Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Δευτέρα 17 Μαρτίου 2014

Κλιμάκιο του ΟΣΕ στο λιμάνι του Βόλου για την επέκταση του δικτύου

Ο ΟΣΕ δεσμεύθηκε ότι σε περίπου ένα μήνα θα έχει ολοκληρώσει το φάκελο της μελέτης και των τευχών δημοπράτησης του έργου 

Σε συνέχεια της πρόσφατης σύσκεψης, που έγινε πριν από μία εβδομάδα στο Δημαρχείο με τη συμμετοχή της Διοίκησης του ΟΣΕ, κλιμάκιο μηχανικών του ΟΣΕ επισκέφθηκε
την Παρασκευή το Βόλο προκειμένου να προωθήσει την υλοποίηση της απόφασης για επέκταση του δικτύου των σιδηροτροχιών του Οργανισμού στο 2ο και τον 3ο προβλήτα του λιμανιού. 

Κατά τη διάρκεια της παραμονής του κλιμακίου του ΟΣΕ, με επικεφαλής τον κ Οικονόμου, έγινε σύσκεψη στον ΟΛΒ και επίσκεψη στους προβλήτες του λιμανιού όπου θα γίνει η επέκταση των γραμμών. στην οποία συμμετείχαν ο πρόεδρος και Διευθύνων σύμβουλος Γιάννης Πρίγκος, ο Αντιδήμαρχος Βόλου Ηλίας Ξηρακιάς και στελέχη του ΟΛΒ. 

Στη σύσκεψη και με βάση τα στοιχεία που του παραδόθηκαν, ο ΟΣΕ δεσμεύθηκε ότι σε περίπου ένα μήνα θα έχει ολοκληρώσει το φάκελο της μελέτης και των τευχών δημοπράτησης του έργου, με τον Οργανισμό Σιδηροδρόμων να συμβάλλει, με την πλήρη χρηματοδότηση των εργασιών και με την παραχώρηση τροχαίου υλικού (σιδηροτροχιές, στρωτήρες κλπ) που διαθέτει στις αποθήκες του. 

Η Διοίκηση του ΟΛΒ δεσμεύθηκε ταυτόχρονα ότι θα προχωρήσει άμεσα, σε συνεννόηση με τον μέτοχο, δηλαδή το ΤΑΙΠΕΔ, την παραχώρηση στον ΟΣΕ της λωρίδας της χερσαίας ζώνης η οποία θα διαστρωθεί με το τροχαίο υλικό, προκειμένου ο ΟΣΕ να μπορεί να χρηματοδοτήσει το έργο. 

Συμφωνήθηκε επίσης ότι το δίκτυο να επεκταθεί σε ικανό βάθος στον 3ο προβλήτα, ώστε αφενός μεν με ελιγμό να καταλήγει δίπλα στο κρηπίδωμα για να μπορεί να γίνεται φόρτωση του scrap απευθείας από το καράβι στο τρένο, αφετέρου να διαθέτει ένα τμήμα του ως γραμμή μόρτα (για παρκάρισμα βαγονιών) προκειμένου να μη διακόπτεται η εκφόρτωση των βαγονιών όταν θα γίνεται η διαδρομή λιμάνι - Βελεστίνο. Η λύση αυτή διευκολύνει τη μεταφορά του scrap από τη σημερινή θέση στον 3ο προβλήτα και την απευθείας φόρτωση στα ειδικά βαγόνια και τη μεταφορά του στο Βελεστίνο όπως και τη φόρτωση των εμπορευματοκιβωτίων (containers) από το 2ο προβλήτα στο τραίνο. 

Σε δηλώσεις τους μετά τη σύσκεψη ο Αντιδήμαρχος Βόλου κι ο Δ/νων Σύμβουλος του ΟΛΒ τόνισαν ότι «η μελέτη και η κατασκευή του έργου, με χρηματοδότηση του ΟΣΕ, είναι μια πολύ θετική εξέλιξη για την πόλη και το λιμάνι διότι ικανοποιείται ένα πάγιο αίτημα που έχει σχέση με τη λειτουργία της πόλης και του λιμανιού. Θα μπορέσει έτσι να μεταφερθεί το scrap στη θέση που προβλέπουν οι περιβαλλοντικοί όροι, θα μειωθεί σημαντικά η επιβάρυνση της πόλης, ενώ παράλληλα θα μειωθεί το κόστος μεταφοράς του scrap.

Η λύση αυτή θα διευκολύνει επίσης τον ΟΛΒ αφού δεν θα χρειαστεί πλέον να κατασκευάσει δεξαμενές καθίζησης στον 3ο προβλήτα, για τη συλλογή του νερού της διαβροχής, που γίνεται κατά τη φορτοεκφόρτωση του scrap, αφού η διαβροχή θα γίνεται πλέον όχι στο δάπεδο του προβλήτα αλλά απευθείας στα ειδικά βαγόνια του ΟΣΕ».


http://www.taxydromos.gr/article.php?id=115903&cat=1

1 σχόλιο:

  1. H απάντηση στους λανθασμένους σχεδιασμούς και η επιβεβαίωση των υποστηρικτών της δυναμικής του Βόλου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή