Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Σάββατο 11 Ιανουαρίου 2014

Ένα απο τα χειρότερα Σιδηροδρομικά δυστυχήματα στην Μεγάλη Βρεττανία


Ένα από τα χειρότερα σιδηροδρομικά δυστυχήματα στην ιστορία των Αγγλικών Σιδηροδρόμων με 31 νεκρούς και περισσότερους απο 500 τραυματίες .Δείτε ποια ήταν η αντίδραση των αρχών , πως εξέτασαν κάθε λεπτομέρεια (ακόμα και αναπαράσταση έγινε ) και πως κατέληξαν στα αίτια.
Το τελικό πόρισμα για το ατύχημα που έγινε στις 5 Οκτωβρίου 1999 , δείχνει μια συγκυρία παραγόντων, ξεκινώντας απο 

την παραβίαση ενός κόκκινου φωτοσήματος ( SN109)  (που βρίσκεται σε μια εναέρια γερανογέφυρα - γερανογέφυρα 8 - με άλλα τέσσερα σήματα που εξυπηρετούν άλλα κομμάτια) απο ένα νέο μηχανοδηγό που ξεγελάστηκε απο την θέση του  , την ελλειπή εκπαίδευση των εργαζόμενων στα νέα συστήματα κυκλοφορίας που κόστισε πολύτιμα δευτερόλεπτα και την τραγική κατάληξη.



Δείτε και την αναπαράσταση που έκαναν οι Άγγλοι για να καταλάβουν γιατί εξαπλώθηκε η φωτιά (παρότι ήταν πετρελαιοκίνητος ο συρμός ) και πως αυτή μπορεί να εξαπλωθεί όταν το πετρέλαιο που διαχέεται έρθει σε επαφή με τα 25.οοο Volt της ηλεκτροκίνησης ( και αφού οι εγκαταστάσεις έχουν πάθει ζημιά μετά την σύγκρουση ).

Μετά το ατύχημα , το ATP προβλέπει πλέον άμεση πέδηση του συρμού μόλις παραβιαστεί κόκκινο φωτόσημο .

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου