Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τετάρτη 12 Φεβρουαρίου 2014

H απάντηση του Υπουργείου Υποδομών σε ερώτηση βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ για την Πελοπόννησο

Αναφορικά με την επαναλειτουργία των συγκεκριμένων δρομολογίων σημειώνεται ότι η ΤΡΑΙΝΟΣΕ διερευνά δυνατότητες επιδότησής τους από την Τοπική Αυτοδιοίκηση ή άλλους Οργανισμούς.”
“... το δίκτυο της Πελοποννήσου έχει χαρακτηριστεί ως “Ενεργό Δίκτυο”. Αυτό σημαίνει ότι
η υπάρχουσα υποδομή του εν λόγω δικτύου όταν ζητηθεί από οποιαδήποτε μεταφορική σιδηροδρομική εταιρεία που πληροί τους όρους της Ελληνικής και Διεθνούς νομοθεσίας, δύναται να ενεργοποιηθεί άμεσα και χωρίς καμία καθυστέρηση. Στο Δίκτυο της Πελοποννήσου δεν έχει υποβληθεί αίτημα έως σήμερα για δρομολόγηση τακτικών επιβατικών αμαξοστοιχειών εκτός ορισμένων τμημάτων, (Διακοφτό-Καλάβρυτα, Περιοχή Πάτρας, Κατάκωλο – Πύργος – Ολυμπία), όπου και εκτελούνται.”

Δήλωση του  Βουλευτή Δ. Κοδέλα

"Η απάντηση του Υπουργείου αναδεικνύει τις τεράστιες πολιτικές ευθύνες όταν ξοδεύτηκαν 70 εκατομμύρια ευρώ για να ανακαινιστεί η γραμμή η οποία παραμένει τόσα χρόνια σε αχρηστία με αποτέλεσμα η Πελοπόννησος, και ειδικά η Αργολίδα, να στερούνται της υπηρεσίες του τρένου και τη συμβολή που θα μπορούσε να έχει στις μετακινήσεις των πολιτών και των επισκεπτών του Νομού, στις μεταφορές, στην ανάπτυξη του Σιδηροδρομικού Τουρισμού σε συνδυασμό με τα πολιτιστικά μνημεία του Νομού.

Σήμερα, 7 χρόνια μετά το τέλος της ανακαίνισης η γραμμή λεηλατείται, η περιουσία του ΟΣΕ απαξιώνεται και το Υπουργείο περιμένει είτε η καταρρέουσα Τοπική Αυτοδιοίκηση να αναλάβει το κόστος των των δρομολογίων (!) είτε να βρεθεί κάποια ιδιωτική εταιρία η οποία θα χρησιμοποιήσει την χρυσοπληρωμένη από τους πολίτες υποδομή! Αν, δηλαδή, δεν υπάρξει ιδιωτικό ενδιαφέρον τότε η γραμμή δεν θα λειτουργήσει ποτέ!

Αν τα παραπάνω δε συνιστούν σκάνδαλο και διασπάθιση των χρημάτων του Ελληνικού λαού, αν τα παραπάνω δεν αποκαλύπτουν την παταγώδη αποτυχία της νεοφιλελεύθερης τύφλωσης των κυβερνώντων με την οποία τεμάχισαν και ιδιωτικοποίησαν τον ΟΣΕ απεμπολώντας την υποχρέωσή τους να παρέχουν σιδηροδρομικές υπηρεσίες στους πολίτες, ειδικά όταν αυτές έχουν πολλαπλές θετικές επιπτώσεις στην οικονομία και την ανάπτυξη μιας περιοχής, τότε τι παραπάνω ή τι χειρότερο μπορεί να περιμένει κανείς από αυτούς;"

1 σχόλιο:

  1. Στο Δίκτυο της Πελοποννήσου δεν έχει υποβληθεί αίτημα έως σήμερα για δρομολόγηση τακτικών επιβατικών αμαξοστοιχειών εκτός ορισμένων τμημάτων, (Διακοφτό-Καλάβρυτα, Περιοχή Πάτρας, Κατάκωλο – Πύργος – Ολυμπία), όπου και εκτελούνται.”

    Μας κοροϊδεύουν????
    Ποιους περιμένει η Τραινοσέ και ο ΟΣΕ και δεν ξέρω και ποιον να κάνει αίτημα για την δρομολόγηση τακτικών επιβατικών αμαξοστοιχιών???

    Εδώ ολόκληρο πανηγύρι στην Μεσσήνη είχε 100 % επιτυχία και ζητήθηκε από τον ΟΣΕ να ξαναβαλει τα δρομολόγια, αλλά μας "σύνδεσε" κανονικά.

    Βρεγμένη σανίδα χρειάζονται όλοι εκεί, μπας και ξυπνήσουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή