Μέχρι που θα φτάσει αυτή η κατάντια; Το έργο είχε παραλειφθεί πρόσφατα!
Πλήρης η κατάρευση.Όπως γράψαμε, έκλεισε απο σήμερα η γραμμή απο ΤΧ1 προς Ειδομένη, λόγω του προβλήματος στην γέφυρα του Γαλλιοκού, ΑΛΛΑ δεν άνοιξε η γραμμή απο Αξιό γιατί δεν μπορούσαν να περάσουν τα τρένα, αφού έχει
σοβαρά προβλήματα η υποδομή.(κομμένα καλώδια κτλπ). Εμείς απλά αναρωτιόμαστε.
Η πολιτική ηγεσία θα κάνει κάτι για όλες αυτές τις καταστάσεις ;
Και το λέμε αυτό γιατί σύμφωνα με όσα ξέρουμε το έργο παρελήφθη απο τον ανάδοχο (στην ΕΡΓΟΣΕ - Σύμβαση 608)τον Δεκέμβριο του 2014 αλλά ΔΕΝ πέρασε ποτέ στον ΟΣΕ.
ΜΕΤΑ την παραλαβή του όμως στην γραμμή άρχισε ένα απίστευτο πλιάτσικο.
Κόπηκαν αρχικά καλώδια ηλεκτροκίνησης ενώ πληροφορίες μας κάνουν λόγο ακόμα και για προσπάθεια που έγινε (δολιοφθορές) για να ξηλωθούν μέχρι και οι κολώνες !!!
Όλα τα παραπάνω καταμαρτυρούν την διάλυση που έχει επιφέρει η πολιτική της πολυδιάσπασης στον σιδηρόδρομο ενώ τους τελευταίους 6 μήνες ΔΕΝ έχει αλλάξει τίποτα και τα πράγματα στην υποδομή βαίνουν καθημερινά προς το χειρότερο.
Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών
σοβαρά προβλήματα η υποδομή.(κομμένα καλώδια κτλπ). Εμείς απλά αναρωτιόμαστε.
Η πολιτική ηγεσία θα κάνει κάτι για όλες αυτές τις καταστάσεις ;
Και το λέμε αυτό γιατί σύμφωνα με όσα ξέρουμε το έργο παρελήφθη απο τον ανάδοχο (στην ΕΡΓΟΣΕ - Σύμβαση 608)τον Δεκέμβριο του 2014 αλλά ΔΕΝ πέρασε ποτέ στον ΟΣΕ.
ΜΕΤΑ την παραλαβή του όμως στην γραμμή άρχισε ένα απίστευτο πλιάτσικο.
Κόπηκαν αρχικά καλώδια ηλεκτροκίνησης ενώ πληροφορίες μας κάνουν λόγο ακόμα και για προσπάθεια που έγινε (δολιοφθορές) για να ξηλωθούν μέχρι και οι κολώνες !!!
Όλα τα παραπάνω καταμαρτυρούν την διάλυση που έχει επιφέρει η πολιτική της πολυδιάσπασης στον σιδηρόδρομο ενώ τους τελευταίους 6 μήνες ΔΕΝ έχει αλλάξει τίποτα και τα πράγματα στην υποδομή βαίνουν καθημερινά προς το χειρότερο.
Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου