Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Σάββατο 11 Ιανουαρίου 2014

Η Deutsche Bahn θα δαπανήσει 4,6 δις. για τον εκσυγχρονισμό του δικτύου

Μοιραίες συγκρίσεις με την Ελλάδα ...
Η γερμανική Deutsche Bahn πρόκειται να δαπανήσει 4,6 δις. για τον εκσυγχρονισμό του σιδηροδρομικού δικτύου, μήκους 34.000 χιλιομέτρων, κατά το 2014. 
 Περισσότερα από 3.000 χιλιόμετρα σιδηροδρομικών γραμμών θα αντικατασταθούν σε 755 περιοχές σε
65 διαδρόμους. Μεγάλες εργασίες θα πραγματοποιηθούν στον άξονα Αννόβερο - Αμβούργο, με την κατασκευή τρίτης γραμμής μεταξύ Stelle και Lüneburg. 
 Ο εκσυγχρονισμός της σήραγγας Schlüchterner θα διαρκέσει από το Μάρτιο έως τις αρχές Ιουνίου, όπως και η ανανέωση της πλατφόρμας, η οποία σημαίνει ότι μερικά τρένα θα χρησιμοποιούν το σταθμό Frankfurt Süd. Επίσης, θα υπάρξουν εκτεταμένες εργασίες στη γέφυρα μεταξύ Rosenheim και Σάλτσμπουργκ, ενώ η διαδρομή Καρλσρούη - Mannheim θα είναι κλειστή μέχρι τον Αύγουστο, για την ανανέωση των κρηπιδωμάτων. 

 Τέλος, αναβάθμιση της υποδομής θα υπάρξει μεταξύ München και Ingolstad για τραίνα 200 χλμ/ώρα, ενώ θα υπάρξει και περαιτέρω αναμόρφωση στη Λειψία.

 Β. Βεγιάζη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου