Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τετάρτη 8 Απριλίου 2015

Κύριε Σπίρτζη οι σιδηροδρομικοί ΑΛΛΑ περιμένουν να ακούσουν...

Το στέκι της έλξης φημίζεται για τη σταθερή άποψη που διαχρονικά διατηρεί για τον σιδηρόδρομο και όπως πάντα την δημοσιοποιεί ανεξάρτητα απο τις Κυβερνήσεις που έρχονται και παρέρχονται...
Άστοχες  τουλάχιστον,οι πρόσφατες αναφορές του νέου Υπουργού για τα χρέη του Οργανισμού (3,5 δις)που θα κληθούν να πληρώσουν οι ...συνταξιούχοι, δηλώσεις που θύμισαν νεοφιλελεύθερους-μνημονιακούς πολιτικούς που ζήσαμε και καταδίκασε πολιτικά ο σιδηροδρομικός κόσμος και όχι μόνο. Ακόμα ποιο άστοχες οι χτεσινές δηλώσεις για
την συντήρηση του σιδηροδρομικού δικτύου ( και ότι αυτό έχει να συντηρηθεί δώδεκα χρόνια).
Άστοχες γιατί όταν ένας Υπουργός κάνει μια τέτοια δήλωση , όχι μόνο απαξιώνει το μέσο (που προσπαθεί να σταθεί στα πόδια του μέσα σε αντίξοες συνθήκες και παράλληλα να συνάψει εμπορικές συμφωνίες) αλλά  φοβίζει κ το επιβατικό κοινό που χρησιμοποιεί τον σιδηρόδρομο.

Ο σιδηρόδρομος είναι το πλέον ασφαλές μέσο μεταφοράς. Και αυτό το εξασφαλίζει και ο επαγγελματισμός των σιδηροδρομικών.

Αντί να μιλήσει λοιπόν για αυτά, ο Υπουργός - που ακόμα δεν δείχνει να είναι ενήμερος για τα σιδηροδρομικά- θα έπρεπε κατά την άποψη μας να κάνει λόγο για τα έργα υποδομής και επιδομής που έχουν καθυστερήσει να ολοκληρωθούν δεκαετίες ! Και που έχουν πληρωθεί απο τους Έλληνες φορολογούμενους , δύο και τρείς φορές. Μιλάμε για την τηλεδιοίκηση , την φωτοσήμανση , το κατεστραμμένο δίκτυο οπτικών ινών που θα μπορούσε να αποφέρει έσοδα πολλών εκατομμυρίων στον ΟΣΕ, τα κατεστραμμένα ΑΣΙΔ στην Πελλοπόνησο , το Καλίδρομο και πόσα άλλα.
Για τις δεκάδες εργολαβίες που τρέχουν και η μια δεν ξέρει που σταματάει η άλλη και πόσα ακόμα.
Και όχι μόνο να μιλήσει, αλλά να δούμε και πράξεις στο άμεσο μέλλον.

Όσον αφορά τον ενιαίο ΟΣΕ, το στέκι της έλξης καλεί τον κ. Σπίρτζη να μελετήσει καλά το Γαλλικό μοντέλο της SNCF. Δικαιολογίες δεν υπάρχουν, εκτός και αν η SNCF δραστηριοποιείται σε χώρα εκτός της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Και κυρίως δεν θα πρέπει να ξεχνά ο νέος Υπουργός.

Το πρόγραμμα της σημερινής Κυβέρνησης αναφέρεται ρητά στον δημόσιο σιδηρόδρομο και πάντα στην υπηρεσία του πολίτη ως μέσου ανάπτυξης της οικονομίας της χώρας.
Οι δηλώσεις  του για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ δεν βρίσκονται μέχρι σήμερα σε αυτήν την κατεύθυνση, παρά το ότι πολλά Κυβερνητικά στελέχη κάνουν ευθέως λόγο για δημόσιο σιδηρόδρομο.

Στα θετικά  το ότι ο κ. Σπιρτζής  αναφέρθηκε στο άνοιγμα γραμμών που έχουν κλείσει καθώς και η απόρριψη του μοντέλου ΣΔΙΤ που είχαν επιλέξει για την συντήρηση οι προηγούμενες Κυβερνήσεις των νεοφιλελεύθερων ταλιμπάν.

Πιστεύουμε ότι θα πρέπει να συνοδευτούν αυτές οι δηλώσεις με την προκήρυξη προσλήψεων σε κρίσιμους τομείς και άμεση επιστροφή των μεταταχθέντων.

Αυτή ήταν η προεκλογική δέσμευση της σημερινής Κυβέρνησης.
Πιστεύουμε και ελπίζουμε να μην διαψευσθούν οι προσδοκίες χιλιάδων σιδηροδρομικών.

Το στέκι της Έλξης - Το blog των μηχανοδηγών

1 σχόλιο:

  1. Από την ''παραγωγική ανασυγκρότηση και την αποτροπή των ιδιωτικοποιήσεων'' πως φθάσαμε στις δηλώσεις για απαγορευτικές κοινοτικές οδηγίες σχετικά με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ που δεν μπορεί να ενσωματωθεί με τον ΟΣΕ και για χρέη που πρέπει να πληρωθούν;;;

    Θυμόμαστε όλοι τι έγινε επί συγκυβέρνησης ΝΔ-ΠΑΣΟΚ με την ΕΥΔΑΠ και την Αμυντική Βιομηχανία και πόσο άτοπες είναι οι ιδιωτικοποιήσεις σε μια κατεστραμμένη οικονομία. Μάλλον με ξεπούλημα Εθνικού Πλούτου μοιάζουν και οχι με επενδύσεις!!

    Αν τυχόν το κράτος παραχωρήσει περισσότερο από το 49% και το management σε Ιδιώτες, δυστυχώς, θα υπάρχει καθεστώς εργασιακό πολύ διαφορετικό!!! Ποια θα ήταν τότε η διαφορά από την πολιτική Σαμαρά;;;;
    Και αν γίνει αυτό, δηλαδή να πουληθεί η ΤΡΑΙΝΟΣΕ , με τι κριτήρια κάποιοι συνάδελφοι θα είναι υπάλληλοι σε ιδιώτη και άλλοι θα είναι υπάλληλοι με άλλο εργασιακό καθεστώς;;;;

    Σίγουρα όσοι προσλήφθηκαν στον ΟΣΕ και με διαγωνισμό και βρεθούν υπάλληλοι σε ιδιώτη δεν θα μείνουν με τα χέρια σταυρωμένα. Αν το συνδικαλιστικό κίνημα δεν κάνει το χρέος του, υπάρχει και ο δικαστικός αγώνας και φυσικά θα υπάρχουν και ευθύνες!!

    Ελπίζω να μην φθάσουμε εκεί γιατί επί πρωθυπουργίας Σαμαρά τα εργατικά δικαστήρια είχαν πολλή δουλειά και ακόμη συνεχίζουν να εκδικάζουν σωρεία εργατικών διαφορών και παρανομιών. ΣΥΝΩΣΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΔΟΥΛΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΔΙΚΗΓΟΡΟΥΣ!!!

    Αγγελική Γιωτοπούλου-Αποστολάκη


    ΑπάντησηΔιαγραφή