Σχεδόν καμία διαφορά στις ιδιωτικοποιήσεις με την πρόταση Γιούνκερ έχει η νέα ελληνική πρόταση,που κατατέθηκε προς τον Ευρωπαϊκό Μηχανισμό Σταθερότητας (ESM), η οποία αφορά
τη χρηματοδότηση των δανειακών αναγκών της χώρας, από την 01/07/2015, έως τις 30/06/2018.
Στην σελίδα 20 και, στην ενότητα για τις αποκρατικοποιήσεις, αναφέρονται τα ακόλουθα:
-Η κυβέρνηση δεσμεύεται να προχωρήσει στις απαιτούμενες νομοθετικές και άλλες ενέργειες, ώστε να προχωρήσουν οι διαγωνισμοί για τα περιφερειακά αεροδρόμια, την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, την Εγνατία Οδό, τα λιμάνια του Πειραιά και της Θεσσαλονίκης, καθώς και το Ελληνικό.
-Οι δεσμευτικές προσφορές για τον ΟΛΠ και τον ΟΛΘ θα πρέπει να κατατεθούν έως τα τέλη Οκτωβρίου 2015.
-Το ίδιο ισχύει και για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ και την ΕΕΣΣΤΥ και μάλιστα, «χωρίς ουσιώδεις αλλαγές στους όρους των διαγωνισμών».
-Η κυβέρνηση καλείται να προχωρήσει στις απαραίτητες ενέργειες για την πώληση των 14 περιφερειακών αεροδρομίων, με τους σημερινούς όρους, στον πλειοδότη που έχει ήδη επιλεγεί, δηλαδή στο σχήμα υπό τη γερμανική Fraport και τον όμιλο Κοπελούζου.
-Τέλος, το ελληνικό δημόσιο καλείται να εκχωρήσει το 10%, που κατέχει το δημόσιο στο ΤΑΙΠΕΔ, κάτι το οποίο σημαίνει ότι βαίνει προς πώληση. Μεγαλομέτοχος του ΟΤΕ είναι η DT.
Metaforespress.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου