Στην Ελλάδα του 2015, η πρωτεύουσα της χώρας δεν συνδέεται σιδηροδρομικά με την 3η μεγαλύτερη πόλη,ενώ έτσι όπως πάνε τα πράγματα το οδικό λόμπυ θα καταφέρει και πάλι να ολοκληρωθεί πρώτα ο οδικός άξονας και μετά η σιδηροδρομική σύνδεση....
Εκτός χρονοδιαγράμματος βρίσκονται τα σιδηροδρομικά έργα προς την Πάτρα και ειδικότερα, τα τμήματα Κιάτο-Ροδοδάφνη και Ροδοδάφνη-Ψαθόπυργος.Σύμφωνα με τα όσα ανέφερε, στη Βουλή, ο αναπληρωτής υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης, η σιδηροδρομική γραμμή Κιάτο-Ροδοδάφνη, η οποία έπρεπε να τελειώσει τον
Ιούνιο του 2015, έχει εκτελεστεί μόλις στο 50%.
Αντίστοιχα, η σιδηροδρομική γραμμή Ροδοδάφνη - Ψαθόπυργος, η οποία, αν και πρέπει να ολοκληρωθεί τον Ιανουάριο του 2017, έχουν εκτελεστεί 2% χωματουργικά, τεχνητά - ανοικτά 1% και σιδηροδρομικές εργασίες 6,3%.
Τα ανωτέρω έργα αποτελούν τμήματα του ευρύτερου προγράμματος εκσυγχρονισμού του άξονα Αθήνας – Πάτρας, αποσκοπώντας:
-στη μείωση του χρόνου διαδρομής της γραμμής Αθήνας-Πάτρας σε περίπου 2 ώρες από 3 ώρες 25’, μετά και την ολοκλήρωση των έργων έως τη Πάτρα.
-στην επέκταση του εκσυγχρονισμού του υπάρχοντος δικτύου πέραν του Κιάτου, καθώς και στην εξασφάλιση της διαλειτουργικότητάς του (ενιαίο εύρος γραμμής) με το βορείως της Αθήνας σιδηροδρομικό δίκτυο.
Υπενθυμίζεται ότι η ολοκλήρωση των έργων, έως την Πάτρα, είχε εκτιμηθεί έως τα τέλη του 2017.
metaforespress.gr
metaforespress.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου