Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τετάρτη 17 Δεκεμβρίου 2014

Παραδόθηκε η σήραγγα της Όθρυς. Μείωση 1 ώρας της διαδρομής Αθήνα-Θες/νίκη(όταν δοθεί σε χρήση...)

Ένα έργο, εξαιρετικά σημαντικό, για την ολοκλήρωση του σιδηροδρομικού άξονα Αθήνα – Θεσσαλονίκη, έφτασε στην ολοκλήρωσή του. Σήμερα, ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΕΡΓΟΣΕ Κώστας Σπηλιόπουλος παρέδωσε την σήραγγα της Όθρυς.  
Με την παράδοση της, σε σιδηροδρομική κυκλοφορία, ο χρόνος διαδρομής Αθήνας – Θεσσαλονίκης θα συντομεύει κατά
μία ώρα, ενώ θα πολλαπλασιαστεί η μεταφορική ικανότητα του σιδηροδρομικού άξονα.

Σύμφωνα με στελέχη της ΕΡΓΟΣΕ, ο προϋπολογισμός μελέτης του έργου ήταν 324 εκατ. Κατά το διαγωνισμό, η ανάδοχος εταιρεία έδωσε έκπτωση 35,31% και έτσι το συμβατικό ποσό της σύμβασης διαμορφώθηκε στα 209,7 εκατ.

Ο τελευταίος ΑΠΕ έκλεισε στα 206,9 εκατ., λιγότερα από το συμβατικό αντικείμενο κατά 2,8 εκατ., ενώ το έργο θα ολοκληρωθεί, εντός της συμβατικής προθεσμίας, δηλαδή έως 31/12/2014.

Σύμφωνα με όλες τις ενδείξεις, το 2017 η διαδρομή Αθήνα – Θεσσαλονίκη, με τρένο, θα διεξάγεται σε 3,5 ώρες.   

Τα τεχνικά χαρακτηριστικά

Το έργο της Όθρυς, το οποίο αποτελεί ένα από τα σημαντικότερα τεχνικά έργα που κατασκευάστηκαν περιλαμβάνει:

-την κατασκευή δίδυμης Σήραγγας (ΣΣ6) με υπόγεια διάνοιξη, μήκους  6,4 χλμ,  με πρόβλεψη ηλεκτροκινούμενης σιδηροδρομικής γραμμής επί σταθερής επιδομής (slab track) ανά κλάδο σήραγγας και την κατασκευή συνδετήριων σηράγγων ανά 500μ κατά μήκος της σήραγγας για λόγους ασφαλείας. Θα πρέπει να αναφερθεί ότι η συγκεκριμένη σήραγγα  αποτελεί  μία από τις μεγαλύτερες σιδηροδρομικές σήραγγες των Βαλκανίων.  
-την κατασκευή πέντε (5) σιδηροδρομικών γεφυρών συνολικού μήκους 1.796 μ, οι οποίες έχουν κατασκευαστεί για διπλή σκυροστρωμένη σιδηροδρομική γραμμή με ηλεκτροκίνηση.  Κατασκευάστηκαν με τα πλέον σύγχρονα συστήματα σεισμικής απόκρισης τεχνικών έργων.   

-την κατασκευή τεχνικού Σήραγγας (ΣΣ5) με υπόγεια διάνοιξη συνολικού μήκους 432,50μ. Πρόκειται για σιδηροδρομική σήραγγα διπλής σιδηροδρομικής γραμμής με ηλεκτροκίνηση.

-την κατασκευή διδύμου cut & cover μετά την έξοδο της σήραγγας (ΣΣ6) μήκους εκάστου κλάδου 630μ.

-την κατασκευή έργων οδοποιίας για τις ανάγκες εξυπηρέτησης των παρόδιων αγροτικών εκτάσεων και την αποκατάσταση της οδικής κυκλοφορίας του Επαρχιακού Δικτύου.

-καθώς, και την κατασκευή υδραυλικών έργων αποστράγγισης της νέας σιδηροδρομικής γραμμής, την κατασκευή επιχωμάτων-ορυγμάτων στο ανοιχτό έργο και εργασίες προς ικανοποίηση των υφισταμένων περιβαλλοντικών όρων του έργου.  

Το έργο έχει κατασκευαστεί με τις αυστηρότερες προδιαγραφές, ώστε να πληροί τους όρους διαλειτουργικότητας των σύγχρονων ευρωπαϊκών σιδηροδρομικών δικτύων και με δυνατότητα να αναπτύσσονται με ασφάλεια ταχύτητες συρμών έως και 160 km/h.

metaforespress.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου