Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Δευτέρα, 20 Ιανουαρίου 2014

Σιδηροδρομικοί Θεσσαλίας >Εκτροχιάζεται… το έργο της ηλεκτροκίνησης

Ο Σύνδεσμος Σιδηροδρομικών Θεσσαλίας χτυπά «καμπανάκι», καθώς το έργο κινδυνεύει, σύμφωνα με την ενημέρωση που είχε το σωματείο. 
Στη συνάντηση παραβρεθήκαν εκτός του  διευθύνοντα σύμβουλο της ΕΡΓΟΣΕ, κ. Κων. Σπηλιώπουλο και μηχανικοί του έργου, ο πρόεδρος της Π.Ο.Σ. Παρασκευόπουλος Παναγιώτης
διευθυντής γραμμής Τζιβάρας Δημήτρης, ο πρόεδρος  του Σ.Σ.Θ. Νικολάου Δημήτρης και ο γραμματέας Οικονόμου Αριστείδης. Ο Σ.Σ.Θ. επιδίωξε να γίνει η συνάντηση ώστε να ενημερωθεί επίσημα σε τι στάδιο βρίσκεται το έργο της ηλεκτροκίνησης γνωρίζοντας ότι εντός των ημερών θα ξεκινήσει το πρώτο στάδιο της ανακαίνισης γραμμής Βόλου-Λάρισας.

Σύμφωνα με τα όσα αποκαλύπτει ο Σύνδεσμος Σιδηροδρομικών Θεσσαλίας, ο πρόεδρος της ΕΡΓΟΣΕ έκανε λόγο για ανείπωτη καθυστέρηση αλλά και αδιαφορία των φορέων της Θεσσαλίας και αποκάλυψε ότι δεν έχει ακόμη εγκριθεί η περιβαλλοντική μελέτη για την ηλεκτροκίνηση, έτσι ώστε να προχωρήσει η δημοπράτηση του έργου.

Σύμφωνα με τα όσα επισημάνθηκαν στη συνάντηση, για να παρουσιαστεί η περιβαλλοντική μελέτη θα πρέπει πρώτα να τοποθετηθούν διάφορες υπηρεσίες και ενώ από τις αρχές Ιουλίου αναμένεται η έγκριση από την υπηρεσία Νεωτέρων Μνημείων, έχει διαβιβαστεί στο Κεντρικό Συμβούλιο, συνδέοντας το παρόν έργο με την παλιά μητρική γραμμή.

Οπως επιτάσσει ο νόμος, όταν γίνεται όμως μία ένσταση και έχουν περάσει 35 μέρες, θα έπρεπε το έργο να περάσει στο στάδιο της δημοπράτησης, πράγμα που μέχρι σήμερα όμως δεν έχει συμβεί και το έργο έχει κολλήσει.

«Μέχρι σήμερα κανείς από τους φορείς της Μαγνησίας αλλά και από την Περιφέρεια που έχει την κύρια ευθύνη του έργου δεν έχει ενδιαφερθεί. Παρ’ ότι ο Σ.Σ.Θ στις αρχές Νοεμβρίου, με ανακοίνωσή του για το πρόβλημα που έχει δημιουργηθεί, ζητούσε από τότε την παρέμβασή τους. Η ηλεκτροκίνηση κρίθηκε απαραίτητη λόγου του προαστιακού χαρακτήρα, αλλά και για την εξασφάλιση των απευθείας δρομολογίων Βόλου - Αθήνας και Θεσσαλονίκης - Καλαμπάκας.

Η ηλεκτροκίνηση θα έχει τεράστια οφέλη, όπως βελτίωση χρόνων διαδρομής, οικονομικό, κοινωνικό και περιβαλλοντικό χαρακτήρα, ενώ επίσης θα προσφέρει σημαντική ανάπτυξη στη λειτουργία του λιμανιού και την αύξηση του εμπορικού έργου», αναφέρει ο Σύνδεσμος Σιδηροδρομικών Θεσσαλίας, ζητώντας από τους φορείς να αναλάβουν τις ευθύνες τους για να ξεκολλήσει επιτέλους το έργο.




ΓΙΑ ΤΟ Δ.Σ.

Ο Πρόεδρος                                                                               
ο Γραμματέας
Νικολάου Δημήτρης                                                              
 Οικονόμου Αριστείδης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου