Σύμφωνα με πληροφορίες που έχει το στέκι της έλξης , στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ έχει ξεκινήσει σχεδιασμός για την
πληρωμή χρωστούμενων αναπαύσεων για το 2013 σε κάποιες Διευθύνσεις.
Νομίζουμε ότι πρέπει να γίνει κάτι αντίστοιχο και για την έλξη.
Τέλος οριστικό και για το θέμα του βαν , αφού η ΔΙΚΑΜ δεν τόλμησε να πραγματοποιήσει όσα σχεδίαζε.
Επειδή έγινε μεγάλη κουβέντα για το θέμα στο ΜΑΙ απο πολλούς και ιδιαίτερα για το αν τελικά υπήρχε αυτός ο σχεδιασμός , εμείς απλά παραπέμπουμε τους μηχανοδηγούς σε αυτούς που ξέρουν καλύτερα απο όλους .
Σε όσους δηλαδή εκτελούσαν την υπηρεσία.
Kαι επειδή τα γραπτά είναι αυτά που μένουν , ας ξαναθυμηθούμε τι έγραφε το στέκι για το θέμα του υπηρεσιακού και την χρησιμοποίηση μηχανοδηγών στην υπηρεσία αυτή στις 31 Οκτωμβρίου 2013
Αυτό είναι το link http://mixanodigoiose.blogspot.gr/2013/10/blog-post_3503.html
και εδώ και όλο το κείμενο με τίτλο " Μηχανοδηγοί παντός καιρού "
Την ώρα που στο μηχανοστάσιο ΜΑΙ ο προισταμμενος κόβει τις χειμερινές άδειες λόγω έλλειψης προσωπικού , την ώρα που το προσωπικό σχεδόν παρακαλάει για ρεπό , η σεβαστή Υπηρεσία ανέθεσε τα καθήκοντα του οδηγού του υπηρεσιακού βαν κ πάλι σε...μηχανοδηγό!
Η ΠΕΠΕ που είναι ;
Ελπίζουμε να μην μας κατηγορήσει κ πάλι για παραπληροφόρηση το Σωματείο .....
H διαχειριστική ομάδα
και επειδή τα γραπτά μένουν να θυμίσω ότι τότε μόνο η Εξέλιξη και πάλι είχε ασχοληθεί για το θέμα .
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ ΠΕΠΕ και ο αόρατος Πρόεδρος της , και τότε απλά παρακολουθούσαν και είχαν δεχτεί να κάνουν μηχανοδηγοί την υπηρεσία στην λογική της "εξυπηρέτησης της Υπηρεσίας και του κλάδου ¨" Την ίδια ώρα το ΜΑΙ έχανε μια θέση μηχανοδηγού στο 1510
Όπως έκανε και για το θέμα του βαν , το παπί μέχρι χτες ο Πρόεδρος.
Μόνο που η ΡΑΣ και το Υπουργείο δεν είναι κολλητοί του σαν τον Διευθυντή κ. Ρετσινά .
Εδώ το link με την ΑΝΑΦΟΡΑ που κάναμε στην Υπηρεσία τότε μαζί με τον Καραδήμα .
http://mixanodigoiose.blogspot.gr/2013/10/blog-post_1031.html
Γενιδούνιας Κώστας