Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Πέμπτη 9 Απριλίου 2015

Το ΠΑΜΕ Σιδηροδρομικών (στην έλξη) ,μας μπερδεύει τελευταία....

Με έκπληξη σήμερα είδαμε συναδέλφους απο το ΠΑΜΕ (στο Κεντρικό Μηχανοστάσιο)να μιλούν για πλήρη συντήρηση του σιδηροδρομικού δικτύου. Μάλιστα έκαναν λόγο για έργα που έγιναν και κόστισαν πανάκριβα και κυρίως έργα που δόθηκαν σε εργολάβους. Επειδή γνωρίζουμε ότι η θέση του ΠΑΜΕ είναι συγκεκριμένη για αυτά τα θέματα καλό θα είναι να ξεκαθαρίσουν οι συνάδελφοι την θέση τους.
Δεν είναι δυνατόν να γίνεται  λόγος  για
το τούνελ Αγίου Στεφάνου και το ότι επισκευάστηκε θέλοντας να μας πείσουν ότι η δουλειά γίνεται καλά. 
Ξεχνούν φυσικά την ταμπέλα  γνωστής εταιρείας πάνω απο το έργο που βλέπουμε καθημερινά οι μηχανοδηγοί, εταιρεία που ανέλαβε το έργο με (τουλάχιστο) συζητήσιμο κόστος.

Δεν είναι δυνατόν οι ίδιοι συνάδελφοι να μιλάνε για τον σταθμό της Κατερίνης. Το σύγχρονο γιοφύρι της Άρτας που δεν δινόταν στην κυκλοφορία επειδή ο ...εργολάβος είχε τα θέματα του. Επί χρόνια περνούσαμε απο εκεί απο την 5η γραμμή οι μηχανοδηγοί και γελούσαμε με ...τα χάλια μας.
Αλήθεια σοβαρά μιλάνε οι συνάδελφοι όταν αναφέρονται για συντήρηση  στην εργολαβία στο Οινόη - Χαλκίδα ; 
Αλήθεια πιστεύουν ότι αυτή η επισκευή πήγε καλά ; Αυτή η ανακαίνιση για την οποία έχουν γίνει επερωτήσεις στην Βουλή ; Αυτή είναι η θέση του ΠΑΜΕ Σιδηροδρομικών ;
Πραγματικά όμως χάσαμε την μπάλλα όταν μάθαμε για τις επισκευές στον ορεινό όγκο. 
Αλήθεια αυτοί που μιλούν για αυτά, γνωρίζουν τι συμβαίνει με τις εκεί εργολαβίες και τον έλεγχο της γραμμής;
Μην αναφερθούμε στο πρόβλημα που είχαμε πρόσφατα στα κλειδιά στην Δουκίσης Πλακεντίας και που εκεί περιμέναμε ώρες να εμφανιστεί  ο ...εργολάβος !
Εντάξει για τα Λιόσια και το θέμα της ηλεκτροκίνησης στον Προαστιακό είδαμε πως γίνεται η συντήρηση όλοι μας τις τελευταίες μέρες. Εργολάβος και πάλι και για μέρες μέχρι να ληφθεί η απόφαση ταλαιπωρία για μηχανοδηγούς και επιβάτες! 

Εμείς θέτουμε το ερώτημα καλοπροαίρετα στην ηγεσία του ΠΑΜΕ Σιδηροδρομικών  γιατί κάπου μπερδευόμαστε με  απόψεις  που ακούμε απο συναδέλφους μας στην έλξη.

Ενιαίος δημόσιος σιδηρόδρομος και τέλος στις εργολαβίες.
Ένταξη της ΕΡΓΟΣΕ στον ΟΣΕ , ζητάμε οι σιδηροδρομικοί, όχι να αναφερόμαστε σε ...εργολαβίες που  αποδεδειγμένα έχουν δημιουργήσει θέματα.

Ο σιδηρόδρομος είναι το πλέον ασφαλές μέσο. Σε αυτό συμβάλει ο επαγγελματισμός των συναδέλφων μας , όλων των σιδηροδρομικών που καθημερινά μοχθούν. 

Και υπεύθυνη για την σημερινή κατάντια είναι η πολιτική που ασκήθηκε τα τελευταία χρόνια στον σιδηρόδρομο, με τις εργολαβίες παντού, με την παράλληλη αποψίλωση των τμημάτων γραμμής απο προσωπικό.
Όλοι οι μηχανοδηγοί θυμούνται όταν είχαμε την συντήρηση οι σιδηροδρομικοί και δινόταν μια βραδυπορία , άμεσα τα δικά μας συνεργεία σπεύδαν στο σημείο!

Θεμιτή η προσπάθεια για αντιπολίτευση απο ορισμένους. 

Απαράδεκτοι οι χαρακτηρισμοί που εκτοξεύουν καθημερινά όμως, χαρακτηρισμοί που ΠΟΤΕ δεν είχαμε ακούσει, τουλάχιστον στην έλξη  απο την ΔΕΣΚ , όπου ο Ζαφείρης Βελλής κρατούσε πάγια πολιτική θέση και στάση και οι συνάδελφοι (και εμείς εδώ στο στέκι της έλξης)τον τιμούσαν για αυτό.

Αλλά είπαμε και πάλι ότι οι προσωπικές εμπάθειες τυφλώνουν. 
Και χάνεται μπροστά στην σκοπιμότητα του να πούμε κάτι, η ουσία.


Θέλουμε τελικά τις εργολαβίες , ή θέλουμε προσλήψεις σιδηροδρομικών για την συντήρηση; 




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου