Το στέκι της έλξης στο παρελθόν έχει ασκήσει δριμεία κριτική στην διαχείριση που υπήρχε στον Προαστιακό και στο τροχαίο υλικό , αλλά και στο κομμάτι της εκμετάλλευσης.
Αυτό που έχουμε παρατηρήσει τελευταία είναι ότι γίνεται προσπάθεια για να βελτιωθούν κάποια πράγματα.
Μετά λοιπόν την ανάληψη της ευθύνης απο τον μηχανοστασιάρχη και συνάδελφο Κάσση Δ. , έχουν μειωθεί στο ελάχιστο τα παράπονα των μηχανοδηγών για την καθημερινότητα (βοήθησε και ο διαχωρισμός των κυκλωμάτων για τους μηχανοδηγούς της Πάτρας ) και επιτέλους ( ναι επιτέλους ) μετά απο 4 χρόνια και πάλι όλα τα τρένα έχουν τα αυτονόητα, κλειδιά με καρέ !!!
Και επειδή πολλές φορές οι λεπτομέρειες κάνουν την διαφορά
το στέκι της έλξης οφείλει να τονίσει και δημόσια την βελτίωση που παρατηρούν όλοι οι μηχανοδηγοί.
Εμείς αναγνωρίζουμε πάντα ότι θετικό γίνεται και το δημοσιεύουμε για να έχουν γνώση όλοι οι συνάδελφοι .
Ελπίζουμε και η ΤΡΑΙΝΟΣΕ κάποια στιγμή να αναγνωρίσει το λάθος για το κλείσιμο του γραφείου διαχείρισης Προαστιακής Συγκοινωνίας στο ΜΑΙ.
Και να το επαναλειτουργήσει προς όφελος πρώτα από όλα των επιβατών αφού θα έχουν τα μεγαλύτερα οφέλη στην καθημερινότητα κ στην άμεση αντιμετώπιση τυχόν προβλημάτων σε ένα δίκτυο που καθημερινά μετακινούνται χιλιάδες συμπολίτες μας.
Μπραβο στο Στεκι Της Ελξης και μπραβο στον συναδελφο μηχανοδηγο που εκανε την ευστοχη παρατηρηση,γιατι εδω μεσα τα λενε ολα,και τα στραβα αλλα και τα καλα.Προθεση του μπλογκ ειναι να αναδυκνυονται τα προβληματα που αντιμετωπιζει καθημερινα ο μηχανοδηγος,με αποτερο σκοπο την επιλυση τους.
ΑπάντησηΔιαγραφή