Γερμανία, διερωτήθηκε γιατί δεν έφτασαν ποτέ στην ολομέλεια του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου, όπως τα Τέμπη. «Η αντιπολίτευση στην Ελλάδα θεωρεί ότι μπορεί να πέσει η νόμιμη κυβέρνηση διασύροντάς την παντού. Θεωρεί ότι μπορούν να καταδικαστούν ως εγκληματίες ο πρωθυπουργός και υπουργοί. Η Ελλάδα διασφαλίζει την υλοποίηση του συστήματος τηλεδιοίκησης και άλλες δράσεις. Κάθε 2 μήνες καταθέτει σχέδιο δράσης για την ενίσχυση της ασφάλειας των σιδηροδρόμων». Αναφερόμενη δε στην δικαστική διερεύνηση της υπόθεσης εξέφρασε την εμπιστοσύνη της στους κυβερνητικούς χειρισμούς επισημαίνοντας ότι η Ελλάδα είναι κράτος δικαίου με θεσμούς που λειτουργούν: «έχουν παραπεμφθεί 43 άτομα στην δικαιοσύνη και εξετάστηκαν 250 αιτήματα από συγγενείς των θυμάτων. Οι συγγενείς ζητούν τιμωρία των υπαιτίων και θα την λάβουν από την ανεξάρτητη δικαιοσύνη», κατέληξε επισημαίνοντας ακόμη ότι το έργο της ελληνικής κυβέρνησης θα κριθεί σε 2 χρόνια στις εθνικές εκλογές.
Την ομάδα των Σοσιαλιστών εκπροσώπησε ο Γιάννης Μανιάτης του ΠΑΣΟΚ. Ο κ. Μανιάτης αναφέρθηκε σε ένα διπλό σκάνδαλο τόσο για το γεγονός ότι μπήκαν 2 τρένα στην ίδια γραμμή χωρίς να λειτουργεί κανένα σύστημα ασφαλείας, όσο και για το σκάνδαλο της σύμβασης 717 που για 9 ολόκληρα χρόνια δεν είχε υλοποιηθεί. Το σκάνδαλο συνεχίστηκε, τόνισε, με την προανακριτική-φιάσκο για τον πρώην υφυπουργό, Χρήστο Τριαντόπουλο. «Φοβάμαι ότι θα το δούμε και αύριο με την παραπομπή Καραμανλή για ένα πλημμέλημα. Η Επιτροπή να μην συμμετέχει στην συγκάλυψη. Να μην καλύψει την ελληνική κυβέρνηση αλλά να συμβάλει στην ασφάλεια του σιδηροδρόμου», κατέληξε ο Γ. Μανιάτης.
Σε μία ακόμη ιδιαίτερα επιθετική παρέμβαση με τη χρήση εμπρηστικών χαρακτηρισμών και εκφράσεων προχώρησε η Αφροδίτη Λατινοπούλου της ομάδας Patriots for Europe (σ.σ. της Μαρίν Λεπέν). «Ντροπή στους Έλληνες ευρωβουλευτές που είχαν το θράσος να διασύρουν την πατρίδα μας. Ξέρετε ότι ο επίτροπος δεν έχει αρμοδιότητα σε θέματα που ερευνά η δικαιοσύνη, τέτοιοι ψεύτες είστε. Προσπαθείτε να κάνετε καριέρες πάνω σε 57 ψυχές», είπε μεταξύ άλλων. Μάλιστα, επιτέθηκε στην ευρωβουλευτή της «Πλέυσης Ελευθερίας», Μαρία Ζαχαρία, αναφέροντας τη φράση «μούγκα» με την κ. Ζαχαρία να της φωνάζει από τα έδρανα «τόσο άσχετη είσαι» υπενθυμίζοντας ότι οι μη ένταγμένοι σε ευρωομάδα βουλευτές δεν είχαν το δικαίωμα να πάρουν το λόγο, κάτι που καταδίκασε και ο ευρωβουλευτής της Αριστεράς, Κώστας Αρβανίτης.
Αρβανίτης: Στο κάδρο και οι ευθύνες της Κομισιόν για τα Τέμπη
Αφού ξεκίνησε την ομιλία του λέγοντας «επιτέλους ήρθατε» απευθυνόμενος στον Απόστολο Τζιτζικώστα, ο Κώστας Αρβανίτης, διερωτήθηκε τι φοβόντουσαν όσοι προσπαθούσαν να μπλοκάρουν τη συζήτηση. « Κύριε Επίτροπε, για ό,τι προηγήθηκε του εγκλήματος των Τεμπών, η Επιτροπή γνώριζε. Γνώριζε και δεν ενήργησε όπως όφειλε.Βαρύτατες οι ευθύνες του Υπουργείου Μεταφορών και Υποδομών, του ίδιου του πρωθυπουργού κυρίου Μητσοτάκη, αλλά και της DG MOVE. Από το 2017 υπήρχε έρευνα για την κρίσιμη -και ανύπαρκτη- σύμβαση μεταξύ Υπουργείου και ΟΣΕ. Χρειάστηκαν έξι χρόνια για να φτάσει η Ελλάδα στο Δικαστήριο της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Μετά το δυστύχημα στα Τέμπη, η σύμβαση κατατέθηκε εσπευσμένα και πανικόβλητα, και η υπόθεση αποσύρθηκε χωρίς όμως να ελεγχθεί η συμβατότητα με την Οδηγία 34 του 2012. Πώς δικαιολογείται αυτό, όταν η ίδια η DG MOVE εκφράζει τώρα ενστάσεις επί του περιεχομένου;», τόνισε ο Κ. Αρβανίτης.
Στη συνέχεια, ανέφερε ότι,το 2023, ο ERA διαπίστωσε ξεκάθαρη απουσία ουσιαστικής εποπτείας ασφάλειας στον ελληνικό σιδηρόδρομο. Παρ' όλα αυτά, η Επιτροπή δεν κίνησε τη διαδικασία επί παραβάσει παρά μόλις τον Δεκέμβριο του 2024. «Αντί να ασκήσει πίεση, όχι μόνο επικροτεί, αλλά και χρηματοδοτεί ένα «Σχέδιο Δράσης» χωρίς νομική βάση. Χορηγήθηκε πιστοποιητικό ασφαλείας από τον ERA στη Hellenic Train. Πιστοποιητικό υπό προϋποθέσεις. Για τον ERA και για την Κομισιόν, η προστασία της ανθρώπινης ζωής μπορεί να τελεί υπό αίρεση;», ανέφερε ακόμη υπενθυμίζοντας και το ρόλο του ΕΟΔΑΣΑΑΜ που λειτουργεί με μέλη απευθείας διορισμένα από την ελληνική κυβέρνηση.
Θέτοντας το σοβαρότερο ερώτημα της υπόθεσης, ο ευρωβουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, αναρωτήθηκε κλείνοντας: «Σήμερα που μιλάμε, Τρίτη 17 Ιουνίου του 2025, ποιος έχει την ευθύνη για την ασφάλεια των ελληνικών σιδηροδρόμων; Οι οικογένειες των 57 νεκρών και μια χώρα ολόκληρη ζητούν αλήθεια και οξυγόνο. Ο ρόλος σας είναι κομβικός.».
Στο ρόλο του ΕΟΔΑΣΑΑΜ αναφέρθηκε και ο ευρωβουλευτής της «Ελληνικής Λύσης», Μανώλης Φράγκος, θέτοντας ερωτήματα για την ανεξαρτησία του ΕΟΔΑΣΑΑΜ, τις παλιότερες δηλώσεις της ευρωπαίας εισαγγελέως Λάουρα Κοβέσι σχετικά με την ευθύνη Υπουργών, το πώς χρηματοδοτείται το ευρωπαϊκό σχέδιο δράσεις και εάν αυτή τη στιγμή είναι ασφαλή τα τρένα στη χώρα μας.
Στη συζήτηση έλαβαν μέρος και ο ευρωβουλευτής της ομάδας Renew, Σάντρο Γκόζι που μίλησε για ένα ευρωπαϊκό και όχι ελληνικό πρόβλημα. Επίσης, ο ευρωβουλευτής των «Πρασίνων», Βιργίνιους Σινκεβίτσιους που επανέλαβε ότι η ασφάλεια πρέπει να έρχεται πρώτη και να υπάρχει διαφάνεια στο πως χρησιμοποιούνται τα ευρωπαϊκά κονδύλια για τις μεταφορές.
Τζιτζικώστας : Θα πάρουμε πρωτοβουλίες για να μην ξανασυμβεί
«Στόχος μου είναι να εργαστούμε μαζί για να μην ζήσουμε ποτέ ξανά μια τέτοια τραγωδία ούτε στην Ελλάδα, ούτε πουθενά αλλού στην Ευρώπη», ανέφερε στη δευτερολογία του ο Απόστολος Τζιτζικώστας που υποστήριξε ότι η η ασφάλεια και η καθημερινή λειτουργία των σιδηροδρόμων είναι αποκλειστική αρμοδιότητα των κρατών-μελών και φορέων, όχι της Επιτροπής, που δημιουργεί το σχετικό πλαίσιο και παρέχει τεχνική υποστήριξη. Επίσης, επανέλαβε ότι η διερεύνηση των δυστυχημάτων είναι αποκλειστική αρμοδιότητα των εθνικών αρχών και της Δικαιοσύνης. Χαρακτήρισε μάλιστα την απόφαση που έλαβε για εξέταση της παραβίασης της ευρωπαϊκής νομοθεσίας από πλευράς της Ελλάδας ως το ισχυρότερο εργαλείο που διαθέτει η Επιτροπή που διαπίστωσε ξεκάθαρες και συστημικές παραλείψεις. «Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ασκεί τις αρμοδιότητες και τον έλεγχο του σχεδίου δράσης της ελληνικής κυβέρνησης χωρίς την παραμικρή παρέκκλιεση. Εφόσον διαπιστώσουμε ολιγωρίες θα προχωρήσουμε στα επόμενα στάδια της διαδικασίας», τόνισε χαρακτηριστικά. Επανέλαβε δε τη δέσμευση του για την παρουσίαση της πρότασης αλλαγής του κανονισμού του Οργανισμού Σιδηροδρόμων της Ευρωπαϊκής Ένωσης (ERA). «Η ασφάλεια πρέπει να είναι κοινό ευρωπαϊκό αγαθό και απόλυτη προτεραιότητα. Σε αυτή την κατεύθυνση εργαζόμαστε για να μην διατρέχει κανένας πολίτης κίνδυνο», κατέληξε ο Απ. Τζιτζικώστας.
Η απάντηση του Κώστα Αρβανίτη
Από πότε η παραπομπή μιας χώρας εξαρτάται από την πρόοδο ενός σχεδίου δράσης;
Παρά τις διαπιστωμένες διαχρονικές ολιγωρίες της Ευρωπαϊκής Επιτροπής και συγκεκριμένων αρμόδιων ενωσιακών οργανισμών, ο κ. Τζιτζικώστας σήμερα πέταξε το μπαλάκι στις εθνικές Αρχές, και τελικά περιορίστηκε σε αυτοέπαινους για τα προσωπικά του αντανακλαστικά και σε αόριστα ευχολόγια για ένα σχέδιο δράσης που χρηματοδοτήθηκε με... ασυνήθιστα ενωσιακά κονδύλια. Ακόμη κι εκεί όμως, ο κ. Επίτροπος πρωτοτύπησε: μας είπε ότι εφόσον δεν προχωρά το σχέδιο δράσης, μόνο τότε θα επισπεύσει την παραπομπή στο Δικαστήριο της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Απευθύνουμε ανοιχτή έκκληση στον κ. Τζιτζικώστα να μας υποδείξει σε ποιο ακριβώς άρθρο των ιδρυτικών Συνθηκών προβλέπεται ότι η παραπομπή εξαρτάται από την τυχόν πρόοδο ενός σχεδίου δράσης.
Βεβαίως, σιγή ασυρμάτου και για το θέμα του ERA και της ελλιπέστατης εποπτείας, παρότι βοά το σύμπαν για παρατυπίες στη διαδικασία έκδοσης των πιστοποιητικών. Ουδέν σχόλιο και για το ζήτημα του ΕΟΔΑΣΑΑΜ και τις συγκρούσεις συμφερόντων. Ουδέν σχόλιο και τις παλινωδίες της DG MOVE που ενώ αρχικά είχε αποδεχθεί μια σύμβαση – γονατογράφημα μεταξύ Υπουργείου και ΟΣΕ και είχε αποσύρει την υπόθεση, ξαφνικά έχει ενστάσεις γιατί τώρα ανακάλυψε ασυμβατότητες με το ενωσιακό δίκαιο! Τελικά, η Επιτροπή είναι ένα εξαιρετικά αδύναμο όργανο που έχει σχεδόν ασήμαντες αρμοδιότητες. Μια ανήμπορη Κυβέρνηση 550 εκατομμυρίων ανθρώπων σε εξαιρετικά ταραγμένους καιρούς. Αυτό παραδέχθηκε σήμερα ο κ. Επίτροπος. Ή αυτό θέλει να πιστεύουμε για να ξεμπερδεύει μ' ένα ενοχλητικό αγκάθι.
Το έγκλημα των Τεμπών δεν είναι ένα δυσάρεστο εμπόδιο για να το αποφύγετε με πολιτικούς ελιγμούς, κύριε Τζιτζικώστα. Είναι η τραγική αφορμή που εκθέτει διαρκώς την αναλγησία, την αβελτηρία, και την ανεπάρκεια της ελληνικής και της ενωσιακής ηγεσίας.
Μιχαήλ Άγγελος Κωνσταντόπουλος- www.efsyn.gr
Χωρίς μάρτυρα (και πάλι) η Hellenic Train
Καρυστιανού από Στρασβούργο: Δέχθηκα απειλές, αδιανόητο για ευρωπαϊκή χώρα
Δευτέρα 16 Ιουνίου 2025
Αναστολές και τροποποιήσεις δρομολογίων λόγω 24ωρης απεργίας
Η Hellenic Train ενημερώνει το επιβατικό κοινό, ότι λόγω της 24ωρης απεργιακής κινητοποίησης που εξήγγειλε η Πανελλήνια Ένωση Προσωπικού Έλξης (Π.Ε.Π.Ε), την Τρίτη 17 Ιουνίου 2025, θα υπάρξουν αναστολές και τροποποιήσεις στα δρομολόγια σε όλο το δίκτυο, συμπεριλαμβανομένων και των
ΔΕΣΚ Σιδηροδρομικών ¨ ΟΛΟΙ στην απεργία και στην Ευελπίδων αύριο 17 Ιούνη
ΟΛΟΙ ΣΤΗΝ ΑΠΕΡΓΙΑ ΣΤΙΣ 17 ΙΟΥΝΗ
Και στην απεργιακή συγκέντρωση στις 09:00’στα ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ ΤΗΣ ΕΥΕΛΠΙΔΩΝ
Συνάδελφισες, Συνάδελφοι Μηχανοδηγοί,
Καταγγέλλουμε την εργοδοσία της HELLENIC TRAIN και την Κυβέρνηση για την απόλυση του Προέδρου του Σωματείου.
Καλούμε τους μηχανοδηγούς να παλέψουν:
Κυριακή 15 Ιουνίου 2025
Οι "Επενδύσεις". Αλήθεια κ. Rinaudo - Zηλιασκόπουλε ; (Ηellenic Train)
Η ΠΕΠ ΤΡΑΙΝΟΣΕ στηρίζει την απεργία των μηχανοδηγών
Οι σιδηροδρομικοί σαν μία γροθιά αγωνιζόμαστε για ασφάλεια και ανάπτυξη στον σιδηρόδρομο, αγωνιζόμαστε για να ανατραπεί η απόλυση του προέδρου των Μηχανοδηγών, Κώστα Γενιδούνια!
Νομοσχέδιο για τη σωτηρία κυβέρνησης και «υπουργού των Τεμπών»
Με όρους Υπερταμείου και στελέχη από την αγορά ο νέος ΟΣΕ - Οι προβλέψεις για την ασφάλεια
Παρασκευή 13 Ιουνίου 2025
ΠΕΠΕ : Δελτίο Τύπου για την απεργία της 17ης Ιουνίου
Πέμπτη 12 Ιουνίου 2025
H πρόβλεψη για τον Προσταμενο Αμαξοστοιχίας
Στον ν. 5167/2024 (Α’ 207), προστίθεται άρθρο 13Δ, ως εξής:
«Άρθρο 13Δ Προϊστάμενος αμαξοστοιχίας
Οι σιδηροδρομικές επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται
Τετάρτη 11 Ιουνίου 2025
Τέμπη: Κοσμοσυρροή στα δικαστήρια Λάρισας για την πρώτη δίκη - Αναβολή και οργή συγγενών
"Έκοψε" δελτίο ο ...Τερεζάκης
Τέλος εποχής… για τα εκδοτήρια εισιτηρίων του ΟΣΕ σε Καλαμπάκα, Τρίκαλα και Καρδίτσα
Τρίτη 10 Ιουνίου 2025
Τα όσα ειπώθηκαν μεταξύ Απ. Τζιτζικώστα και Κ. Κυρανάκη για τον ελληνικό σιδηρόδρομο στις Βρυξέλλες
Δευτέρα 9 Ιουνίου 2025
Καρυστιανού προς βουλευτές: Σταθείτε στο ύψος των περιστάσεων – Μόνο οι ένοχοι φοβούνται, οι υπόλοιποι βγαίνουν μπροστά
Κάλεσμα προς τους βουλευτές, να στηρίξουν και να προσυπογράψουν την πρόταση των συγγενών θυμάτων των Τεμπών που κατατέθηκε και υπογράφηκε από τέσσερα κόμματα και ανεξάρτητους βουλευτές, απευθύνει η Μαρία Καρυστιανού¨
Τροπολογία για την ανανέωση των συμβάσεων των 123 εργαζόμενων στις ΑΣΙΔ του ΟΣΕ
Με τροπολογία που κατατέθηκε την Παρασκευή ανανεώνονται οι συμβάσεις των 123 εργαζόμενων στις σιδηροδρομικές διαβάσεις του ΟΣΕ που είχαν προσληφθεί μέσω ΑΣΕΠ το 2018-2019.
Η ανανέωση μπορεί να γίνεται για 2 χρόνια και το προσωπικό μπορεί να χρησιμοποιηθεί και ως προσωπικό γραμμής.
Σάββατο 7 Ιουνίου 2025
Συνάντηση ΠΕΠΕ - Δημάρχου Στυλίδας
Ο κ. Αποστόλου στάθηκε θετικά στην προσπάθεια που κάνουμε ως Σωματείο και μας ανέφερε τα προβλήματα που αντιμετωπίζει ο Δήμος με την
Χωρίς προσωπικό εφεδρείας το Κεντρικό Μηχανοστάσιο
Διαμαρτυρίες απο τους συναδέλφους στο Ρέντη καθώς δεν υπάρχουν εφεδρείες στο Κεντρικό Μηχανοστάσιο της χώρας και σε μια περίοδο όπου υπάρχει καύσωνας. Το θέμα είναι ιδίατερα σοβαρό και θα πρέπει να εξεταστεί άμεσα απο την Διεύθυνση Λειτουργίας.
Εργαζόμενοι καταγγέλλουν ότι το τμήμα από τον σταθμό Μεταμόρφωσης μέχρι τον σταθμό Δ. Πλακεντίας είναι χωρίς φανάρια εδώ και μια εβδομάδα!
Αναλυτικά αναφέρουν:
Πέμπτη 5 Ιουνίου 2025
Η Συμμαχία Μηχανοδηγών υποτιμά την νοημοσύνη μας
Πιο γραφικός γίνεσαι σοκάκι ("τα ξέρω όλα")
Τετάρτη 4 Ιουνίου 2025
ΠΕΠΕ : Ομόφωνα 24 ωρη απεργία στις 17 Ιουνίου
Εκπολιτιστικος σύλλογος Μπράλου : Xαιρετίζουμε την προσπάθεια των Μηχανοδηγών
Η Κομισιόν ενέκρινε τις κατευθυντήριες γραμμές για τα τέλη χρήσης σιδηροδρομικής υποδομής
Παρέμβαση ΠΕΠΕ για το επίδομα σπουδών στην Hellenic
Συνάντηση ΠΕΠΕ - Δημάρχου Φλώρινας
Η ΠΕΠΕ ευχαρίστησε τον κ. Γιαννάκη για την θερμή υποδοχή και φιλοξενία και θα ενημερώσει συνολικά για τις επαφές της το επόμενο διάστημα.
Γ. Σαρακιώτης: «Εκκωφαντική σιωπή της Κυβέρνησης για τις απολύσεις της Hellenic Train σε Φθιώτιδα και όλη τη χώρα»
Ολοκληρώθηκε η αγωνιστική γιορτή για τον σιδηρόδρομο
Mε πολύ μεγάλη συμμετοχή (πάνω από 200 ατόμων) ολοκληρώθηκε την Κυριακή 1 Ιουνίου 2025 στο Ρούτσι Μεγαλόπολης η εκδήλωση για τον σιδηρόδρομο. Τους προηγούμενους δυο μήνες προηγήθηκε ο μεγάλος καθαρισμός της γραμμής σε μήκος μερικών χιλιομέτρων από την είσοδο του φαραγγιού Μαρμαριάς – Ανεμοδουρίου έως το Ρούτσι. Η γραμμή ιδιαίτερα από