Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τρίτη 20 Δεκεμβρίου 2011

Οδηγία για χρήση έμμεσης πέδης

Προσπαθώντας να δικαιολογήσουν τα αδικαιολόγητα με τα σοβαρά προβλήματα που έχουν προκύψει στους τροχούς των Η/Α Siemens , οι Διοικητικές Υπηρεσίες (του ΟΣΕ αυτή τη φορά )εξέδωσαν εγκύλιο με θέμα < Οδηγία χρήσης έμμεσης πέδης (πεπιεσμένου αέα στις Η/Α Sıemens. H εγκύκλιος την οποία υπογράφει ο κ. Τσιρόγλου αναφέρει .
Παρακαλούμε όπως παράσχετε στο προσωπικό έλξης , τις ακόλουθες οδηγίες , όσον αφορά την χρήση της έμμεσης πέδης (πεπιεσμένου αέρα).

Εκ του σχεδιασμού λειτουργίας της , η Η/Α Sıemens πεδείται μόνο δια της ηλεκτροδυναμικής πέδης.
Πέδη αέρος επενεργεί στις ακόλουθες περιπτώσεις

1. Όταν η Η/Α διέρχεται απο περιοχή που δεν έχει επαφή με το δίκτυο ηλεκτροκίνησης (ουδέτερες ζώνες)
2. Όταν η ταχύτητα κατά την χρήση της πέδης είναι μικρότερη των 3 χλμ/ώρα
3. Όταν για οποιοδήποτε λόγο είναι απομονωμένο κάποιο φορείο ή το σύστημα ηλεκτρονικής επιτήρησης τεθεί εκτός λειτουργίας .

Επειδή η χρήση της πνευματικής πέδης σε ταχύτητες άνω των 140 χλμ , λόγω του τρόπου εφαρμογής της (τροχοπέδιλα επί του τροχού), θεωρείται αιτία ανάπτυξης ισχυρών θερμοκρασιών του τροχού στην περιοχή επαφής του τροχοπεδίλου (>500o C) και επηρεάζει την μηχανική αντοχή του πέλματος , πρέπει να συσταθεί η αποφυγή της χρήσης της .
Σε περίπτωση δηλαδή που η μηχανή διέρχεται απο ουδέτερη ζώνη και απαιτείται επιβράνδυση της ταχύτητας , αυτή θα πρέπει να επιτευχθεί πριν την είσοδο της μονάδας στην ζώνη αυτή .
Λόγω της σοβαρότητας του θέματος , ο κατασκευαστής για την αποφυγή τέτοιων περιπτ΄ώσεων έχει προβλέψει την εμφάνιση προειδοποιητικού μηνύματος στην οθόνη του μηχανοδηγού , προκειμένου αυτός να ενημερώνμει το σχετικό συνεργείο για άμεσο έλεγχο των τροχών μετά την χρήση της .
Παρακαλούμε για πιστή εφαρμογή.







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου